Kenen läpimeno KETUTTAA sinua eniten?
Kommentit (215)
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 08:52"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 08:50"]
Tarva Filatovin, miten kukaan voi äänestää 9e orjatöiden järjestäjää.
[/quote]
9e orjatöitä? Itse lähihoitajana en paljon parempaa palkkaa saa.
[/quote]
Per päivä!
tarjalla ei oo peukalo keskellä kämmentä vaan se puuttuu kokonaan
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:23"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:42"] Laura Räty pääsee nyt etismään itselleen töitä. Minkäköhän suojatyöpaikan se itselleen hankkii? Vai meinaako se jäädä ministerin sopeutumiseläkeelle loisimaan. Nyt saa itse maistaa sitä lääkettä, mitä muille on ollut tarjoamassa. Vahingoniloa. [/quote] Varmasti maailmanloppuun verrattavissa oleva tilanne kyseiselle henkilölle! Käsittääkseni anestesiologian erikoislääkäri kyseessä. Saakohan sellaisella koulutuksella ja löytääköhän mistään töitä? Voi voi voi sentään varmasti joutuu vuosikaupalla nyt työtä etsimään. [/quote] Eikös hänellä ole työpaikka odottamassa Helsingin apulaiskaupunginjohtajana? Oli vain virkavapaalla ministeripestin ajan?
[/quote]
Jaaha, tainnuttaja.
Katja Hänninen! Kuvittelin että pääsi viimeksi varasijalle asti vahingossa kun ihmiset eivät vielä yleisesti tienneet menneisyydestään ja asian tultua julki akka ETOISI kaikkia muita kuin pedofiileja. Siis mulla meni kyllä lopullisesti usko pohjalaisten ihmisyyteen kun äänestätte henkilöä jonka mielestä 12-vuotiaiden ja kolmekymppisten väliset seksisuhteet ovat ihan ok.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 17:54"]Katja Hänninen! Kuvittelin että pääsi viimeksi varasijalle asti vahingossa kun ihmiset eivät vielä yleisesti tienneet menneisyydestään ja asian tultua julki akka ETOISI kaikkia muita kuin pedofiileja. Siis mulla meni kyllä lopullisesti usko pohjalaisten ihmisyyteen kun äänestätte henkilöä jonka mielestä 12-vuotiaiden ja kolmekymppisten väliset seksisuhteet ovat ihan ok.
[/quote]
Ihan tavallista täällä päin, ainakin ennen vanhaa
Mielensäpahoittaja, ammattiloukkaantuja, Jani Toivola. Ja tietty kaikki Hakkaraiset ynnä muut narrit. Että olen tyytyväinen, kun Laura Räty jäi rannalle ruikuttamaan. :)
Mua ei vituta mikään, koska Putin-seuran puheenjohtaja Paula Lehtomäki jäi valitsematta :)
Kanervan ja Juhantalon. En ymmärrä, miten joku heitä voi äänestää.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:09"]
Andersson, Kari, Marin, Modig.
[/quote]
Vihaatko naisia?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 01:45"]Ilman rumia sanoja.
[/quote]
Juha Sipilän.
Jani Toivola, Eva Biaudet, Hjallis Harkimo
Laura Räty ja Kimmo Kiljunen eivät päässeet läpi! Ottakaa asioista selvää! Kehäkolmosen ulkopuolella ryyppäämiset, naimiset, rötökset ja sekoilut ovat kovaa meriittiä keskikaljakuppiloissa! Siksi Hakkarainen meni läpi. Ei tässä järjen kanssa ole mitään tekemistä!
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 08:53"]
Kummeli hahmo Juhana Vartiainen. Aivan uskomaton tapaus!
[/quote] ei oo kouluttamaton ja eiks ollut jonkin byrokraattisen laitoksen pääjehu, ollut ennen demari
[/quote]Ruotsissa jonkin taloustutkimusinstituutin johtaja, että sellainen aloittelija...
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 16:32"]
1. Hakkarainen, 2. Väyrynen, 3. aika moni muu. Pelkästään nämä kaksi tekee näppylöitä. Ah, sitä sivistyksen määrää!
Persuja voisin muuten äänestääkin, mutta Suomen suhteellinen vaalitapa estää sen. Herranjee, jos ääneni menisi jonkin hattaraisen hyväksi.
[/quote] Väyrynenhän on tohtoris miehiä, oliko valtiotieteen tri ja hakkarainen juuri ja juuri peruskoulun käynyt
Hakkarainen, Oinonen, Soini, Räsänen
Biaudet, c'moon hei. Ei jumankauta. Mitä v!ttu@! Sairasta.
Annika Lapintie. Tsiisus mikä pelle.
Keskustan, persujen, kokoomuslaisten ja sdpläisten läpimeno ketuttaa
SSusanna Kosken.