Yhteissaunassa nähtyä?
Oltiin uutena vuotena yhteisaunassa miehet ja naiset ja huomasin yhden ihan suomalaisen miehen olevan ympärileikattu? Onkohan tuollainen mitenkin yleistä suomalaisilla ukoilla? Sen huomasi todella selvästi että leikkaus tehty. Terska täysin esillä vaalea panta terskan takana näkyi selvästi. En ilennyt kysyä asiasta mieheltäkään myöhemmin onko hän huomannut asiaa. Olipahan kieltämättä nättiä katsottavaa....
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Olin nuorena, hyvin nuorena miehenä osuustoimintaopiston kurssilla ja alivuokralaisena eräässä perheessä, johon kuului isä, äiti ja kaksi juuri koulun aloittanutta poikaa. Kaikki meni muuten hyvin, mutta minun oletettiin ilman muuta tulevan mukaan myös perheen saunavuorolle. Kun kysytään, mitä näin, vastaan: en mitään. En kerta kaikkiaan uskaltanut katsoa kuin lattiaan. Niin kauhuissani olin, pelkäsin ajatusteni karkaavan, kontrollini pettävän. Ja taas se oli edessä, yhtä hirveänä kuin kiihottavana. Ja tiesin, että nukkumaan käytyämme, kukin tahoillemme, voisin kohta taas kuunnella avioparin naintia.
Kyllä aika hyvin pystyy hillitsemään itsensä vaikka näkisi mitä. Ainoan kerran kun on ruvennut nykimään on ollut kun sauna oli aivan täyttä ja yksi viehättävä nainen istui viereen, aivan kiinni minuun.
Uutena vuotena veljen vaimon kanssa saunassa ekaa kertaa. Oli kyllä kieltämättä kiihottava kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Kouluaikana minulla oli yksi kaveri joka oli ympärileikattu minkä tietenkin huomasi kun käytiin uimassa ja saunassa mutta selitti itse että esinahka oli ollut liian tiukka ettei tarvinnut kysellä.
Epäilin kyllä selitystä koska myös sen veli oli ympärileikattu vaikka näytti fyysisesti aivan erilaiselta.
Aika omituinen yhteensattuma että nämä olivat ainoat ympärileikatut jotka kukaan koulussakaan tunsi (kyllä, pojatkin osaavat juoruta 1970-luvulla näin erikoisena pidetystä asiasta) ja kummaltakin oli esinahka poistettu siis kokonaan eikä vain avarrettu liian kireää.
Mitä omituista siinä jos veljekset on ympärileikattu? Todennäköisesti ahdas esinahka on periytyvä ongelma.
Pojatko niistä vain juoruili? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se leikattu muna näyttää erilaiselta!
Ympärileikkauksia tehdään monella tyylillä, toisista huomaa jo kaukaa että on ympärileikattu. Joissakin tapauksissa ei pysty erottamaan onko vain nahka takana vai ympärileikattu.
yhteissaunassa sain kokeilla silikonirintoja. tuntuivat ihan normaalilta. oman kokemukseni mukaan siis. kauniit ja tuntuivat hyviltä. ei mitään a-kuppia.
Vierailija kirjoitti:
Joissakin tapauksissa ei pysty erottamaan onko vain nahka takana vai ympärileikattu.
Ja kukakohan vetää esinahan taakse uimahallin saunaan mennessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joissakin tapauksissa ei pysty erottamaan onko vain nahka takana vai ympärileikattu.
Kuka nostaa kissan hännän ellei kissa itse
Yhteis saunoissa on omat vaaransa. Varsinkin kun oma emäntä on mukana. Oltiin kaveri porukalla liikenteessä ja illan aikana päädyttiin saunomaan kaikki yhdessä. Yksi vaimon kavereista on todella kuuma pakkaus jo vaatteet päällä. Huh huh, mikä näky alastomana. Aivan jumalainen vartalo. No, eikös se istunut minua vastapäätä ja en voinut olla katselematta.alkoi alhaalla näkyä aika moista nousua. Daami sen huomasi ja estoitta flirttiali siinä ja minä hölmö annoin sen vaikutuksen näkyä ja lähdin hieman mukaankin. Vaimo otti itseensä aika tavalla ja koki huononmuutta kauan tuon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Yhteis saunoissa on omatvaaransa. Varsinkin kun oma emäntä on mukana. Oltiin kaveri porukalla liikenteessä ja illan aikana päädyttiin saunomaan kaikki yhdessä. Yksi vaimon kavereista on todella kuuma pakkaus jo vaatteet päällä. Huh huh, mikä näky alastomana. Aivan jumalainen vartalo. No, eikös se istunut minua vastapäätä ja en voinut olla katselematta.alkoi alhaalla näkyä aika moista nousua. Daami sen huomasi ja estoitta flirttiali siinä ja minä hölmö annoin sen vaikutuksen näkyä ja lähdin hieman mukaankin. Vaimo otti itseensä aika tavalla ja koki huononmuutta kauan tuon jälkeen.
Olet homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni aikuinen mies näin taitaa tehdä...
Tuppikullit on sitten oma lukunsa.. .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteis saunoissa on omatvaaransa. Varsinkin kun oma emäntä on mukana. Oltiin kaveri porukalla liikenteessä ja illan aikana päädyttiin saunomaan kaikki yhdessä. Yksi vaimon kavereista on todella kuuma pakkaus jo vaatteet päällä. Huh huh, mikä näky alastomana. Aivan jumalainen vartalo. No, eikös se istunut minua vastapäätä ja en voinut olla katselematta.alkoi alhaalla näkyä aika moista nousua. Daami sen huomasi ja estoitta flirttiali siinä ja minä hölmö annoin sen vaikutuksen näkyä ja lähdin hieman mukaankin. Vaimo otti itseensä aika tavalla ja koki huononmuutta kauan tuon jälkeen.
Olet homo.
Ja sä lukihäiriöine. Vaimonsa kaverii se kuolas. Idiootti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet homo.
Ja sä lukihäiriöine. Vaimonsa kaverii se kuolas. Idiootti
Olikohan vaimon kaverilla ulkonevat häppärit?
Edesauttaa nimittäin huomattavasti pakonomaista erektiota terveellä heteromiehellä :)
Ymnpärileikattuja suomalaisia taitaa olla enemmistä päälle 50v miehissä silloin heidän nuoruudessa ympärileikattiin jostain syystä suomessa aika paljonkin
frtyy kirjoitti:
Ymnpärileikattuja suomalaisia taitaa olla enemmistä päälle 50v miehissä silloin heidän nuoruudessa ympärileikattiin jostain syystä suomessa aika paljonkin
Ihan hatusta tuo. Aika paljon tuli nuorempana urheiltua ja liikuttua miesporukoissa mutten muista yhtään nähneeni. Ikää kuiten yli 60v.
En ole Suomessa nähnyt enkä kuullut.
Nykyään aik. N
Vierailija kirjoitti:
frtyy kirjoitti:
Ihan hatusta tuo. Aika paljon tuli nuorempana urheiltua ja liikuttua miesporukoissa mutten muista yhtään nähneeni. Ikää kuiten yli 60v.
Ai jaa itse muistan useita nuoruudesta kaveri piiristäkin. Varmaan riippuu missä päin suomea asuupi
dertyi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
frtyy kirjoitti:
Ai jaa itse muistan useita nuoruudesta kaveri piiristäkin. Varmaan riippuu missä päin suomea asuupi
Etelässä ja stadissa ei ainakaan. Ei täällä onneksi ollut hihhulejakaan tai muita pakkoleikattuja.
Vierailija kirjoitti:
dertyi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
frtyy kirjoitti:
Etelässä ja stadissa ei ainakaan. Ei täällä onneksi ollut hihhulejakaan tai muita pakkoleikattuja.
niin huomaako sen edes kunnolla kelle tehty tuskimpa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko nähneet ympärileikattuja naisia saunassa? Jostain syystä naiset häpeävät sitä, vaikka kulttuuriteko sekin, kuten tuo miehilläkin usein.
Miten ihmeessä saat siitä kultturiteon?!
Kamalaa ja aivan eriluokan juttu kuin pojilla. Herää!
Todellakin aivan eriasia pojilla kuin tytöillä. Nainenhan menettää kaikne kyvyn ikinä nauttia, siihen moni kuoleekin ja synnytykset ja koko yhdyntä vain pelkkää tuskaa.
Ei voi puhua saman päivänäkään poikien leikkauksen kanssa! (seurustellut leikatun miehen kanssa, ja ihan toimi normaalisti,,)
Yhteissaunat on kyllä ihan älyttömän kiehtovia. Olin kerran kielikurssini pikkujouluissa ja siinä kun mietittiin minne mennään niin yks rouva ehdotti että mennään heille, asui yksin isossa asunnossa. Jotenkin sitten nimeomaan tytöt innostui saunomisesta ja olin yllättynyt kun illan emäntä sanoi että sauna on valmis, ei varmaan tartte pitää eri vuoroja naisille ja miehille. Pari naista ei saunoneet ollenkaan mutta oli ihan älyttömän kiihottavaa nähdä oikeita, tavallisia ihmisiä alasti, ihan eri kuin jos olisi ollut vaikka erotiikka-ammattilaisia. Huolimattaa siitä että siellä oli monenlaista, lihavaa laihaa, nättiä ja ei yhtään nättiä.