Oudoin asia mitä olet nähnyt kirpparilla myynnissä?
Itse harrastelen kalliiden muovihevosten keräilyä (schleich-hevosten). Ja kerran olin ostamassa pussia, jossa oli pari hevosta ja kaikkea niille kuuluvaa pikkusälää. Nohh katoin siinä jonossa tarkemmin sitä pussia, ja siinä oli hevosen ”harjoina” käytettyjä hammasharjan päitä. Yök! Ostin kuitenkin pussin mutta hammasharjan päät lensi kyllä roskiin.
Toinen oli aurinkolasi kotelo, jota kaupattiin elovena-keksien kuljetus kotelona. :)
Kommentit (24)
Kerran joku möi Torissa lemmikkiosastolla tyhjiä talous- ja vessapaperihylsyjä jyrsijöille. Olisiko siinä ollut joku 5 - 6 hylsyä ja hintaa useita euroja ellei peräti kymppi. Naurahdin.
Rikkinäinen huulipunalla sotkettu tikkataulu. Mitä ihmettä??
Joku myi Torissa niitä vuosikalentereita joita saa ilmaiseksi postin mukana! Ja näihin oon törmännyt vieläpä useita kertoja! :0
Vierailija kirjoitti:
Rikkinäinen huulipunalla sotkettu tikkataulu. Mitä ihmettä??
Se kuulostaa jo taiteelta!
Mä oon nähnyt geishakuulat ja hirttoköyden.
Postin ilmaisia osoitteen muutoskortteja oli myynnissä.
Itsetehty pehmeä sysiruma nukke, jolla oli hintaa 666 euroa.
Olen kierrätyskeskuksen lajittelijana ja joku oli laittanut kassillisen terveyssiteitä.
Joo, kierrätys on hieno asia, mutta miksi kukaan keksis että kierrätyskeskuksesta kannattais etsiä terveyssiteitä?
Miesten rikkinäiset loppuun kulutetut kalsarit on myös tuttua. Miksi?!?
Jäätelötikuista rakennettu persoonallinen esine.
Paula Koivuniemeä esittävä itse maalatu taulu....ainakin hintalapun mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Linnunpelätin.
Erehdyit, se oli se myyjä.
En minä, mutta vaimoni, joka oli töissä kirppiksellä.
Eräällä myyjällä oli Viron reissulta:
Piraatti-CD:itä
Limuviinaa ja lonkeroa
Myyjä oli hämmästynyt ko. artikkelien ehdottomasta myyntikiellosta kirppiksellä 🤣
Käytetty wc-pönttö. Erikoisinta tässä kuviossa on se että niille löytyy myös halukkaita ostajia. Kyseessä siis sellainen käytetyn tavaran myymälä joka ottaa lahjoituksia vastaan ja myy sitten eteenpäin.
Mistä siis päättelit, että ne harjat olivat käytettyjä? Vai onko käyttämättömät hammasharjatkin sinusta "yök"?
Täytetty kissanpentu. Ja sen isä vielä osti lapselleen, yäk.
Sellanen virtsapullo. Onko se sorsa vai mikä?
Sairaalan pyjama-asu. Oli merkkikin HYKS.
”Ihanaa” paljonko makso? xD
-ap