Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aikuinen nainen näyttää kieltä kuvissa??

Vierailija
01.01.2022 |

Oikeesti, ihmettelen todella paljon tätä.
Aikuinen nainen näyttää kieltä kuvissa :/
Oonko ainoa, joka tätä ihmettelee :D
Musta oksettavaa!

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaa jos joskus laittaa pelleilymielessä kielennäyttökuvan, mutta jos joka ikinen selfie on samaa linjaa niin sitten on jotain vialla.

Onko monillakin sitten näin? Itse olen nähnyt näitä vain yhtenä muunlaisten kuvien joukossa. 

Muutenkin ihmettelen kyllä, miten tosikkoa porukkaa täällä on. Itsekin voisin kuvassa läpällä vaikka pullistaa olematonta hauistani tai tehdä lippatervehdyksen eikä siihen sen kummempaa merkitystä tarvitse olla, kunhan vaan pelleilen. Jos se kuva muuten on hyvä, voin julkaista sen jopa somessa, entä sitten? 

Tee-se-itse-Hyacinthien kokoontumisajot täällä. Mun mielestä on oikeasti seksikästä, jos nainen näyttää kieltä. Ei ole minun asiani paheksua ketään muutenkaan, vaikka itse en kieltäni näyttelekään ja olen muuten kiltti ja melko siveäkin.

T. Kieltä näyttäneestä 55+ naisesta kiinnostunut nuorempi bi-nainen

62/71 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nämä ole pitkälti niitä samoja naisia, joilla on niitä tissi-ja peppukuvia insta täynnä, yksisarvisia ja mietelauseita englanniksi jne.

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaa jos joskus laittaa pelleilymielessä kielennäyttökuvan, mutta jos joka ikinen selfie on samaa linjaa niin sitten on jotain vialla.

Onko monillakin sitten näin? Itse olen nähnyt näitä vain yhtenä muunlaisten kuvien joukossa. 

Muutenkin ihmettelen kyllä, miten tosikkoa porukkaa täällä on. Itsekin voisin kuvassa läpällä vaikka pullistaa olematonta hauistani tai tehdä lippatervehdyksen eikä siihen sen kummempaa merkitystä tarvitse olla, kunhan vaan pelleilen. Jos se kuva muuten on hyvä, voin julkaista sen jopa somessa, entä sitten? 

Kyllä mulla kuuluu tuttavapiiriin pari ihan aikuista naista, jotka näitä jatkuvasti harrastaa. Niin kuin sanoin, ei minua yksittäiset hassut/hölmöt kuvat kutittele, mutta jos tosiaan joka_ikinen kuva omasta naamasta on näitä kieli ulkona kuvia ja niitä vielä suht usein julkaistaan, niin kyllä siinä jo tulee mieleen että mikähän diagnoosi tähän sopisi. -edellinen

Vierailija
64/71 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sexyä!

- setämees-

Vierailija
65/71 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks jotkut jaksaa vikistä siitä ja heitellä jotain keittiöpsykologisia analyysejä jossain vauva palstalla

Vierailija
66/71 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrjö tulee just nyt!

Vierailija
67/71 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kans ymmärrä ja todeella ruman näköistä, 

Vierailija
68/71 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on naisten vastine niille miesten kuville jossa näytetään keskisormea tai hevimerkkiä. Kyllähän siitä ulkoisesta habituksesta voi molempien osalta päätellä että elämä pyörii "viihteen" ja alkoholin parissa.

Vierailija
69/71 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pettänyt palsta taaskaan :) Toinen toistaan häiriintyneempää tätiä pitämässä jöötä!

Vierailija
70/71 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää! Kielikuvat ovat yhtä rumia kuin dicpicit. 

Vierailija
71/71 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen sitä, kun tehdään ilme, jossa kieli on vedettynä yhteen suunpieleen. Mikä sen ilmeen tarkoitus on? mitä se ns. sanoo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan