G: Millaisessa asussa äänestit?
Kerro myös puolue halutessasi :)
Mulla oli trenssi ja pillifarkut + siistit kengät. Äänestin perussuomalaisia elämäni ensimmäistä kertaa.
Kommentit (57)
Kollarit, trenssi, conssit. Likaisehko tukka, ei meikkiä. En jaksanut panostaa yhden äänestyksen takia. Vasemmisto, n20
Tummanharmaat collegehousut, tummansininen tikkitakki, harmaat lenkkarit. Hiukset ponnarilla. Kävin äänestämässä kauppareissun yhteydessä.
Äänestin kokoomusta, kuten aina ennenkin.
Musta trikoomekko, harmaa kashmirvillapaita, ruskeat saappaat ja beige trenssi. Työmatkalla olin. Ja vihreitä äänestin.
Treenihousut ja toppi, joiden päällä pinkki huppari ja myrkynvihreä takki :D Jalassa ruskeat matalat lyhytvartiset mokkasaappaat ja päässä meandin mörköpipo. Näytin kylähullulta, mutta menin suoraan salille äänestyksen jälkeen.
26 lisää että Kokoomusta äänestin.
Tuulitakki, kollarit, lenkkarit, kaulahuivi. Samalla reissulla vein roskat (siis ennen äänestyspaikalle menoa!)
Kokoomusta äänestin.
Farkut, neulepusero, ulkoilutakki sekä lenkkarit. SDP
Hirvee ulkoilupuku ja lenkkarit. Äänestin demareita.
Collarit, conssit ja pinkki tuulitakki. Nopeasti vain käväisin tuossa 50 metrin päässä, niin ei ollut tarvetta panostaa.
Piraatipuolue
Trenssi, pillifarkut ja nilkkurit. N23, äänestin PS
Pillifarkut, vihreä parka, ruusuhuivi, varrelliset mustat nauhakengät, ruskea nahkalaukku. RKP.
Krapulainen naama, juoksuhousut ja pitkä toppatakki... jalassa kumisaappaat :DD keskusta
Mustat tiukat farkut ja vihreä löysä takki.
Tuulihousut, kuoritakki, lenkkarit - Vauvaa nukutettiin samalla lenkillä. SDP sai ääneni
Itse äänestin ennakkoon normaaleissa arkipäivän kuteissani, siisti mekko, takki ja saappaat. Tänään olin vaalivirkailijana ja 90 % äänestäjistä oli kyllä kansallispuvussamme tuulipuvussa tai pieruverkkareissa! Mutta mikäs siinä, ilma oli ihan mukava ja moni varmasti yhdisti äänestysreissun sunnuntaikävelyyn.
Yöpuvussa, verkkarit ja takki oli siinä päällä. Koulu jossa äänestyspaikka on, on tien toisella puolella.
Collegehousuissa ja topissa, tuli kiire lähtö... Ps äänestin.
Korkkarit, hame, kevättakki. Piraattipuolue.