Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajattelenko liikaa muiden tunteita

Vierailija
01.01.2022 |

Perhe (vanhemmat ja sisarukset) viettävät uutta vuotta mökillä. He pyysivät myös minua mukaan. Eilen en päässyt. Olen ollut muutenkin todella väsynyt enkä suoraan sanottuna jaksaisi lähteä nyt mihinkään, olla ja levätä vain. Tiedän että varmasti mökillä viihtyisin mutta jo pelkkä ajatus pakkaamisesta uuvuttaa. Nyt onkin syyllinen olo siitä että jos en mene, niin loukkaanko perheen tunteita. Luulevat ettei seura kelpaa tms. Kyse ei ole siitä, vaan omasta jaksamisesta ja palautumisesta työviikon jälkeen ja että jaksaisi taas ensi viikon töissä. Ärsyttävää kun tuntuu että aiheutan omalla toiminnalla pettymyksen muille. Vai ajattelenko taas liian pitkälle..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sinun olisi hyvä kertoa asia niinkuin se on, nyt tuntuu uuvuttavalta pakata... Uskon kyllä, että vanhempasi ja sisaruksesi tietävät, jos heistä välität, mutta sehän ei tarkoita aina sitä, että menee ja tekee toisten toivomuksen mukaisesti. Totuus on paras ja yleensä vapauttaa myös ihmissuhteissa.

Vierailija
2/3 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin sanot että luultavasti viihtyisit. Pakkaa nyt vaan ja lähde sinne mökille. Se että on seurassa missä viihtyy hyvin tuo myös lisää jaksamista, kaikki väsymys ei ole sen sorttista että se menee nukkumalla ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet ihan vaan aidosti omien fiilisten mukaan ratkaisusi. Näköjään sulla itselläkin on molempiin suuntiin mietteitä. Jollet mene, kiität kauniisti ja toivot heille oikein mukavaa viikonloppua ja toivottavasti taas pian nähdään. Ainak8n mun mielestä aidot selitykset on parhaita, esim että just nyt väsyttää sen verran, että en oikein jaksaisi ajatella kaikkea pakkaamista, vaan tuntuu, että tarvisi ihan vaan huilata.

Tekosyyt on aika läpinäkyviä. Ja sitten on hankalaa, kun joku keksii siihen ratkaisun… eli kerro vaan ihan se oikea syy, mitäs sellaiseen kellään on urputtamista.