G: Millaisessa asussa äänestit?
Kerro myös puolue halutessasi :)
Mulla oli trenssi ja pillifarkut + siistit kengät. Äänestin perussuomalaisia elämäni ensimmäistä kertaa.
Kommentit (57)
Mulla oli musta-harmaakuvioiset legginsit, kamelinruskea pitkä voilee-toppi ja musta viittamainen ohut neuletakki. Jalassa mustat jodphurit. Lisäksi musta väljä "scuba"-takki. Lisäksi kamelinväriset nahkakäsineet ja musta yksinkertainen pieni olkalaukku. Laukussa oli roposia vaalikeräykseen, koska olen tosi hyväntekijä.
Harmaa trikoo maxihame, harmaa huppari, musta tikattu bombertakki, niken lenkkarit, raybanin clubmaster aurinkolasit naamalla. Kokoomukselle meni ääni.
N20
Lyhyt villakangastakki, farkkuhame, vahvat sukkikset, ns. kävelykengät, kristillisille lähti ääni ensimmäistä kertaa.
Vanhat ns. äitifarkut, huppari, tuulipuvun takki, kumisaappaat. Keskustaa äänestin.
Fuksianpunainen villakangastakki, violettifuksiapunaiset mokkasaappaat, musta baskeri, mustat käsineet, musta mekko takin alla. Ja vaaleanlila käsilaukku. KD
Nahkatakissa ja farkuissa Vasemmistoliittoa.
Mustat pillifarkut, pinkki toppi, A star all heart kaulakoru, Alice Cooper huppari, mustavalkoiset villasukat, punaiset tennarit ja ja neliöhuivi jossa on pääkalloja. Hiukset puolinutturalla. Vihreitä äänestin.
Punainen villakangastakki, mustat nahkahousut ja viininpunaiset saappaat ja hopeaanvärinen laukku. Äänestin vihreitä
N56
Collarit, fleece, lenkkarit. Vasemmisto.
Zaran tummansininen tikkitakki, tiukat mustat farkut myös Zarasta, tennarit ja tukka ponnarilla. Lapsi mukana ääniuurnilla Brion rattaissa ja Reiman puvussa. Äänestin vasemmistoa.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:44"]Tuulipuvussa. Käveltiin miehen kanssa sinne, tulin5km lenkki samalla
[/quote]
Oliko samanlaiset tuulipuvut? Oliko sulla mustat vai punaiset korkokengät?
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:43"]Zaran tummansininen tikkitakki, tiukat mustat farkut myös Zarasta, tennarit ja tukka ponnarilla. Lapsi mukana ääniuurnilla Brion rattaissa ja Reiman puvussa. Äänestin vasemmistoa.
[/quote] Miksi alapeukku? Väärä puolue vai väärät vaatteet?
Ilman housuja pelkissä sukkahousuissa :D pitkä takki peitti perseen ja haarat. Äänestin vihreitä.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:44"]
Juoksutrikoissa ja sorzeissa.
[/quote]
Vau! Olitko vetänyt trikoot ylös kainaloihin niin etteivät tissit näy, vai olitko ihan topless?
Olutkärrit olalla kun olin Tallinnaan menossa. ÄÄänestin kokoomusta
Menin äänestyskoppiin pitkässä trenssitakissa, jonka alla ei ollut mitään. Kopissa heitin takin pois ja näin mahdollistui äänestämiseni alasti. Tai no oli mulla jalassa kumisaappaat ja niiden alla tennissukat. Kun olin saanut numeron piirrettyä lappuun, niin muina naisina puin takin takaisin päälleni ja kävin pudottamassa lapun uurnaan. :) Äänestin piraattipuoluetta.