Kerro oma vähäpätöinen ongelmasi
Onko sinulla ongelma, mikä ehkä suurimmalle osalle ihmisistä ei ole mikään ongelma, mutta itseäsi syö? Ärsyttääkö perinnöksi saatu lipasto, mutta ei voi tunnesyistä luopua? Pistääkö puoliso aina leivänpäälliset väärään järjestykseen? Kerro vähäpätöiseltä vaikuttava ongelmasi.
Itseäni ärsyttää, kun pussilakanat ei kulu millään. 10 vuotta tuijotellut samoja settejä, mutta ei viitsi uusiakaan ostaa, kun vanhat hyvässä kunnossa ja lakanoita on jo useammat kappaleet eli löytyy vaihtolakanoillekin vaihtolakanat. Myönnän, että täysin älytön ongelma, mutta ottaa silti päähän.
Kommentit (14)
Minulla on pakkomökki. En haluaisi omistaa sitä. Lisäksi se on kaukana ja siellä on pakko joskus käydä.
Ja niille, jotka kysyvät, että miten niin pakkomökki, sanon, että totuus on tarua ihmeellisempää.
Se kun suodatinpussit loppuu. En tiedä mikä niissä on, mutta niitä ei koskaan muista ostaa kaupasta.
Haluaisin muuttaat tästä rivarin pätkästä pois. Mut ku kukaan ei halua ostaa tätä.
Ostettiin aikoinaan Weber sähkögrilli kerrotalon parvekkeelle.
Myöhemmin saatiin ostettu rivitalo asunnon, on kiva pihakin. Harmittaa kun tuo vanha grilli ei mee millään rikki, että voitais ostaa uuden.
Nousin aamulla kasin aikaan ylös. Aikomus oli maksaa tänään kaksi laskua. Olen koko päivän roikkunut netissä kylpytakki päällä enkä ole saanut mitään aikaiseksi. Mä olen niin laiska että itseäkin järkyttää. Oikea velttomus maximus.
M
Minun elämää tuhoava vähäpätöinen ongelmani on se, että ulkopuolisten asettamat aidat rajoittavat elämääni. Ja aita on tässä kuvaannollinen, eli minut on jo määritetty ulkopuolisten taholta joksikin, joka rajoittaa elämääni ja mahdollisuuksiani.
Ulkopuolisten asettamat aidat tulevat eteeni joka paikassa. Sinä olet sitä ja tätä - ja kukahan näistä aitojen asettajista perimmiltään edes tuntee minua.
Tuhoamisvimma astuu kuvioihin heti jos jotain on saamassa.
Jep!
Minulla on liikaa vaatteita. Siivoan vaatekaappia jatkuvasti ja muutaman päivän jälkeen sama sekamelska. Laitan kyllä myös vaatteita kiertoon, mutta ilmeisesti en tarpeeksi tehokkaasti.
Olen työtön, siinä on vähäpätöinen ongelmani.
Tuntuu turhauttavalta kertoa vähäpätöinen ongelma jos on "vaikeita" ongelmia, esimerkiksi nopeasti kuluvat kankaat ja vaatteet, reikä ei ole kiva asia. Listaa voisi jatkaa. Rahalla saisi monet asiat kuntoon, mutta sen määrä on joillakin pieni. Talven kylmyyskin on pahempi ongelma. Yritän keksiä koko ajan mikä olisi tarpeeksi pieni ongelma, tuloksetta.
Vierailija kirjoitti:
Nousin aamulla kasin aikaan ylös. Aikomus oli maksaa tänään kaksi laskua. Olen koko päivän roikkunut netissä kylpytakki päällä enkä ole saanut mitään aikaiseksi. Mä olen niin laiska että itseäkin järkyttää. Oikea velttomus maximus.
M
Vähän sama ongelma. Pitänyt mennä hoitamaan yksi yksinkertainen pankkiasia, mutta en saa aikaiseksi. Varmaan taas tuttuun tapaan onnistun tekemään tämän vasta juuri ennen nukkumaanmenoa.
Jos Jormanainen tulee uimahallissa naisten pukuhuoneeseen edes fiktiivisesti, saan irrationaalisia agressiivisia kilareita joista vaahtoan somessa ja keskustelupalstoilla tuntikausia ja viikkotolkulla.
En pysty kommunikoimaan ihmisille miten ihanasti meidän perheellä on asiat, koska en ylläpidä mitään sometilejä ja kehuskelu on arvojeni vastaista.
Haluan sipsejä, mutta on vasta tiistai.
Ostin salaatinottimet.
Ne prkeleet olivat kiiltävät kuvassa olevan mattapintaisten sijaan!