Mitä minä sanoin: Li Andersson vaalikuningatar
Kommentit (62)
No kyllä. Andessonin Lii on täys mulkku.
Jos sitä vassareitten idioottilaumaa pitää äänestää niin kyllä se Li on sikäli paras vaihtoehto että se on ainut pantavan näkönen.
[/quote]
Aika karua luettevaa. Sit jengi vouhottaa että pelkää äärioikeistoo vaikka selvästi se on äärivasemmisto jota täällä pitää pelätä. Sama meininki on pitkin eurooppaa.
[/quote]
Vastasit itse itsellesi... Onko kaikki hyvin?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 18:00"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 17:50"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 17:30"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 17:26"]
Äärivasemmisto on kuitenkin historian saatossa ollut huomattavasti väkivaltaisempi kuin äärioikeisto.
[/quote]
Lapuan liike? IKL? Siinä ne Suomen historian väkivaltaisimmat ääripoppoot. Oikeistopuolelta molemmat.
Kyllä teitä nyt ketuttaa, kun Li sai äänivyöryn. :D Hähää, minua naurattaa. :D
[/quote]
Suomessa ei juuri ole poliittista väkivaltaa, mutta maailman mittakaavassa se on jo ihan toista.
Tässä EU tilastoa:
http://yle.fi/uutiset/europol_terrori-iskut_vahenivat_euroopassa_viime_vuonna/6048612
Vasemmisto: 37
Oikeisto: 1
Että sellasta....
[/quote]
Me emme asu muualla Euroopassa, me asumme Suomessa. Ja täällä äärioikeiston harjoittama väkivalta on ollut historiallisesti katsottuna raaempaa (Lapuan liike, IKL, niin kuin mainitsin).
[/quote]
kyllä me asumme EU alueella.
No jos haluaa menneisyydessä elää niin voithan sinä pelosta täristen odotella koska Lapuan liike tulee ja pieksee sinut.
Kyllä Lapuan liike suoritti 20-30 luvulla 4 murhaa, se on fakta.
Sulta oli varmaan unohtunut että historiassa on tapahtunut kaikenlaista muutakin:
Suomessa punakaartit tappoivat niin sanotussa punaisessa terrorissa 1 650 siviiliä vuonna 1918 ja lisäksi yli 3 000 sotilasta.
[/quote]
Et sitten omasta linkistäsi lukenut, paljonko valkoisessa terrorissa oli uhreja.... 7 000 - 10 000.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 19:23"]
[/quote]
Aika karua luettevaa. Sit jengi vouhottaa että pelkää äärioikeistoo vaikka selvästi se on äärivasemmisto jota täällä pitää pelätä. Sama meininki on pitkin eurooppaa.
[/quote]
[/quote]
Kaikki on hyvin ja Vasemmisto on yhä kääpiöpuolue tosin se on ikävää että ne turvautumaan terrorismiin ja väkivaltaan.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 19:29"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 19:23"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kaikki on hyvin ja Vasemmisto on yhä kääpiöpuolue tosin se on ikävää että ne turvautumaan terrorismiin ja väkivaltaan.
[/quote]
Onko meidän kasvispuputtaja-Arhinmäki terroristi? Vai mitä oikein sössötät?
Li näyttää joltain kalalta, yök.Kalan ja hevosen sekoitus
"Onko meidän kasvispuputtaja-Arhinmäki terroristi? Vai mitä oikein sössötät?"
Vasemmistolaiset tuppaavat olemaan, riippumatta siitä ovatko kasvis vai sekasyöjiä.
Olen minäkin "rasisti" vaikka olenkin kasvissyöjä.
Arhinmäki on muuten huudellut rasistisesti jalkapallo-ottelussa... tais olla Kovovolais kannattajille.
Tytön letukka lähtee vielä maitojunalla eduskunnasta, sanokaan mun sanoneen!
Saas nähädä punikki terroristi veis eduskuntaan pommin.
Mistä johtuu että Vasemmistolaiset turvautuu niin herkästi väkivaltaan ja jopa terrorismiin? Tämä on ollut yleistä maailmalla kautta historian ja jatkuu ilmiönä jopa tämän päivän Suomessa.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:12"]
Mutta ajaa aivan vääriä asioita. Luitteko joskus sen haastattelun Susanna Koskesta ja tästä Anderssonista. Koski ihmetteli sosiaaliturvaa kun somalitytöllä oli upouusi ipad kädessään kun kävivät jossain vastaanotookeskuksessa... Liin mielestä, tietenkään, siinä ollut mitään ihmeellistä. Kaikille kaikkeahan on Vasemmiston motto. Koskihan oli myös tienannut rahansa itse nuoresta pitäen, ja hänellä oli paljon huonommat tulot kuin Lillä. Että hyvähän se on köyhien asioita hoitaa kulta lusikka suussa. Vastenmielinen idealisti.
[/quote]
Jos se olisi oikeistopuolueista kiinni niin eipä olisi työläisilläkään mitään vitun ipadia kädessä koska palkka olisi 2,24€/h jolla katetaan pelkät ruokakulut näille roboteille jota työväeksi kutsutaan
Li seuraava pj ja vie vassarit nousuun kun köyhät huomaa et persut ei ole heidän puolellaan
No ei ole vaan Jaana pelkonen !!!
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:12"]Mutta ajaa aivan vääriä asioita. Luitteko joskus sen haastattelun Susanna Koskesta ja tästä Anderssonista. Koski ihmetteli sosiaaliturvaa kun somalitytöllä oli upouusi ipad kädessään kun kävivät jossain vastaanotookeskuksessa... Liin mielestä, tietenkään, siinä ollut mitään ihmeellistä. Kaikille kaikkeahan on Vasemmiston motto. Koskihan oli myös tienannut rahansa itse nuoresta pitäen, ja hänellä oli paljon huonommat tulot kuin Lillä. Että hyvähän se on köyhien asioita hoitaa kulta lusikka suussa. Vastenmielinen idealisti.
[/quote]
Jumalauta! Onko nähty tabletti köyhällä!? Kenelle pitää ilmoittas? Ens kerralla lähtee 2 ääntä Kokoomukselle! Kenel
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:55"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:52"]
Kuka äänestää fanaattista idealistiidioottia, joka saa asiansa läpi vain huutamalla?
[/quote]
heh heh. No aika moni näyttää itseni mukaan lukien. Sori
[/quote]
Samoin. :)
Vastenmielinen idealisti - niin kuin täällä joku selväjärkinen on jo todennutkin.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:00"]
Olen 29-vuotias turkulainen, ja kaikki täkäläiset kaverini äänestivät Litä. Tuleva puheenjohtaja ja ministeri.
[/quote]
Ja minä 49-vuotias turkulainen. Eikä yhtään haitannut äänestää parikymmentä vuotta itseäni nuorempaa. :) Li on todella selkeäsanainen ja älykäs nuori ihminen. Mukavaa, että hän oli samassa vaalipiirissä kuin minä, jotta pystyin häntä äänestämään.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:00"]
Olen 29-vuotias turkulainen, ja kaikki täkäläiset kaverini äänestivät Litä. Tuleva puheenjohtaja ja ministeri.
[/quote]
Muoti-ilmiöt tulee ja menee. Kiva kaveriporukka muuten sulla, kun kukaan ei osaa ajatella omilla aivoillaan.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:09"]
En ikinä äänestäisi vasemmistoa, enkä Litä. Kuitenkin hänen energiansa ja karismansa ovat suorastaan hämmentävän upeita, ottaen huomioon miten nuorikin on. Ihailen ja kunnioitan, vaikken pidäkää hänestä. Ääni meni kokoomukselle.
[/quote]
Oho, 11 alapeukkua? :D Joillekin on "punainen" vaate, kun kertoo äänestävänsä niitä oikeita vasemmistoarvoja vastaan? Ei, en pidä Listä, en usko hänen asioihins ja pidän kirjoituksia kapitalislin särkemisestä oala palalta suorastaan naurettavana. Hänessä kuitenkin on se kultasilaus, mikä saa ihmiset pitämään hänesä jiten epäilemättä tulee olemaan kova nimi politiikassa. Samoin kuin saatan ihailla vaikka Chaplinia esiintyjänä, vaikka pidön häntä teinivaimoaan todella huonosti kohdelleena mulkkuna.