Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on pahin rikos jonka te olette tehneet?

Vierailija
01.01.2022 |

Mä olen juonut 18 kaljaa ja lähtenyt rattiin.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi kukaan normaali ihminen olisi tehnyt rikoksia?!

Ookkok sie kuullu tai nähneet yllytyshulluja?

Ok¿ko?

Rikokseen yllyttäminen on pahempaa kuin rikos.

Vierailija
42/84 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissasin kerran puhelinkoppiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähä on ihan lässyä porukkaa, jo jotai ihme nakkivarkaita

Annunakit ei ole alkuperältään antarkiksesta.

Vierailija
44/84 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se uomessa ei mitään punaisia päin kävelyä pahempaa. Kiinassa kylläkin 😎.

Lotus.

?

Vierailija
45/84 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissannut puistoon, ajanut kännissä pyörällä, varastanut omenoita autiotalon pihasta, jättänyt laskuni maksamatta, pettänyt luottamuksen jne. Laskin et jokaisesta noista olen valtiolle velkaa sakkoina jotain 1750 euroa.

Vierailija
46/84 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni muuten on punninnut kaupassa esimerkiksi kotimaisia tomaatteja "ulkomaisina", kun on ulkomaiset tomaatit kerran halvempia? Tiesittekö, että kyseessä on lievä petos, joka on rikoslaissa törkeämpi teko kuin näpistys?

Nuorempana noi puntarit oli sellaisia että niissä oli irrallinen metallilevysysteemi. Otin sen pois ennen punnitusta ja laitoin sitten takaiisn. Enhän mä sitä ollut ostamassa ;)

Vierailija
47/84 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukenut toisten viestejä.

Vierailija
48/84 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se uomessa ei mitään punaisia päin kävelyä pahempaa. Kiinassa kylläkin 😎.

Lotus.

?

Sanoin vain jotain koska tykkään kiinasta, olen aina tykännyt Zhongguosta.

Vierailija
49/84 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi hitto, unohdin kokonaan. Okei, tämä ei varmaan ole rikoksista suurin, mutta omatunnolle pahinta, sillä me kaverini kanssa mentiin jotain ehkä 10 kesäisinä ohi kävellessämme hautausmaalle keräämään haudoilta koristeita pois ja viskeltiin niitä hautausmaan lähellä olevalle kävelytielle.

Tämä on se mitä eniten kaikista pikku rikoksista häpeän, enkä ole koskaan kertonut kenellekään tästä ennen kuin nyt.

Oikeastaan meitä alkoi kaduttamaan aika nopeastikin tuon jälkeen ja yritettiin mennä viemään jotain keräämiämme käpyjä ja luonnonkukkia niille haudoille jälkeenpäin, mutta ei me kyetty enää muistamaan niitä hautoja mitä olimme vandalisoineet.

Vierailija
50/84 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi hitto, unohdin kokonaan. Okei, tämä ei varmaan ole rikoksista suurin, mutta omatunnolle pahinta, sillä me kaverini kanssa mentiin jotain ehkä 10 kesäisinä ohi kävellessämme hautausmaalle keräämään haudoilta koristeita pois ja viskeltiin niitä hautausmaan lähellä olevalle kävelytielle.

Tämä on se mitä eniten kaikista pikku rikoksista häpeän, enkä ole koskaan kertonut kenellekään tästä ennen kuin nyt.

Oikeastaan meitä alkoi kaduttamaan aika nopeastikin tuon jälkeen ja yritettiin mennä viemään jotain keräämiämme käpyjä ja luonnonkukkia niille haudoille jälkeenpäin, mutta ei me kyetty enää muistamaan niitä hautoja mitä olimme vandalisoineet.

Kuten yksi kiusattu suomalainen politiikko sanoi av palstalla niin toistan tämän sanoman kaikille!

Ihminen joka myöntää virheensä on täydellinen.

Vierailija
51/84 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näpistänyt kaupasta, huijannut bussikuskia, että pääsen ilmaiseksi kyytiin, ajanut kännissä pyörällä, juonut alaikäisenä alkoholia ja käyttänyt vääriä henkkareita kerran. Nämä kaikki 17-18-vuotiaana.

Toisaalta alle 11-vuotiaana olen häiriköinyt, tehnyt ilkivaltaa sun muuta.

Muuta ei tule nyt mieleen, jättänyt nuo näpistelyt taakse, enkä koske kännissä pyörään, saati moottoriajoneuvoon.

T. Kehityskelpoinen 19v

Vierailija
52/84 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kerran kylässä kaverilla eikä sillä ollut vessa paperia

mä sitten pyyhkin sen pyyhkeeseen

53/84 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy ylinopeuden ajamiseen

Anneli

Vierailija
54/84 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä on pahin. En oo koskaa jääny kiinni mistään. Pahimmat on ehkä huumeiden ostaminen, myynti, välittäminen, käyttäminen ja kasvattaminen. Vakuutuspetoksia on kans tullu tehtyä aika paljon. Pahin varmaa kun reissussa nostin tilini tyhjäksi, jonka jälkeen kuoletin korttini ja ilmoitin sen varastetuksi. Sain nostetut käteiset matkavakuutuksesta. Ilmanen reissu. Seksuaaliseen ahdisteluun syyllistyminen on ainoa rikokseni mikä oikeesti kaduttaa paljon.

Vierailija
55/84 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttänyt kannabista ja muitakin laittomia huumeita. Kannabista eniten, muita olen vain kokeillut. Joskus ajoin kännissä, se kyllä hävettää, vaikka en jäänytkään kiinni. Laittomien huumeiden kokeilua en kadu.

Vierailija
56/84 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon oikeesti aika puhtoinen, en muista että olisin varsinaisia rikoksia tehny. Pahinta taitaa olla, että oon pannu muita naisia aina parisuhteessa ollessani. 

Vierailija
57/84 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon oikeesti aika puhtoinen, en muista että olisin varsinaisia rikoksia tehny. Pahinta taitaa olla, että oon pannu muita naisia aina parisuhteessa ollessani. 

No toi on aika paha, vaikkei laitonta olekaan.

Vierailija
58/84 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta laittomuuslistalta löytyy ainakin ilkivalta, ylinopeus ja muut rikkeet liikenteessä, varkauksia ainakin kaupasta, rakennustyömaalta ja työnantajalta, alkoholin ostaminen alaikäisenä, huumerikkomus, väärä todistus poliisille, asiakirjaväärennös, julkisrauhan rikkominen, rakentaminen ilman rakennuslupaa, pimeät toimeksiannot sekä työntekijänä että työnantajana, alkoholin ostaminen alaikäiselle sekä tietenkin teko, joka ei enää ole rikollista: ns. aviorikos eli pettäminen. Oman alkoholin kuljettaminen anniskelualueelle. Kaatanut puita kaupungin metsästä ja ollut korjaamatta koiran jätöksiä kadulta. Osallistunut lapsena koulukiusaamiseen. 

En sitten tiedä mikä on pahin. Itse sanoisin että ehkä tuo viimeinen. Olen pahoillani. 

Vierailija
59/84 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraalittomuus ja lain rikkominen ovat eri asioita, niinkuin tästäkin kyselystä käy ilmi. Itse en pidä lainmrikkomista niin pahana, jos kyseessä on esim. huumausaineiden käyttö.

Vierailija
60/84 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanut autolla yleisillä teillä alaikäisenä (silloisen täysi-ikäisen poikaystävän autolla), huumeiden käyttörikos, rattijuopumus ja meikkien varastelu kaupasta nuorena. Sitten humalassa tehty pahoinpitely myös nuoruudessa.

Nykyään sitten elänyt 20 vuotta nuhteetonta elämää veronmaksajana.