VAALIVALVOJAISET 2015
Tänne keskustelua illan vaaleista.
Kysymys : seuraatko Ylen vai MTV3:n vaalilähetystä ja miksi?
Kommentit (407)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:35"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:16"]Persujen vaalimainoksetkin oli tehty sellaisiksi, jotka vetoavat "heikompaan ainekseen".. Hyvin näytti tehoavan av-mammoihin. [/quote] En usko, että persujen vaalimainokset olivat se syy, miksi saivat paljon ääniä..
[/quote]
Taisi olla muutaman somppupojan yhdelle tapanilalaistytölle tekemän tempun olleen kaikista paras vaalimainoksen (Tapanilan raiskaus)?
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:34"]
Huh, onneksi olen aikeissa muuttaa ulkomaille tämän vuoden aikana. Saatte pitää junttilanne, jytkyttäjät!
[/quote]
Mihin ajattelit muuttaa?
Kristillisten hallitsemaan Saksaan? Kultturelliin Ranskaan, jossa paikalliset persut jytkyttävät? Ameriikkaan jossa 2010-luvulla abortit ovat aina keskeinen vaaliteema ja jumala antoi presidentille käskyn hyökätä Irakiin?
[/quote]
Onhan jo noissa neljässä muussa Pohjoismaassa ihan riittävästi valinnanvaraa. Suomi se jää aina vain kauemmaksi Pohjolan kansankotien arvoista.
En muuten ihmettele, miksi Suomen hahmo Scandinavia and the World -sarjakuvassa on mikä on.
[/quote]
Parempi näin kuin mamutuksen kiihtyminen. Olin se joka äänestäisi maahanmuuttokriittistä liberaalia puoluetta heti jos tällainen olisi.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:37"]
Parempi kuitenkin maahanmuuttokriittinen ja konservatiivinen hallitus kuin suvaitsevainen ja liberaali hallitus. Jos olisi maahanmuuttokriittinen liberaali puolue, äänestäisin heti sitä.
[/quote]
Maahanmuuttokriittinen ja liberaali? :D Millä planeetalla oikein elät?
[/quote]
Tällainen on Hollannissa.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:33"]Keskustalainen lestadiolaispääministeri, hallituksessa Soini & co, Väyrynen ja pikkupuolueista varmaan kukaan muu kuin Räsänen ei tuohon lähde. We are fucked.
[/quote]
Ja eduskunnassa Teuvo H, Kauko J sekä joukko muita "tuoreita" kasvoja!
Mahtavaa, Veronika Honkasalo ei päässyt läpi!
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:50"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:44"]
Noi juntit nyt sit varmaan pelastaa Suomen... NOT.
[/quote]Ketkä sen sitten olis sun mielestä pelastanut? On todellakin hyvä saada oikeasti uutta verta ja uusia näkökulmia päätöksentekoon, eikä vain kierrättää noita kolmea vanhaa ympäriinsä vuorotellen. Sekö sitä muutosta olisi tuonut? Sulla on vain stereotyyppinen kuva siitä että keskusta ja persut on juntteja, kun et ole viitsinyt edes asiaan tutustua. Taidat olla Helsingistä.
[/quote]
Mitä sitten jos olenkin? Oikeastaan mitkä tahansa muut puolueet olisivat pelastaneet. Keskusta ihan ok, jos on maalainen, mutta persut? En tiedä yhtäkään fiksua ihmistä, joka olisi koskaan äänestänyt niitä.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:50"]
[/quote]Ketkä sen sitten olis sun mielestä pelastanut? On todellakin hyvä saada oikeasti uutta verta ja uusia näkökulmia päätöksentekoon, eikä vain kierrättää noita kolmea vanhaa ympäriinsä vuorotellen. Sekö sitä muutosta olisi tuonut? Sulla on vain stereotyyppinen kuva siitä että keskusta ja persut on juntteja, kun et ole viitsinyt edes asiaan tutustua. Taidat olla Helsingistä.
[/quote]
Mitä sitten jos olenkin? Oikeastaan mitkä tahansa muut puolueet olisivat pelastaneet. Keskusta ihan ok, jos on maalainen, mutta persut? En tiedä yhtäkään fiksua ihmistä, joka olisi koskaan äänestänyt niitä.
[/quote]
Itse tiedän monta erittäin fiksua persujen äänestäjää, jopa korkeakoulutettujakin. Ja sit on tietysti vielä piilopersut.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:09"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:50"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:44"] Noi juntit nyt sit varmaan pelastaa Suomen... NOT. [/quote]Ketkä sen sitten olis sun mielestä pelastanut? On todellakin hyvä saada oikeasti uutta verta ja uusia näkökulmia päätöksentekoon, eikä vain kierrättää noita kolmea vanhaa ympäriinsä vuorotellen. Sekö sitä muutosta olisi tuonut? Sulla on vain stereotyyppinen kuva siitä että keskusta ja persut on juntteja, kun et ole viitsinyt edes asiaan tutustua. Taidat olla Helsingistä. [/quote] Mitä sitten jos olenkin? Oikeastaan mitkä tahansa muut puolueet olisivat pelastaneet. Keskusta ihan ok, jos on maalainen, mutta persut? En tiedä yhtäkään fiksua ihmistä, joka olisi koskaan äänestänyt niitä. [/quote] Itse tiedän monta erittäin fiksua persujen äänestäjää, jopa korkeakoulutettujakin. Ja sit on tietysti vielä piilopersut.
[/quote]
Ai JOPA korkeakoulutettujakin. Kiitos, tämä riittää.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:50"]
[/quote]
[/quote]
Olen itse fiksu ihminen, joka äänestää persuja, mutta kerron siitä vain muille maahanmuuttokriittisille. En uskalla kertoa siitä muille.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:11"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:50"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:44"] Noi juntit nyt sit varmaan pelastaa Suomen... NOT. [/quote]Ketkä sen sitten olis sun mielestä pelastanut? On todellakin hyvä saada oikeasti uutta verta ja uusia näkökulmia päätöksentekoon, eikä vain kierrättää noita kolmea vanhaa ympäriinsä vuorotellen. Sekö sitä muutosta olisi tuonut? Sulla on vain stereotyyppinen kuva siitä että keskusta ja persut on juntteja, kun et ole viitsinyt edes asiaan tutustua. Taidat olla Helsingistä. [/quote] Mitä sitten jos olenkin? Oikeastaan mitkä tahansa muut puolueet olisivat pelastaneet. Keskusta ihan ok, jos on maalainen, mutta persut? En tiedä yhtäkään fiksua ihmistä, joka olisi koskaan äänestänyt niitä. [/quote] Olen itse fiksu ihminen, joka äänestää persuja, mutta kerron siitä vain muille maahanmuuttokriittisille. En uskalla kertoa siitä muille.
[/quote]
Niin mutta on aika paljon muitakin, paljon tärkeämpiä aiheita tällä hetkellä tapetilla. Miksi ihmiset äänestävät yhden asian, tämän maahanmuuttokriittisyyden perusteella? Miten ajattelitte että persut muut asiat hoitavat?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:15"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:50"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:44"] Noi juntit nyt sit varmaan pelastaa Suomen... NOT. [/quote]Ketkä sen sitten olis sun mielestä pelastanut? On todellakin hyvä saada oikeasti uutta verta ja uusia näkökulmia päätöksentekoon, eikä vain kierrättää noita kolmea vanhaa ympäriinsä vuorotellen. Sekö sitä muutosta olisi tuonut? Sulla on vain stereotyyppinen kuva siitä että keskusta ja persut on juntteja, kun et ole viitsinyt edes asiaan tutustua. Taidat olla Helsingistä. [/quote] Mitä sitten jos olenkin? Oikeastaan mitkä tahansa muut puolueet olisivat pelastaneet. Keskusta ihan ok, jos on maalainen, mutta persut? En tiedä yhtäkään fiksua ihmistä, joka olisi koskaan äänestänyt niitä. [/quote] Olen itse fiksu ihminen, joka äänestää persuja, mutta kerron siitä vain muille maahanmuuttokriittisille. En uskalla kertoa siitä muille.
[/quote]
Niin mutta on aika paljon muitakin, paljon tärkeämpiä aiheita tällä hetkellä tapetilla. Miksi ihmiset äänestävät yhden asian, tämän maahanmuuttokriittisyyden perusteella? Miten ajattelitte että persut muut asiat hoitavat?
[/quote]
Koska ovat yksinkertaisia.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:15"]
[/quote]
[/quote]
Miksi itse epäilet sitä niin varmasti, etteivät hoitaisi? Minusta heillä on järkevää politiikkaa. Ei se maahanmuutto ole heidän ainut asiansa.
Mitenköhän perussuomalaiset mienaavat parantaa Suomen talousasioita? Olenkohan koskaan edes kuullut mitään muuta mielipidettä tai ehdotusta heiltä, kun että mamut pois? En usko että olen.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:05"]
[/quote]
Miksi se on mahtavaa?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:24"]Mitenköhän perussuomalaiset mienaavat parantaa Suomen talousasioita? Olenkohan koskaan edes kuullut mitään muuta mielipidettä tai ehdotusta heiltä, kun että mamut pois? En usko että olen.
[/quote]
Markka takas?
Olen kulkenut Ps-voitoissa mukana jo kolmissa vaaleissa. Olen errrittäin tyytyväinen tuloksesta. Ps ohitti demarit, Ps ohitti kokoomuksen! Ps on Suomen toiseksi suurin - t o i s e k s i s u u r i n - puolue! Kansavallan ääni torjui vanhat oman edun tavoittelijat, broilerit ja pyrkyrit. Nautin todella vaalistudion toimitusväen happamista naamoista kun Ps:n nousu ja 38 edustajapaikkaa lävähtivät ruutuun: Mitä?! Eivätkö meikäläiset enää olekaan vallankahvassa!
Tulos tuo i s o j a muutoksia, Eduskunnan puhemiehistö muuttuu täysin. Hyvä! Hallituksen kaikki ministerit vaihtuvat. Hyvä! Ja Ps ottaa MONTA avainministerin salkkua. Se merkitsee, että MONET asiat ja etenkin asiainhoito muuttuvat. Myös Sipilä voi tuoda uutta otetta - kunhan kepun vanha vahakabinettikaarti jätetään vilttiketjuun.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:05"]
[/quote]
Miksi se on mahtavaa?
[/quote]
Miesvihaajaa ei kaivata loisimaan verorahoilla.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:39"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:05"] Mahtavaa, Veronika Honkasalo ei päässyt läpi! [/quote] Miksi se on mahtavaa? [/quote] Miesvihaajaa ei kaivata loisimaan verorahoilla.
[/quote]
Kysyn rauhanomaisesti, millä perusteilla Honkasalo on miesvihaaja?
Hakkaraisen vaalivalvojaistunnelmia.
http://www.iltasanomat.fi/vaalit2015/art-1429422873403.html
Näin persuja äänestäneenä täytyy sanoa että itkettää.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:55"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:51"] Ihan loistavahan tuo Persujen tulos tulee olemaan! Jes! [/quote] Mitä loistavaa tuosta tulee seuraamaan, kerropa mulle, kun en todellakaan keksi mitään? Täällä av:lla tietty peukutetaan persuja, juntteja kouluja käymättömiä täynnä koko palsta... [/quote] Ja siksihän sinäkin täällä olet :)
[/quote]
No on kyllä vähän muutakin käytynä kun se "elämän kova koulu".Onpa muuten tosi kiva kun Teuvo Hakkarainen on päättämässä asioistani!