Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Millaisessa asussa äänestit?

Vierailija
19.04.2015 |

Kerro myös puolue halutessasi :)

Mulla oli trenssi ja pillifarkut + siistit kengät. Äänestin perussuomalaisia elämäni ensimmäistä kertaa.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin äänestyskoppiin pitkässä trenssitakissa, jonka alla ei ollut mitään. Kopissa heitin takin pois ja näin mahdollistui äänestämiseni alasti. Tai no oli mulla jalassa kumisaappaat ja niiden alla tennissukat. Kun olin saanut numeron piirrettyä lappuun, niin muina naisina puin takin takaisin päälleni ja kävin pudottamassa lapun uurnaan. :) Äänestin piraattipuoluetta. 

Vierailija
42/57 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli musta-harmaakuvioiset legginsit, kamelinruskea pitkä voilee-toppi ja musta viittamainen ohut neuletakki. Jalassa mustat jodphurit. Lisäksi musta väljä "scuba"-takki. Lisäksi kamelinväriset nahkakäsineet ja musta yksinkertainen pieni olkalaukku.  Laukussa oli roposia vaalikeräykseen, koska olen tosi hyväntekijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa trikoo maxihame, harmaa huppari, musta tikattu bombertakki, niken lenkkarit, raybanin clubmaster aurinkolasit naamalla. Kokoomukselle meni ääni.
N20

Vierailija
44/57 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt villakangastakki, farkkuhame, vahvat sukkikset, ns. kävelykengät, kristillisille lähti ääni ensimmäistä kertaa.

Vierailija
45/57 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat ns. äitifarkut, huppari, tuulipuvun takki, kumisaappaat. Keskustaa äänestin.

Vierailija
46/57 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuksianpunainen villakangastakki, violettifuksiapunaiset mokkasaappaat, musta baskeri, mustat käsineet, musta mekko takin alla. Ja vaaleanlila käsilaukku. KD

Vierailija
47/57 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkatakissa ja farkuissa Vasemmistoliittoa.

Vierailija
48/57 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat pillifarkut, pinkki toppi, A star all heart kaulakoru, Alice Cooper huppari, mustavalkoiset villasukat, punaiset tennarit ja ja neliöhuivi jossa on pääkalloja. Hiukset puolinutturalla. Vihreitä äänestin.

Vierailija
49/57 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen villakangastakki, mustat nahkahousut ja viininpunaiset saappaat ja hopeaanvärinen laukku. Äänestin vihreitä

N56

Vierailija
50/57 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Collarit, fleece, lenkkarit. Vasemmisto.

Vierailija
51/57 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zaran tummansininen tikkitakki, tiukat mustat farkut myös Zarasta, tennarit ja tukka ponnarilla. Lapsi mukana ääniuurnilla Brion rattaissa ja Reiman puvussa. Äänestin vasemmistoa.

Vierailija
52/57 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:44"]Tuulipuvussa. Käveltiin miehen kanssa sinne, tulin5km lenkki samalla
[/quote]

Oliko samanlaiset tuulipuvut? Oliko sulla mustat vai punaiset korkokengät?

Vierailija
53/57 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksutrikoissa ja sorzeissa.

Vierailija
54/57 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:43"]Zaran tummansininen tikkitakki, tiukat mustat farkut myös Zarasta, tennarit ja tukka ponnarilla. Lapsi mukana ääniuurnilla Brion rattaissa ja Reiman puvussa. Äänestin vasemmistoa.
[/quote] Miksi alapeukku? Väärä puolue vai väärät vaatteet?

Vierailija
55/57 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman housuja pelkissä sukkahousuissa :D pitkä takki peitti perseen ja haarat. Äänestin vihreitä.

Vierailija
56/57 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:44"]

Juoksutrikoissa ja sorzeissa.

[/quote]

Vau! Olitko vetänyt trikoot ylös kainaloihin niin etteivät tissit näy, vai olitko ihan topless?

Vierailija
57/57 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olutkärrit olalla kun olin Tallinnaan menossa. ÄÄänestin kokoomusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi