Miksi aikuinen nainen näyttää kieltä kuvissa??
Oikeesti, ihmettelen todella paljon tätä.
Aikuinen nainen näyttää kieltä kuvissa :/
Oonko ainoa, joka tätä ihmettelee :D
Musta oksettavaa!
Kommentit (71)
Olen jo monta vuotta ihmetellyt samaan. Lähipiiriini tuollaisilla ihmisillä ei ole asiaa. Oletan, että haluavat näyttää etteivät välitä muiden mielipiteistä ja osoittaa olevansa leikkisiä tai uhmakkaita tai iloisia tai hassuja tai mikä nyt kenenkin agenda on tuon eleen takana.
Itse pidän mielelläni kielen suussani ja jos se joskus naurujoogassa tai jossain vastaavassa leikkimielisessä jutussa jonkun muun yllyttämänä sieltä ulos tulee, pidän huolen että kukaan ei minusta silloin ota valokuvaa.
Miksi aikuinen nainen ylipäätään ottaa kuvia itsestään ja laittaa niitä someen? En voi käsittää.
Tinderissä ihmettelen päivittäin näitä naisia:
- näyttää kieltä
- näyttää keskisormea
- paljaat rumat jalat kuvassa (kauniit vielä jotenkin ymmärtää)
- keski-ikäinen nainen käyttää lasten filttereitä
- järjetön irvistys
Tämä naaman vääntely ja kielen näyttäminen on jonkun sorttista autismia. Yritetään matkia tai näyttää jotain mutta normaalien mielestä se näyttää kömpelöltä ja teennäiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aikuinen nainen ylipäätään ottaa kuvia itsestään ja laittaa niitä someen? En voi käsittää.
Pitää saada huomiota.
Kielen näyttäminen voi olla kaunista, jos sen tekee oikein. Monella ei kuitenkaan ole sen vertaa tyylitajua, että osaisi poseerata sopivasti. Myös kännykkäkuvien räjähdysmäinen kasvu tarkoittaa hyvin usein liian lähellä kameraa kuvaamista ja perspektiivi muuttuu silloin aika vääristyneeksi verrattuna livenä näkemiseen.
Näitä aloituksia on täällä varmaan kerran viikossa :D Ketä kiinnostaa, mitä toiset somessa tekee? Keskittykää vaan omaan olemiseen :D
Ja ei, en näytä koskaan kieltä kuvissa, eikä mua häiritse jos joku muu näin tekee.
N30
Useammat aikuiset saisivat yhtä vaarattomasti keventää arkeaan niin olisivat vähemmän rutkuttamassa ja mieltänsä pahoittamassa.
Kattaa koettaa, kieli ulos vaan ja lumisateeseen juokseman suu auki.
Tästä keskustelusta tulee mielikuva kun joukko jotain muka hienostonaisia istuu pikkusormet ojossa päiväkahveella ja haukkuvat alhaisempia ihmisyksilöitä naamat mutrussa.
Joo, kyllä se Einsteinkin oli varsinainen bimbo kana. Ei tehnyt muuta hyödyllistä kun keksi jonku nolo teorian. Lol.
Luulin että vauvalla rakastetaan heavya ja metallimusiikkia. Kielen näyttäminen kuuluu genreen.
Minua ei haittaa jos joskus laittaa pelleilymielessä kielennäyttökuvan, mutta jos joka ikinen selfie on samaa linjaa niin sitten on jotain vialla.
Tiedän erään 55+ naisen, joka näytti kerran kieltä minulle leikillään. Se herätti sekavia tunteita, näytti vähäsen rivolta ja kuitenkin kiinnostuin hänestä sen seurauksena seksuaalisesti. Koin sen voimakkaana seksuaalisena symbolina, vaikkei se ehkä hänellä ollutkaan tarkoituksena.
Se näky paloi verkkokalvolleni ja vaikka säikähdin sitä hetken murto-osan, seuraavassa hetkessä tajusin kiihottuvani fyysisesti kyseisestä naisesta. Aloin nähdä hänet seksuaalisena olentona aivan eri tavalla kuin aiemmin. Sama nainen joskus iski mulle silmääkin, mikä vain pisti ns. pökköä pesään ihastumiselleni. Jotenkin suunnilleen menin aivan sekaisin ihastuksesta häneen. Koskaan en tosin saanut häntä omakseni, ja hän vain flirttaili ilmeisesti huvikseen.
T. Muuten fiksu bi-nainen
Näyttää häpyäkieltä kirjoitti:
Tarkoitatko häpykieltä näyttää?
Tai puhuu sitä?
Itseänsä seksualisointia ja helppuden mainostamista.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa jos joskus laittaa pelleilymielessä kielennäyttökuvan, mutta jos joka ikinen selfie on samaa linjaa niin sitten on jotain vialla.
Onko monillakin sitten näin? Itse olen nähnyt näitä vain yhtenä muunlaisten kuvien joukossa.
Muutenkin ihmettelen kyllä, miten tosikkoa porukkaa täällä on. Itsekin voisin kuvassa läpällä vaikka pullistaa olematonta hauistani tai tehdä lippatervehdyksen eikä siihen sen kummempaa merkitystä tarvitse olla, kunhan vaan pelleilen. Jos se kuva muuten on hyvä, voin julkaista sen jopa somessa, entä sitten?
Ilmoittaa, että mies voi tiputtaa siemenet siihen.