Mikä on pahin rikos jonka te olette tehneet?
Kommentit (84)
Tietämättäni kassan ohi meni tuotteita, joista en maksanut. Toki kassa olisi voinut hyvin itsekkin asian tarkistaa. Ostin kukkia ja muistin väärin, montako otin. Kotona laskin, että näitähän on enemmän mistä maksoin.
Pannut 13v tyttöä ..olin itse kylläkin 12v.
Onko AP juuri tämä henkilö?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/76618a3c-0239-48d2-b1c6-fc5daec328ed
Varmaan tahaton ylinopeus, josta sain sakot. Nykyään käytän koko ajan vakionopeuden säädintä, etten vahingossa kulje letkan mukana.
Joskus harvoin olen kävellyt päin punaisia.
En ole antanut rahaa kerjäläisille, kun en hyväksy koko kerjäämistä. Miksiköhän se on meillä sallittu, ja muualla kielletty?
Miksi pinnallista suomalaisuutta pitää viedä median kaikilla keinotteluilla amerikkaan?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni muuten on punninnut kaupassa esimerkiksi kotimaisia tomaatteja "ulkomaisina", kun on ulkomaiset tomaatit kerran halvempia? Tiesittekö, että kyseessä on lievä petos, joka on rikoslaissa törkeämpi teko kuin näpistys?
No ei ole kyllä ikinä käynyt mielessäkään tehdä noin.
Nussin naapurin isotissi Tiinaa jälleen kerran…
Teininä kännipäiten tehdyt pikkuilkivallat. Ei mitään järjettömän pahaa, vaan enemmänkin sellaista muka hassua touhua. Näitä häpeän silti edelleen aikuisenakin.
Rikos mihin syyllistyn useiten on pilven poltto, mutta en näe siinä mitään pahaa.
Suomessa ei mitään punaisia päin kävelyä pahempaa. Kiinassa kylläkin 😎.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni muuten on punninnut kaupassa esimerkiksi kotimaisia tomaatteja "ulkomaisina", kun on ulkomaiset tomaatit kerran halvempia? Tiesittekö, että kyseessä on lievä petos, joka on rikoslaissa törkeämpi teko kuin näpistys?
No ei ole kyllä ikinä käynyt mielessäkään tehdä noin.
Suomessa on ihmeellistä psykologiaa.
Teininä pöllin kirppikseltä rintaliivit tunkemalla paidan alle. Jotain jännityksen hakuahan se oli, rumat rintaliivitkin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei mitään punaisia päin kävelyä pahempaa. Kiinassa kylläkin 😎.
Lotus.
Mäkin olen ajanut kännissä fillarilla. Ihan aikuisena. 🤭
Sitten olen myös liottanut kirjekuoresta pois leimaamattoman postimerkin, kuivattanut sen ja käyttänyt uudestaan.
Siis miksi kukaan normaali ihminen olisi tehnyt rikoksia?!
Täällähä on ihan lässyä porukkaa, jo jotai ihme nakkivarkaita
Ajanut alaikäisenä kännissä fillarilla. En oikein tiedä, lasketaanko tuo ihan rikokseksi. Aikaa siitä on n. 30v, joten lienee jo vanhentunut.