Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tuomas ja Elina eronnut?

Vierailija
20.04.2015 |

Onko ollut kolmiodraamaa? Kertokaa?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kaikkien mielestä oleellisinta mutta miksi ei "miksi Tuomas ja Elina erosivat" tai ovatko "Tuomas ja Elina eronneet" tai "pariskunta Tervo-Kauhanen eronnut"?

Vierailija
42/49 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 03:07"]

Seuraan kyllä mediaa mutta Elina Tervo ja Tuomas Kauhanen ovat minulle tuntemattomia suuruuksia.

[/quote]En olettanutkaan että kaikki tietää kenestä puhutaan,vaan sellaiset ketkä tietää tarkemmin mitä syitä on taustalla niin tietää kyllä kenestä puhutaan ja voi vastailla. Ketjut voi sivuuttaa jos ei tiedä kenestä ja mistä puhutaan. Toki on hölmöä puhua etuinimillä täällä mutta ei nyt ole noin vakavaa, eikä mua niin paljon kiinnosta kuhan tein jotain aloituksia kun täällä oli hiljaista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 03:10"]

Ei varmaan kaikkien mielestä oleellisinta mutta miksi ei "miksi Tuomas ja Elina erosivat" tai ovatko "Tuomas ja Elina eronneet" tai "pariskunta Tervo-Kauhanen eronnut"?

[/quote]Joo totta

Vierailija
44/49 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 03:03"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 02:14"]

Tämä roskavöen mediamaailma on todella eksoottinen. Puhutaan uppo-oudoista ihmisistä ihan kuin parhaista kavereista, etunimellä ja esittelemättä.

[/quote]No eipä tarvi vastata :) ja ketkä tietää niin voi osallistua. Ihmetyttää myös nämä vastaukset kun otetaan kauheet siepit kun voi vaan antaa asian olla. Ketkä nyt on seurannun mediaa niin tietää varmasti että kyse on Elina Tervosta ja Tuomas Kauhasesta. Ja toinen mikä ihmetyttää on nää ketä noi on/pitäiskö noi tuntee jostain huutelijat, eli jos et tiedä niin googleta tai sivuuta ketju :D

[/quote]

Mediaa???    Tarkoitit varmaankin seiskaa ja muita yhtä tasokkaita aviiseja :D

Minä kyllä seuraan mediaa aktiivisesti, tosin minun listallani on lähinnä talous-, sisä- sekä ulkopolitiikkaa. Nämä kaksi nimeä ei kyllä niillä sivustoilla ole edes vilahdellut, joten minun aktiivinen median seuraaminen ei kylläkään auttanut näiden kahden henkilön tunnistamisessa. Eivät siis todennäköisesti ole mitään talouden tai politiikan vaikuttajia.

Vierailija
45/49 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 03:07"]Seuraan kyllä mediaa mutta Elina Tervo ja Tuomas Kauhanen ovat minulle tuntemattomia suuruuksia.
[/quote]

Sama. Seuraan Hesaria, Iltalehteä, Ilta-Sanomia, Yleä, Maikkaria, toisinaan Uutta Suomea ja muita. En tiennyt kenestä puhutaan. En seuraa Seiskaa. Ilmeisesti tuolle yhdelle kommentoijalle media=Seiska :D

Vierailija
46/49 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 03:17"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 03:07"]Seuraan kyllä mediaa mutta Elina Tervo ja Tuomas Kauhanen ovat minulle tuntemattomia suuruuksia. [/quote] Sama. Seuraan Hesaria, Iltalehteä, Ilta-Sanomia, Yleä, Maikkaria, toisinaan Uutta Suomea ja muita. En tiennyt kenestä puhutaan. En seuraa Seiskaa. Ilmeisesti tuolle yhdelle kommentoijalle media=Seiska :D

[/quote]Hyvä homma (Y)

Vierailija
47/49 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä medioita pitäisi seurata, että tietäisi ketkä ovat Tuomas ja Elina? Tai siis, meillä on kaveripariskunta nimiltään Tuomas ja Elina, mutta he ovat kyllä erittäin tiiviisti yhdessä. 

Olen mieheni mielestä melkein mediariippuvainen, mutta Tervo & Kauhanen  ovat silti menneet minulta ohi. Tästä ketjusta olen valistunut nyt niin paljon, että tiedän seuraavaa:

a) Elina Tervo on fitness-ihminen (roolimalli monille tytöille ja naisille?)

b) Tuomas Kauhanen on räppäri (kymmeniin tuhansiin vetoava suomen kielen kehittäjä?)

c) he on eronnu

d) eron syy ei ole vielä selvinnyt, mutta eikö Seiska pian ilmesty?

e) ovat ap:n kavereita, koska hän puhuu heistä pelkillä etunimillä

19

Vierailija
48/49 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää sanoa etten lue seiskaa ja "tiedän" kyseiset tyypit. Ilta-Sanomista luin heistä tänään. Eli ei tarvi olla seiskan suurkuluttaja jotta tietää kenestä puhutaan.

Vierailija
49/49 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 03:27"]

Mitä medioita pitäisi seurata, että tietäisi ketkä ovat Tuomas ja Elina? Tai siis, meillä on kaveripariskunta nimiltään Tuomas ja Elina, mutta he ovat kyllä erittäin tiiviisti yhdessä. 

Olen mieheni mielestä melkein mediariippuvainen, mutta Tervo & Kauhanen  ovat silti menneet minulta ohi. Tästä ketjusta olen valistunut nyt niin paljon, että tiedän seuraavaa:

a) Elina Tervo on fitness-ihminen (roolimalli monille tytöille ja naisille?)

b) Tuomas Kauhanen on räppäri (kymmeniin tuhansiin vetoava suomen kielen kehittäjä?)

c) he on eronnu

d) eron syy ei ole vielä selvinnyt, mutta eikö Seiska pian ilmesty?

e) ovat ap:n kavereita, koska hän puhuu heistä pelkillä etunimillä

19

[/quote]Hitsit osui nauruhermoon tuo kohta c :D siis tuo ilmaisumuoto joka ei taida olla 19/31:n ominta ilmaisua :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi