Aion viettää terveellisemmän tammikuun. Mitä mieltä olet syömisistäni?
Joulun herkuttelut kuuluvat asiaan, mutta nyt on kyllä niin huono olo, että aion elää huomattavasti terveellisemmän tammikuun.
Tässä päivän syömiseni. Saa kommentoida, että pitäisikö jotakin muuttaa.
Aamupala: kaurapuuro, marjat/hedelmäsose, luonnonjugurtti/maito
Lounas: tuoreita vihanneksia, maustamatonta kanaa/uunikalaa, hieman perunaa/riisiä, raejuustoa
Välipala: pieni hedelmäsalaatti, hieman luonnonjugurttia/maitorahkaa
Päivällinen: samaa kuin lounaalla
Iltapala: kaksi siivua ruisleipää, tuorejuustoa, leikkele/juustoviipale, jokin tuore vihannes
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi maustamatonta? 😳
Vähemmän suolaa. En muutenkaan välitä marinoidusta ruoasta.
Ap
Kai sen kanan tai kalan voi sentään itse maustaa, ilman että käyttää suolaa?
Hämmästelin myös tuota "maustamatonta" ensin, sitten ajattelin että AP tarkoittaa kaupan marinoitua kanaa ilmeisesti. Itse käytän vähän jos ollenkaan suolaa ja en ole koskaan ostanut valmiiksi marinoituja lihoja tai kaloja. Yrttejä käytän paljon, myös sitruunaa ja inkivääriä. Maustamaton ruoka on aika mautonta, siitä ei nauti.
Paljonko tuoreita vihanneksia? Kaksi siivua kurkkua ja puoli tomaattia? Vihanneksia ja juureksia pitää syödä kilo päivässä. Helposti meneekin.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko tuoreita vihanneksia? Kaksi siivua kurkkua ja puoli tomaattia? Vihanneksia ja juureksia pitää syödä kilo päivässä. Helposti meneekin.
Miksi muka? Kuka määrää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muka? Kuka määrää?
Yleiset ohjeet terveelliseen elämään, mutta mitä enemmän sitä enemmän hyötyä. :P
Vierailija kirjoitti:
Kauhean tylsän kuulonen. Puuttuu hyvät rasvat mm pähkinät ja avokado. Ja kasvisruoka. Maito ja maitotuotteet ovat pahasta.
Jäin miettimään tätä, että pitäisikö arkiruoankin joka kerta olla iso elämys? Olen nyt nämä pari päivää todella nauttinut melko yksinkertaisesta ruoasta.
Ap
Verensokerivuoristorata-dieetti. Siinäpä hyvä nimi ap:n ruokavaliolle.