vaikuttivatko ehdokkaan perhesuhteet äänestämiseesi?
eli, oletko vaihtanut ehdokasta sen takia, että ehdokas käyttäytynyt arveluttavasti parisuhdeasioissa?
itse en äänestäisi kovin helposti uusperheellistä (ellei jostain syystä todella ymmärrettävä elämäntilanne) enkä ehdokasta, jonka parisuhteessa yli 10-15 vuoden ikäero.en vaan oikein pidä em. kaltaisia ihmisiä uskottavina. nämä on vaan sellaisia selkäytimestä tulevia juttuja.
en äänestäisi myöskään kristillisiä.
Kommentit (6)
miten te sitten suhtaudutte ehdokkaisiin, jotka erää todella suuren ikäeron suhteessa? ihan sama? itse kyllä karsastan näitä useimmissa tapauksissa.
Otin selvää vain ehdokkaan poliittisesta toiminnasta, arvoista ja mielipiteistä. Perhesuhteistaan en tiedä yhtään mitään.
Ööö, en edes tiedä ehdokkaani perhesuhteista. Valitsin ihan sen perusteella, kun on fiksu ja filmaattinen ja esiintynyt kaikissa haastatteluissa todella vakuuttavasti.
Jos on uusperheellinen, niin on käyttäytynyt arveluttavasti parisuhdeasioissa? What the actual fuck? Ootko sä tullu aikakoneella menneisyydestä? Tuskin edes monet persut tai kd:t ajattelee noin :D
Ei. Mulle on ihan sama mihin reikään kukakin lykkii, ihminen on muutakin kuin parisuhteen puolikas...
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 03:30"]
Jos on uusperheellinen, niin on käyttäytynyt arveluttavasti parisuhdeasioissa? What the actual fuck? Ootko sä tullu aikakoneella menneisyydestä? Tuskin edes monet persut tai kd:t ajattelee noin :D
[/quote]
nooh, nämä on tapauskohtaisia asioita. mutta kyllä mun päätökseen vaikuttaa. jos ehdokkaalla on esim. lapsia kolmesta eri avioliitosta. ei vaan anna kovin vakaata kuvaa. ja vielä tärkeämpää on, miten ehdokas suhtautuu tilanteeseensa. jos yrittää selittää, että monen kodin välissä seilaaminen ei haittaa lapsia yhtään, en oikein vakuutu ko. ihmisestä.