Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeilin kehuttua Oatly iKaffea kahvissa

Vierailija
01.01.2022 |

En välittänyt. En huomannut siitä pahaa makua, mutta en hyvääkään. Kahvi vaaleni, mutta ei maistunut vaaleammalta. Moni on suositellut kasvipohjaisista tuotteista kahviin nimenomaan tätä, joten ehkä nämä kasvimaidot eivät vain ole mun juttu.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valion Oddlygood Barista on mun mielestä parempaa

Vierailija
2/43 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan ajan luomu täysmaito Valiolta vaahdottuu parhaiten, ja myös maistuu herkulliselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä ja samoin parempaa on Pirkan Barista. Tuo iKaffe on jotenkin karkeaa ja rakeistakin.

Vierailija
4/43 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kannattaisi edes kahvimaidossa tukea kotimaista kun se kahvi on jo kuitenkin ulkomailta roudattu? Suomessa on huippuluokan maito-osaamista.

Vierailija
5/43 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, Valion Barista on paljon parempaa. Me käytettiin ennen iKaffea, mutta enää ei tykätä siitä yhtään.

Barista on Suomessa valmistettu, suomalaisesta kaurasta.

Vierailija
6/43 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään ihan siitä Rainbown halpiskkaurajuomasta kahvissa, paras mitä maistanut. Ei ole yhtä rasvaista kuin nuo baristat. Mutta makuasioitahan nämä.

7/43 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on minusta kahvin seassa ok. Ei tosin yhtä hyvää kuin kahvikerma.

Myslin, kaurapuuron ja murojen kanssa kauramaito taas on parempaa kuin lehmänmaito.

Olen osittain siirtynyt kauramaitoon, koska käytän maitotuotteita muuten niin paljon. Esim. jogurttia (tavallista lehmänmaidosta tehtyä) syön lähes päivittäin. Ei ehkä ole hyvä käyttää yhtä ruoka-ainetta ihan hirveästi.

Vierailija
8/43 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä joku käyttää maidonkorvikkeita vapaaehtoisesti?

Huippubaristojenkin testeissä nämä korvikkeet ovat aina siellä hännillä. Joten miksi ihmeessä?

Vierailija
9/43 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään ihan siitä Rainbown halpiskkaurajuomasta kahvissa, paras mitä maistanut. Ei ole yhtä rasvaista kuin nuo baristat. Mutta makuasioitahan nämä.

Miesystävä sanoo ihan samaa ja hän on ihan sekasyöjä, joka on vaan alkanut pitämään tuosta lehmänmaitoa enemmän. Itse juon kahvin mustana, joten en osaa ottaa muuta kantaa kuin sen, että Oatlyn tuotteet eivät ole muutenkaan makuuni.

Vierailija
10/43 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huippubaristojenkin testeissä nämä korvikkeet ovat aina siellä hännillä. Joten miksi ihmeessä?

Kaikkia kulutusvalintoja ei tehdä maku tai hinta edellä.

Vierailija
11/43 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauran syön mielummin leivässä ja kaurapuurossa. Noissa kaurajuomissa on kauraa varsin vähän ja sitten on kaikkea muuta epämääräistä. Eivät ole maitoa terveellisempiä ja maito maistuu paremmalta.

Vierailija
12/43 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia kulutusvalintoja ei tehdä maku tai hinta edellä.

Isänmaallisuus on ihan hyvä argumentti sekin.

Vierailija
13/43 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhan ajan luomu täysmaito Valiolta vaahdottuu parhaiten, ja myös maistuu herkulliselle.

Jos maha ei kestä.maitoa, niin on pakko juoda kasvimaitoa.

Vierailija
14/43 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska maha turpoaa ja tulee ilmvaivoja, siksi.

Vierailija
15/43 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos maha ei kestä.maitoa, niin on pakko juoda kasvimaitoa.

Mikään pakko ei ole juoda kumpaakaan.

Vierailija
16/43 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Kahvilassani käytän tätä koska Oatly oli aluksi kermaisempaa mutta vetistyi. OddlyGood on tällä hetkellä kermaisin mutta sekin voi muuttua...

Vierailija
17/43 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Valion oddlygoodia, koska tekee kahvista parempaa kuin maito. Maitoa käytän kyllä muuten, koska kauramaidot eivät omaan makuuni toimi vaikka murojen kanssa tai juotuna.

Vierailija
18/43 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on tyhmää uskoa mainoksiin ap

Vierailija
19/43 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauramaito kahvissa on vaan niin herkullista, se pitää vähän vaahdottaa ravistamalla kunnolla ja pitkään niin ah miten täyteläinen kahvista tulee

Maidon mausta kahvissa en tykkää yhtään

Vierailija
20/43 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi kauratuotteet on mun mielestä kaikki ihan hirveitä. Aina se sama pahvi/villasukkamaku. 

Käytän viljoista mieluummin ruista tai ohraa, ovat ravitsevampia ja maultaan paljon parempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan