Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusoitteleminen...

Vierailija
19.04.2015 |

Mitä mies pitäisit tällaisesta? Makaat selälläsi ja nousen päällesi, isot rintani ovat kuin tarjottimella sinulle. Saat nuolla niitä hetken, mutta sitten kohottaudun niin ettet ylläkään niihin enää vaikka kuinka haluaisit. Saat yrittää kieli pitkällä, ja välillä annan vähän ja sitten taas kiusaan... Sitten haluan, että nuolet pehmeitä nännejäni märällä ja leveällä kielellä, hitaaasti ja hartaasti, alhaalta ylös.. kuinka kauan kestät? ;) 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan vastaavanlainen juttu. Nuolen vaimoni pillua, aina kun hän on saamaisillaan lopetan nuolemisen. Teen näin monta kertaa sitten annan armon ja nuolen loppunasti, välillä hän ejakuloi. Sitten hän härnää minua nuolee kulliani välillä ottaa suihin, olen saamaisillani niin lopettaa ja hetkenpäästä jatkaa tehden myös samoin. Sitten hän päästää minut piinasta, kokeilkaa jos ette ole kokeilleet se on todella nautinnollistaM50+.

Vierailija
2/2 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kiusata omaani useammin, mutta miehen on vaikea laueta, jos esileikki pitkittyy liikaa tai joutuu odottamaan kovin pitkään mun saamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi