Miksi Tuomas ja Elina eronnut?
Kommentit (49)
En tiedä mutta ihmettelen miksi Juha ja Elina ovat eronneet :(
Emt ja mietin et miks Miia ja Tatu on eronnu :(
Ketään ei siis tiedä, höh oon kauheen utelias, sammuttakaa uteliasuuteni.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 01:22"]Ketään ei siis tiedä, höh oon kauheen utelias, sammuttakaa uteliasuuteni.
[/quote]
Aarghh! Silmiin sattuu. KUKAAN ei tiedä!
Onko ne ehkä jotain tv-sarjahahmoja?
Tää on tätä tämän palstan tasokasta wt-tasoista ketjujen availua. Ei mitään taustoitusta, ei linkkejä, ei mitään.
Wt-porukkaa vaan suoltaa omia hajatelmiaan palstalle ymmärtämättä, että ei lukijat voi lukea hänen ajatuksiaan mitenkään. Varsinkaan, kun ei siellä päänupissa mitään kummempia ajatuksia edes ole.
Laitoin hakusanaksi pelkän "tuomas ja elina" ja ensimmäisenä avautui Elina Tervon ja Tuomas Kauhasen riitaisa ero - neljä päivää sitten www.seiska.fi:ssa.
Ilmeisesti heistä kyse. Ja ketä he ovat selviäisi varmaan jos lukisi "uutisen". En jaksanut kiinnostua.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 02:07"]Laitoin hakusanaksi pelkän "tuomas ja elina" ja ensimmäisenä avautui Elina Tervon ja Tuomas Kauhasen riitaisa ero - neljä päivää sitten www.seiska.fi:ssa.
Ilmeisesti heistä kyse. Ja ketä he ovat selviäisi varmaan jos lukisi "uutisen". En jaksanut kiinnostua.
[/quote]
Minä ajattelin Tuomas Enbuskea ja mietin hölmistyneenä että mikä sen vaimon nimi nyt olikaan ja eikö ne eronneet jo aikaa sitten.... :DDD
Tämä roskavöen mediamaailma on todella eksoottinen. Puhutaan uppo-oudoista ihmisistä ihan kuin parhaista kavereista, etunimellä ja esittelemättä.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 02:12"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 02:07"]Laitoin hakusanaksi pelkän "tuomas ja elina" ja ensimmäisenä avautui Elina Tervon ja Tuomas Kauhasen riitaisa ero - neljä päivää sitten www.seiska.fi:ssa.
[/quote]
Minä ajattelin Tuomas Enbuskea ja mietin hölmistyneenä että mikä sen vaimon nimi nyt olikaan ja eikö ne eronneet jo aikaa sitten.... :DDD
[/quote] joo sama. Mut tää olikin joku tyhjäpää ketju.
Ehkä ne on jotain fitness-ihmisiä, sellaisethan ovat nyt kovasti pinnalla. Tai fitness-missi ja hänen entinen Hunks-rakkaansa?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 02:22"]
Ehkä ne on jotain fitness-ihmisiä, sellaisethan ovat nyt kovasti pinnalla. Tai fitness-missi ja hänen entinen Hunks-rakkaansa?
[/quote]
Fitness-missi ja hänen entinen räppärirakkaansa noin tarkemmin.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 02:14"]
Tämä roskavöen mediamaailma on todella eksoottinen. Puhutaan uppo-oudoista ihmisistä ihan kuin parhaista kavereista, etunimellä ja esittelemättä.
[/quote]No eipä tarvi vastata :) ja ketkä tietää niin voi osallistua. Ihmetyttää myös nämä vastaukset kun otetaan kauheet siepit kun voi vaan antaa asian olla. Ketkä nyt on seurannun mediaa niin tietää varmasti että kyse on Elina Tervosta ja Tuomas Kauhasesta. Ja toinen mikä ihmetyttää on nää ketä noi on/pitäiskö noi tuntee jostain huutelijat, eli jos et tiedä niin googleta tai sivuuta ketju :D
Minulla ei ole tapana käyttää pelkkiä etunimiä kenestäkään joita en oikeasti tunne. Esim jos aloittaisin ketjun Sauli Niinistöstä ja Jenni Haukiosta jotka luultavasti jokainen tietää en silti kirjoittaisi Jenni ja Sauli :D
Seuraan kyllä mediaa mutta Elina Tervo ja Tuomas Kauhanen ovat minulle tuntemattomia suuruuksia.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 02:02"]
Tää on tätä tämän palstan tasokasta wt-tasoista ketjujen availua. Ei mitään taustoitusta, ei linkkejä, ei mitään.
Wt-porukkaa vaan suoltaa omia hajatelmiaan palstalle ymmärtämättä, että ei lukijat voi lukea hänen ajatuksiaan mitenkään. Varsinkaan, kun ei siellä päänupissa mitään kummempia ajatuksia edes ole.
[/quote]Niin mutta ei täältä voi odottaakaan kuin wt-tasoisia vastauksia, eli peili käteen voi meinaan vastata myös ystävällisesti! Mun mielestä toi kertoo enemmän ihmisen sosiaalisesta sivistyksestä kun pitää yhden aloituksen perusteella haukkua "tyhjäpääksi". Vaikka nyt satuinkin tekemään turhan ja tyhmän aloituksen, en sentään ole haukkumassa täällä muita ja muiden aloituksia.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 01:14"]
Enää pitäisi tietää... äh, en jaksa.
[/quote]Ihan samaa ajattelin, ketkä Tuomas ja Elina :)