Miksi Tuomas ja Elina eronnut?
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 03:17"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 03:07"]Seuraan kyllä mediaa mutta Elina Tervo ja Tuomas Kauhanen ovat minulle tuntemattomia suuruuksia. [/quote] Sama. Seuraan Hesaria, Iltalehteä, Ilta-Sanomia, Yleä, Maikkaria, toisinaan Uutta Suomea ja muita. En tiennyt kenestä puhutaan. En seuraa Seiskaa. Ilmeisesti tuolle yhdelle kommentoijalle media=Seiska :D
[/quote]Iltalehdestä ja Iltasanomista tuttuja nimiä. Itse seuraan myös Fitness urheilua mistä Elina tunnetaan, kun taas Tuomas musiikista. Mistäs sitten oletatte että nää tunnetaan Seiskasta jos ette Seiskaa seuraa?? Itse en lue Seiskaa ja tiedän kenestä kyse, mutta en tosiaan oleta että kaikki tietää.
Eikös tänne joku kirjoitellut huhtikuun alussa johonkin muuhun ketjuun, jossa puhuttiin naapureiden kovaäänisestä seksin harrastamisesta, että eräs räppäri on tainnut erota tyttöystävästään kun ei kuulu enää järkyttävää seksimeteliä heidän asunnosta. Olikohan kyseessä tämä pariskunta?:D
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 03:07"]
Seuraan kyllä mediaa mutta Elina Tervo ja Tuomas Kauhanen ovat minulle tuntemattomia suuruuksia.
[/quote] Sama. Nevahööd.
Mä veikkaan kun E halus mennä noihin tyrkky ohjelmiin Martina ja hengenpelastajat ja nyt uusimpana Tuulitunneli :D miks Ellu miks?? Tuomas ei tykännyt Ellun julkisuustyrkkyilystä ja noista noloista tv-ohjelmista.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 19:59"]
Eikös tänne joku kirjoitellut huhtikuun alussa johonkin muuhun ketjuun, jossa puhuttiin naapureiden kovaäänisestä seksin harrastamisesta, että eräs räppäri on tainnut erota tyttöystävästään kun ei kuulu enää järkyttävää seksimeteliä heidän asunnosta. Olikohan kyseessä tämä pariskunta?:D
[/quote]Hahha olisko? :D
[/quote]
Luultavasti! Seiskassa luki että Tuomas oli joutunut puuttumaan Elinan blogikirjoitteluihin koska Elina oli puhunut liikaa/liian paljastavasti heidän henkilökohtaisista- ja parisuhdeasioista.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 20:15"]
[/quote]
Luultavasti! Seiskassa luki että Tuomas oli joutunut puuttumaan Elinan blogikirjoitteluihin koska Elina oli puhunut liikaa/liian paljastavasti heidän henkilökohtaisista- ja parisuhdeasioista.
[/quote]Tuomas myös fbookissa harmitteli kun Elina avautuu heidän erostaan medialle. Ja joku naureskeli että mikä mahtaa olla Elinan syy kun ei pärjännyt kisoissa, että syyttää varmaa huonoa palkkaria tai kilpparin vajaatoimintaa, elikkä vittuilua oli ilmassa
Toi Tuomas on ainakin mun Tinder-pari :D
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 20:35"]
Toi Tuomas on ainakin mun Tinder-pari :D
[/quote]Kiva :D jos oisin vähääkään "julkkis" en kehtais olla Tinderissä. En siis nytkään kehtaa olla. kavereita on kyllä ketä siellä pyörii, en vaan tajua sitä :D Aika nopeeta toimintaa heti kun erotaan niin Tinderiiin!
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 20:46"]
Tuomas ilmeisesti petti Ellua
[/quote]Mitä häh, onko huhupuhetta vai varmaa tietoa? Mutta harvemmin noin riitaisasti erotaan ellei juuri ole kolmansia osapuolia tai muuta törkeetä toimintaa.
No Elina itse sanoi, että hänen puoleltaan ei ole kolmatta pyörää, mutta Tuomakselta voi kysyä ihan suoraan. Ja ig:ssa vuodattaa että teki kaikkensa ja tahtoi hyvää jne.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:18"]
No Elina itse sanoi, että hänen puoleltaan ei ole kolmatta pyörää, mutta Tuomakselta voi kysyä ihan suoraan. Ja ig:ssa vuodattaa että teki kaikkensa ja tahtoi hyvää jne.
[/quote]Hmmmmm eli Tuomaksella ei ole puhtaita jauhoja pussissa
Ihan näin Tuomaksen hyvänä frendinä sanon asian niinku se on. Asia on Tuomaksen ja Elinan välinen, eikä täten kuulu julkisuuteen. Siks sitä ei oo missään lehissäkään kirjoteltu. Keskittykää omiin parisuhteisiin älkääkä muiden.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 01:18"]En tiedä mutta ihmettelen miksi Juha ja Elina ovat eronneet :(
[/quote]
Hmmm tiedän myös Juhan ja Elinan jotka ovat eronneet, liekö sama ;)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:22"]
Ihan näin Tuomaksen hyvänä frendinä sanon asian niinku se on. Asia on Tuomaksen ja Elinan välinen, eikä täten kuulu julkisuuteen. Siks sitä ei oo missään lehissäkään kirjoteltu. Keskittykää omiin parisuhteisiin älkääkä muiden.
[/quote]
Hyvänä frendinä nostit vsnhan ketjun joka oli jo kaikilta unohtunut? Just.
Ainakin ilmeisesti jotain kärhämää ilmassa heidän välillään
Enää pitäisi tietää... äh, en jaksa.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 03:14"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 03:03"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 02:14"]
Tämä roskavöen mediamaailma on todella eksoottinen. Puhutaan uppo-oudoista ihmisistä ihan kuin parhaista kavereista, etunimellä ja esittelemättä.
[/quote]No eipä tarvi vastata :) ja ketkä tietää niin voi osallistua. Ihmetyttää myös nämä vastaukset kun otetaan kauheet siepit kun voi vaan antaa asian olla. Ketkä nyt on seurannun mediaa niin tietää varmasti että kyse on Elina Tervosta ja Tuomas Kauhasesta. Ja toinen mikä ihmetyttää on nää ketä noi on/pitäiskö noi tuntee jostain huutelijat, eli jos et tiedä niin googleta tai sivuuta ketju :D
[/quote]
Mediaa??? Tarkoitit varmaankin seiskaa ja muita yhtä tasokkaita aviiseja :D
Minä kyllä seuraan mediaa aktiivisesti, tosin minun listallani on lähinnä talous-, sisä- sekä ulkopolitiikkaa. Nämä kaksi nimeä ei kyllä niillä sivustoilla ole edes vilahdellut, joten minun aktiivinen median seuraaminen ei kylläkään auttanut näiden kahden henkilön tunnistamisessa. Eivät siis todennäköisesti ole mitään talouden tai politiikan vaikuttajia.
[/quote]Kyllä Seiska lehti on myös mediaa, mutta en tarkoittanut Seiskaa. Viihdeuutisia jos on seurannut niin nimet ollut lähipäivinä pinnalla, siitä en tiedä onko Seiskassa myös ollut juttua. Jos luit vähääkään niin täällä kerrottiin kenenstä kyse. Joten ei ole kyse talouden tai politiikan vaikuttajista, uskon että tiesit sen mutta oli pakko tulla leijumaan kuinka sivistynyt sitä ollaan kun sähän et roskalehtiä lue, kun luet vain politiikkaa