Olen pötköttelijä. Saa kysellä
Kommentit (26)
Nautin pötköttelystä. Se on parasta mitä voi tehdä sekä housut jalassa että ilman housujakin.
T. Pötkömörkö
Oon rakastunut persikkaan! Ja lusikatkin lensi :/
Missä pötkötät tällä hetkellä? Millainen on unelmiesi pötköttelypaikka?
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 14:43"]Missä pötkötät tällä hetkellä? Millainen on unelmiesi pötköttelypaikka?
[/quote]:D
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 14:43"]
Missä pötkötät tällä hetkellä? Millainen on unelmiesi pötköttelypaikka?
[/quote]
Sängyssähän minä pötköttelen. Unelmieni pötköttelypaikka on sellainen missä vähäpukeiset palvelijattaret kantavat suuhuni nallekarkkeja, soittavat harppua ja leyhyttelevät minua palmunlehdellä.
T. Pötkömörkö
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 14:42"]
Oon rakastunut persikkaan! Ja lusikatkin lensi :/
[/quote]
Tilanteesi on todella ikävä :( Persikat ei ole hyviä muualla kuin jogurtissa. Harmi vaan, että ne lusikat lensi pois niin et voi syödä jogurttia. Tunnen tuskasi.
T. Pötkömörkö
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 14:47"]
Oletko kokoaika-pötköttelijä?
[/quote]
Olen osa-aikainen pötköttelijä, mutta silloin kun pötköttelen teen sen tunteella ja taidolla.
T. Pötkömörkö
Hei minäkin olen! Voi mikä yhteensattuma :O Juuri nytkin pötköttelen ihan täysillä.
Muista kääntää välillä kylkee, ettei tuu makuuhaavoja:)
Voiko pötköttelyä treenata? Että olis siinä mahdollisimman hyvä. Vai tuleeko se kaikilta ihan luonnostaan?
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 14:51"]
Hei minäkin olen! Voi mikä yhteensattuma :O Juuri nytkin pötköttelen ihan täysillä.
[/quote]
Ihan mahtavaa! Eikö olekin mukavaa olla pötköttelijä? Harmi, että lajimme on jo miltei sukupuuton partaalla.
T. Pötkömörkö
Onko tullut mitään haasteita vastaan pötkötellessäsi, jos on, niin millaisia ja miten olet ne voittanut? Itse olen aloitteleva pötköttelijä ja olen törmännyt sellaiseen ongelmaan heti alkumetreillä, että tuo puoliso ei oikein ole mukana tässä elämänmuutoksessani, ei siis tue minua lainkaan. Juuri kun pääsen hyvään pötköttelyasentoon ja mieleni tekisi popsia jotain siinä samalla ja Pyydän puolisoa tuomaan, hän ei suostu. Eli pötköttelyni katkeaa heti, kun täytyy nousta itse hakemaan :/ Vinkkejä tähän?
Mä olen salapötköttelijä. Duunissa nyt, mutta röhnötän toimitostuolissa miltei puolimakaavassa asennossa, jalat pienen lipaston päällä. Lähes pötköttäen siis.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 14:52"]
Voiko pötköttelyä treenata? Että olis siinä mahdollisimman hyvä. Vai tuleeko se kaikilta ihan luonnostaan?
[/quote]
Kyllä pötköttelijäksi synnytään. Voihan pötköttelyä treenata, mutta korkein arvonimi jonka siten voi saavuttaa on pötkijä.
T. Pötkömörkö
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 14:53"]
Mä olen salapötköttelijä. Duunissa nyt, mutta röhnötän toimitostuolissa miltei puolimakaavassa asennossa, jalat pienen lipaston päällä. Lähes pötköttäen siis.
[/quote]
*toimistotuolissa
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 14:52"]
Onko tullut mitään haasteita vastaan pötkötellessäsi, jos on, niin millaisia ja miten olet ne voittanut? Itse olen aloitteleva pötköttelijä ja olen törmännyt sellaiseen ongelmaan heti alkumetreillä, että tuo puoliso ei oikein ole mukana tässä elämänmuutoksessani, ei siis tue minua lainkaan. Juuri kun pääsen hyvään pötköttelyasentoon ja mieleni tekisi popsia jotain siinä samalla ja Pyydän puolisoa tuomaan, hän ei suostu. Eli pötköttelyni katkeaa heti, kun täytyy nousta itse hakemaan :/ Vinkkejä tähän?
[/quote]
Pötköttelijät ovat yleensä erakkoluonteita, koska lauman, ja varsinkin johtajanaaraan suhtautuminen pötköttelyyn on usein hyvin nihkeää. Joko on luovuttava pötköttelystä tai johtajan asemasta. Molemmissa on hyvät puolensa, mutta itse valitsin helposti pötköttelyn. Minulla ei ole ollut mitään haasteita pötköttelyn suhteen muulloin kuin koulussa, mutta niistäkin selvisin opettelemalla salapötköttelyn.
T. Pötkömörkö
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 14:51"]
Muista kääntää välillä kylkee, ettei tuu makuuhaavoja:)
[/quote]
Selällään ja kyljellään on paras.
T. Pötkömörkö
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 14:53"]
[/quote]
Salapötköttely on toimiva ratkaisu jos ilmapiiri on pötköttelyvastainen. Pidän tyylistäsi. Itse välttelen tilanteita joissa pötköttely on kielletty. En edes mene töihin, koska pötköttelijöitä katsotaan ikävästi.
T. Pötkömörkö
Mikä syynä?