Ketkä viehättävinä pidetyt julkkismiehet ei sinua sytytä?
Ketkä yleisesti hyvännäköisenä/viehättävänä pidetyt jullkkismiehet ei sinua sytytä?
Kommentit (67)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 00:40"]Mikko Leppilampi XD
[/quote]
Tämä! Miksi en tota muistanut.. T.3
Ronaldo...tai no en tiedä onko yleisesti hyvännäköisenä pidetty, mutta yksi ystäväni jaksaa hehkuttaa
Robert Pattison, Andrew Garfield.
En usko että nykyään enää kukaan pitää Tom Cruisea "viehättävänä".
Brad Pitt, George Clooney, Mikko Leppilampi (onko tää kenenkään mielestä kuuma?), Peter Franzen, Jared Leto, Orlando Bloom.
Ryan Gosling. George Clooney on nyt muutenkin liian vanha sytyttämään, mutta hän näytti liian vanhalta jo melko nuorena.
Johnny Depp on alkanut kuvottaa viime vuosien roolisuoritustensa kanssa. Alice in Wonderland ja Rum Diary ovat huonoimpia koskaan näkemiäni elokuva, kirjoista toki pidän.
Ryan Goslingin hehkutusta en ole ymmärtänyt ikinä, hän vaikuttaa ihan sympaattiselta mieheltä ja on hyvä näyttelijä, mutta en näe mitään suurempaa karismaa.
Mä en muista nähneeni yhtään Ryan Goslingin elokuvaa, mutta kuvien perusteella en ole koskaan ymmärtänyt ulkonäköhehkutusta. Jotenkin niin supertavallinen naama, silmät liian lähellä toisiaan ja katsovatkin eri suuntiin.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 01:06"]
Teppo Säkkinen
[/quote]
Täh!? Pdetäänkö sitä jotenkin yleisesti viehättävänä? Jestas mä oon ihan pudonnu kelkasta...
Robert Pattinson, Zac Efron, iiiiuuuh.
Ja hei 11, peter franzen on HOT
No clooney nyt ainakin. Ja Tomppa cruise, onko se yleisesti hyvännäköisenä pidetty?