Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teuvo Hakkarainen sisäministeriksi

Vierailija
20.04.2015 |

Teukka ministeriksi. Nyt on vahva kansantuki ja sopivasti promilleja veressä. Saataisiin mukavasti sirkushuveja koko rahan edestä kun känninen Hakkarainen toikkaroi kuin flipperipallo demokratian pyörteissä. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuvo on jo kertonut mikä ministeri hänestä tulee.

Maa- ja metsätalousministerin hommaan olisin kaikista paras. Tunnen mettäpuolen: siellä oon melkeen syntynyt, siellä oon elänyt ja sinne minut mullataan, Hakkarainen kertoo.

Toinen vaihtoehto olisi liikenneministerin pesti. Tielläliikkujien ongelmat ovat tuttuja. Sahalla olen kuunnellut rekkamiesten juttuja.

http://www.iltasanomat.fi/vaalit2015/art-1429498933189.html

Vierailija
2/6 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho ei kyllä voi ryhtyä sisäministeriksi, koska ministerinä on vähän pakko kommunikoida median kanssa ja sietää myös sitä, että ihmiset arvostelevat ministerin toimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi Halla-aho EU:sta tänne sisäministeriksi ja Jussi Niinistö puolustusministeriksi. Siinä olisi kaksi kovaa persua oikeilla paikoilla.

Vierailija
4/6 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kippis. Teukka savustaa kaikki vakooja myyrät ulos koloistaan :)

Vierailija
5/6 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuvosta pitää tehdä ulkoministeri. Täydellinen mainos suomalaisesta miehestä ja kansalaisten kunnioittamasta yksilöstä.

Vierailija
6/6 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun persut hallituksessa niin eduskunnan puhemiehen paikka kuuluu heille toiseksi suurimpana puolueena. Teuvo olisi juuri sopiva henkilö nuijan varteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan