Täytän tänään 46 vuotta. Se saa minut niin surulliseksi mieheksi.
Parrassa on yhä enemmän harmaata, samoin hiuksissakin. Juuri eilen olin 18 ja sain ajokortin, sitten ... 1.1.1976, kiroan syntymäpäiväni!
Kommentit (266)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua. Olen 45-vuotias mies eikä minulla ole mitään ryppyjä kasvoissani, ei edes silmien alla. Myöskään parta ei ole harmaa eikä tukka. Olen kai ikinuori.
Täällä kohta 46 vuotta täyttävä nainen, jolle käytännössä kaikki rypyt ja harmaat tulleet viime vuoden aikana.
Kultaseni, mitä tapahtui? Mikä aiheutti tuon kaiken? Stressi?
Stressi ehkä juu sekä ihan se ikääntyminen, pakostihan se jossain vaiheessa alkaa näkyä, ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen illalla rakettien loistetta katsellessa juteltiin siskon kanssa, että olis ihana löytää nimenomaan joku 40+ mies hellittäväksi....
t. N27 (sisko on N26)
Hopeakettuko se siellä?
??????
On niin paljon surkeita kokemuksia nuorista miehistä. Kuvittelevat, että koska ovat vahvoja ja kuolemattomia, niin voivat kohdella naisia miten haluavat. 40+ miehillä (ainakin joillakin) voisi kuvitella olevan jo edes vähän enemmän järkeä kohdella muita ihmisiä kunnioittavalla tavalla (siis ei mitään erityiskohtelua, kunhan olis vaan edes käytöstapoja). Ja toisaalta monet nuoret miehet tälläkin palstalla itkee, kun on niin vaikee saada naista. Kannattaisi katsoa peiliin ja tarkastella omaa käytöstä. Ei voi olla niin, että naisten odotetaan täyttävän kaikki miehen odotukset ja vaatimukset ja vastineeksi nainen ei saa edes kokea olevansa ihminen, vaan joku tavara, josta voi katkaista virran, kun sille ei ole käyttöä.
t. aiemmat
Ot, mutta jännä ilmiö, et kun mies ei löydä naista, syy on miehessä itsessään. Kun nainen ei löydä miestä, vika on koko miessukupuolessa.
Miksi aina vain miehillä on syytä katsoa peiliin ja kuinka realistinen sellainen ajatus on?
Suurin syy, miksi mies ei saa naista on miehen käytöksessä ja puheissa. Mitä töissä kuuntelee niin osa sinkkumiehistä on myös todella tarkkoja kaikista asioista, mikä karkoittaa naiset.
Minähän saatan naisena olla vaikka suihkussa pidempään ja ostan vaatteitakin jonkun verran.
Ei halut mihinkään häviä. Kun yhdessä on oikea nainen ja oikea mies, niin aitaa kaatuu ja tanner tömisee. Ja usein meno on paljon estottomampaa kuin nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua. Olen 45-vuotias mies eikä minulla ole mitään ryppyjä kasvoissani, ei edes silmien alla. Myöskään parta ei ole harmaa eikä tukka. Olen kai ikinuori.
Täällä kohta 46 vuotta täyttävä nainen, jolle käytännössä kaikki rypyt ja harmaat tulleet viime vuoden aikana.
Tsemiä kanssasisko, niin täälläkin! Menin kampaajalle voivottelemaa hiuksiin ilmestyneitä hopeisia raitoja - hän totesi, että mullahan on tosi kauniit sävyt hiuksissa. Muutama ohut platinanvaalea raita lisää joukkoon, ja tästä mimmistä kuoriutui taas yleisilmeeltään blondi, jolle eka ihan random vastaantulija (toivottavasti ei kampaamon maksama 🤣), nuorempi mies huikkasi 'moi kaunokainen'.
Naamassa on tietenkin silmien ympärillä naururyppyjä jne., mutta olen hymyileväinen nainen, jonka vuoksi mua usein luullaan kymmenkunta vuotta nuoremmaksi. Ehkä se hymy kompensoi ryppyjä ja jumppaa poskipäitä ylemmäs?
Että nyt arvon -76 kanssakohorttilainen, peli ei ole menetetty. Ollaan vetovoimaisia naisia vielä pitkän aikaa 😘 kato vaikka Karita Mattilaa, nainen 61 vuotta ja kaunistuu vaan. No okei, en osaa sanoa, onko jotain täytettä tms., mutta so what...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olettepas te 1976-vuosikertalaiset jo aika vanhoja. N24
Painu sinä sinne jonnekin, minne aurinko ei ikinä paista! Olet toksinen nainen!
Tuskin nainen ollenkaan.
Naisena ainakin asun loppuelämän yksin. Voi olla suihkussa pidempään. Ostan vaatteita, ne saattavat olla kirpputorilta esim. ostin 4 paitaa 20 eurolla, mutta minulla on vaatteita paljon, mitä moni mies ei kestä.
En jaksa mitään tarkkaa miestä.
Ap, olet herkkunassuiässä, muista (ja ymmärrä se): charmantisti harmaantunut parta ja tukka, vähän ryppyjä siellä ja täällä: ah, niin ihanan miehekästä!
Vierailija kirjoitti:
Nykyään 45+ vuotiaat alkavat vasta havahtua siihen pitäisikö perustaa perhe. Siis naisetkin, lähipiirissä on 46-vuotias ensiodottaja. Kyllä sen huomaa selvästi, että ihmiset elävät nuoruuttaan pidempään ja säilyvät hyväkuntoisina todella iäkkäiksi asti.
Biologia on tässä kyllä armoton. Kyllä ne riskit on aika lailla pysyneet, jos raskaudesta puhutaan. Lisäksi kunto ja terveyskin taitaa olla kovin polarisoitunutta: toisaalta on niitä jotka voi todella hyvin ja panostaa itseensä. Toisaalta niitä, jotka läsähtää ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi on välillä sata kertaa parempi kumppani elämässä ja keskustelutaitoinen kun elämä on luonut perspektiiviä. Ei se libido ole kaikki kaikessa. Vaikka kyllähän se on osa täyttä elämää. Onko ikä sidoksissa siihen että ei voisi viettää täyttä elämää? Mielestäni melko vähän.
Kyllä nuoretkin osaa keskustella, mitä olen ohjelmia katsonut.
Nykyään on vain tosi ikävää tuo jatkuva kumppanin vaihto.
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet herkkunassuiässä, muista (ja ymmärrä se): charmantisti harmaantunut parta ja tukka, vähän ryppyjä siellä ja täällä: ah, niin ihanan miehekästä!
Kyllä, ronskin miehekästä. Minä olen 44-vuotias ja mieheni 45-vuotias. Hän on nyt parhaimman näköinen kuin mitä hän on koskaan ennen ollut. Olen niin onnekas, että ihan itkettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen illalla rakettien loistetta katsellessa juteltiin siskon kanssa, että olis ihana löytää nimenomaan joku 40+ mies hellittäväksi....
t. N27 (sisko on N26)
Hopeakettuko se siellä?
??????
On niin paljon surkeita kokemuksia nuorista miehistä. Kuvittelevat, että koska ovat vahvoja ja kuolemattomia, niin voivat kohdella naisia miten haluavat. 40+ miehillä (ainakin joillakin) voisi kuvitella olevan jo edes vähän enemmän järkeä kohdella muita ihmisiä kunnioittavalla tavalla (siis ei mitään erityiskohtelua, kunhan olis vaan edes käytöstapoja). Ja toisaalta monet nuoret miehet tälläkin palstalla itkee, kun on niin vaikee saada naista. Kannattaisi katsoa peiliin ja tarkastella omaa käytöstä. Ei voi olla niin, että naisten odotetaan täyttävän kaikki miehen odotukset ja vaatimukset ja vastineeksi nainen ei saa edes kokea olevansa ihminen, vaan joku tavara, josta voi katkaista virran, kun sille ei ole käyttöä.
t. aiemmat
Ot, mutta jännä ilmiö, et kun mies ei löydä naista, syy on miehessä itsessään. Kun nainen ei löydä miestä, vika on koko miessukupuolessa.
Miksi aina vain miehillä on syytä katsoa peiliin ja kuinka realistinen sellainen ajatus on?
Tuskin kovin realistinen. Taitaa olla vain meidän toiveajattelua. Pääsisinpä johonkin hoitoon, jolla muuttuisin lesboksi.
Vierailija kirjoitti:
Naisena ainakin asun loppuelämän yksin. Voi olla suihkussa pidempään. Ostan vaatteita, ne saattavat olla kirpputorilta esim. ostin 4 paitaa 20 eurolla, mutta minulla on vaatteita paljon, mitä moni mies ei kestä.
Työpaikan sinkkumiehet pyörtyisi, jos näkisi minun vaatemäärän.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä!
Yt. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi on välillä sata kertaa parempi kumppani elämässä ja keskustelutaitoinen kun elämä on luonut perspektiiviä. Ei se libido ole kaikki kaikessa. Vaikka kyllähän se on osa täyttä elämää. Onko ikä sidoksissa siihen että ei voisi viettää täyttä elämää? Mielestäni melko vähän.
Monella nuorella miehellä tuntuu olevan parempi keskustelutaito kuin vanhemmilla miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota en väittänyt etteivätkö nuoret osaisi keskustella. Mutta kannattaa miettiä vähän tarkemmin. Ja joo nykyään on kulttuurissa vähän semmoista että vaihdetaan ja etsiskellään koko ajan parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikan sinkkumiehet pyörtyisi, jos näkisi minun vaatemäärän.
Onneksi eivät tule näkemään.
Hullaannuin kun näin mieheni parrassa ensimmäiset harmaat haivenet. N42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota en väittänyt etteivätkö nuoret osaisi keskustella. Mutta kannattaa miettiä vähän tarkemmin. Ja joo nykyään on kulttuurissa vähän semmoista että vaihdetaan ja etsiskellään koko ajan parempaa.
Moni nainen ei mene tinderiin ollenkaan. Tosin siksi he seurustelevat korkeintaan oman kaupungin miesten kanssa.
Naiset keksivät kyllä yksinkin mielenkiintoista tekemistä esim. liikuntaa ja käsitöitä.
Kaupasta saa dildon jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen ei mene tinderiin ollenkaan. Tosin siksi he seurustelevat korkeintaan oman kaupungin miesten kanssa.
Naiset keksivät kyllä yksinkin mielenkiintoista tekemistä esim. liikuntaa ja käsitöitä.
Kaupasta saa dildon jos haluaa.
Ei ole mitään tietoa miltä muiden kaupunkien miehet edes näyttää.