Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytän tänään 46 vuotta. Se saa minut niin surulliseksi mieheksi.

Vierailija
01.01.2022 |

Parrassa on yhä enemmän harmaata, samoin hiuksissakin. Juuri eilen olin 18 ja sain ajokortin, sitten ... 1.1.1976, kiroan syntymäpäiväni!

Kommentit (266)

Vierailija
41/266 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että. 47 jos aloittaa vanhana olemisen, niin pitkäksi käy aika! Onkohan testosteronitaso liian alhainen?

Vierailija
42/266 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen taitava ruoanlaittaja. Voin nauttia hyvästä ruoasta ja harrastuksista, koska vanhemmat naiset ei kelpaa kenellekään. Ja onneksi kauppa myy miehen korvikkeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/266 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen taitava ruoanlaittaja. Voin nauttia hyvästä ruoasta ja harrastuksista, koska vanhemmat naiset ei kelpaa kenellekään. Ja onneksi kauppa myy miehen korvikkeita.

Olen kyllä jonkun verran nuorempi nainen kuin ap

Vierailija
44/266 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että. 47 jos aloittaa vanhana olemisen, niin pitkäksi käy aika! Onkohan testosteronitaso liian alhainen?

Korjaan, neljäkutonen, vaikka sinänsä tuolla vuodella niin merkitystä ole, nuori mikä nuori.

Vierailija
45/266 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaan tehdä käsitöitä loppuelämän.

Toivottavasti nuorempia naisia riittää kaikille miehille.

Vierailija
46/266 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaan tehdä käsitöitä loppuelämän.

Toivottavasti nuorempia naisia riittää kaikille miehille.

Ja joka viikko laitan töihin uusia vaatteita, tykkään shoppailla niitä.

Vierailija
47/266 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua. Olen 45-vuotias mies eikä minulla ole mitään ryppyjä kasvoissani, ei edes silmien alla. Myöskään parta ei ole harmaa eikä tukka. Olen kai ikinuori.

Täällä kohta 46 vuotta täyttävä nainen, jolle käytännössä kaikki rypyt ja harmaat tulleet viime vuoden aikana.

Vierailija
48/266 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, vanhenemiselle on olemassa yksi vaihtoehto: kuolla nuorena.

Jokainen syntymäpäivä kertoo siitä, että on saanut elää taas yhden vuoden enemmän.

- useamman liian nuoren läheisen menettänyt

Vierailija
49/266 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksuhalit ap:lle! Voimaannutaan tästä yhdessä. Kohti parempia aikoja.

Vierailija
50/266 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, me 1976 syntyneet, otetaan paukut sen kunniaksi! Me alamme olla miehiä parhaassa iässä, eikö totta?

Juuri niin! Itse täytän myös tänä vuonna 46 vuotta, ja mielestäni ikäiseni miehet on parhautta ikinä 🥰 ei mitään tissiposkia (sry nuoremmat miehet) vaan vähän jo itsetuntoa ja elämänkokemusta - miellytätte myös silmää! Ripaus harmaata...uu ainoastaan charmanttia! Ootte ihkuja, nyt ette usko kaikkea skeidaa, mitä some yms. teille tuuttaa!

N45

Ps. Tupakointi kyllä kannattaa lopettaa, jos joku teistä sitä harrastaa.

Vierailija
51/266 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua. Olen 45-vuotias mies eikä minulla ole mitään ryppyjä kasvoissani, ei edes silmien alla. Myöskään parta ei ole harmaa eikä tukka. Olen kai ikinuori.

Täällä kohta 46 vuotta täyttävä nainen, jolle käytännössä kaikki rypyt ja harmaat tulleet viime vuoden aikana.

Kultaseni, mitä tapahtui? Mikä aiheutti tuon kaiken? Stressi?

Vierailija
52/266 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, vanhenemiselle on olemassa yksi vaihtoehto: kuolla nuorena.

Jokainen syntymäpäivä kertoo siitä, että on saanut elää taas yhden vuoden enemmän.

- useamman liian nuoren läheisen menettänyt

Niinpä. Minusta todennäköisesti tulee tänä vuonna vanhempi kuin isosiskoni. Hän ei koskaan saavuta 46 vuoden ikääkään.

Vierailija
53/266 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää ap! Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Ei vaiskaan, paljon hyviä asioita olemassa ja edessä vielä. N49.

Vierailija
54/266 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olettepas te 1976-vuosikertalaiset jo aika vanhoja. N24

Painu sinä sinne jonnekin, minne aurinko ei ikinä paista! Olet toksinen nainen!

Vierailija
55/266 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään 45+ vuotiaat alkavat vasta havahtua siihen pitäisikö perustaa perhe. Siis naisetkin, lähipiirissä on 46-vuotias ensiodottaja. Kyllä sen huomaa selvästi, että ihmiset elävät nuoruuttaan pidempään ja säilyvät hyväkuntoisina todella iäkkäiksi asti. 

Vierailija
56/266 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis, olet nyt nuorimmillasi! Muistelet kaiholla tätäkin päivää, kun täytät 64 vuotta. Minä olen samanikäinen nainen,. Mulle nuoruus ei ollut sitä parasta aikaa. Katson vain eteenpäin. Olen pikkulapsiperheen äiti, raskaana tällä hetkellä ja hyvässå kunnossa. Terveys on tärkeåä, olipa ikä mikä hyvänsä.

Vierailija
57/266 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen illalla rakettien loistetta katsellessa juteltiin siskon kanssa, että olis ihana löytää nimenomaan joku 40+ mies hellittäväksi....

t. N27 (sisko on N26)

Hopeakettuko se siellä?

??????

On niin paljon surkeita kokemuksia nuorista miehistä. Kuvittelevat, että koska ovat vahvoja ja kuolemattomia, niin voivat kohdella naisia miten haluavat. 40+ miehillä (ainakin joillakin) voisi kuvitella olevan jo edes vähän enemmän järkeä kohdella muita ihmisiä kunnioittavalla tavalla (siis ei mitään erityiskohtelua, kunhan olis vaan edes käytöstapoja). Ja toisaalta monet nuoret miehet tälläkin palstalla itkee, kun on niin vaikee saada naista. Kannattaisi katsoa peiliin ja tarkastella omaa käytöstä. Ei voi olla niin, että naisten odotetaan täyttävän kaikki miehen odotukset ja vaatimukset ja vastineeksi nainen ei saa edes kokea olevansa ihminen, vaan joku tavara, josta voi katkaista virran, kun sille ei ole käyttöä.

t. aiemmat

Ot, mutta jännä ilmiö, et kun mies ei löydä naista, syy on miehessä itsessään. Kun nainen ei löydä miestä, vika on koko miessukupuolessa.

Miksi aina vain miehillä on syytä katsoa peiliin ja kuinka realistinen sellainen ajatus on?

Vierailija
58/266 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon suht kovassa kunnossa vielä, on voimaa vetää viitisentoista leukaa ja kestävyyttä tehdä pitkää päivää ja vähän muutakin pitkään ;). Parrassa näkyy vähän harmaata mutta kun olen mies olen mikä olen. Joka päivä yritän liikkua tai jopa tehdä jonkun treenin mutta aina kuuntelen kroppaani enkä tee väkisin mitään.

Ikä on tuonut kokemusta. Tiedän suurinpiirtein mitä osaan ja jos en osaa voin kysyä neuvoa ystäviltä tai ostaa palvelun. 

Vierailija
59/266 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe voe voe, mäkin täytin nelkytviis. Hautaan tästä joutaa mennä.

Vierailija
60/266 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite oon suht kovassa kunnossa vielä, on voimaa vetää viitisentoista leukaa ja kestävyyttä tehdä pitkää päivää ja vähän muutakin pitkään ;). Parrassa näkyy vähän harmaata mutta kun olen mies olen mikä olen. Joka päivä yritän liikkua tai jopa tehdä jonkun treenin mutta aina kuuntelen kroppaani enkä tee väkisin mitään.

Ikä on tuonut kokemusta. Tiedän suurinpiirtein mitä osaan ja jos en osaa voin kysyä neuvoa ystäviltä tai ostaa palvelun. 

45 vai 46?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi