Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ostanut mulle tamponeja :(

Vierailija
19.04.2015 |

Ei kuulemma kehdannut//halunnut. Ja kyttää tyhmää formulaa joten jouduin sitten lähtemään lasten kanssa kauppaan että mies saa olla rauhassa! Että kun ärsyttää.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:33"]Haha. Miksi miehesi pitäisi ostaa sulle tamponeja? Oletko kehitysvammainen, vai etkö tiedä koska niitä tarvitset tai koska ne loppuu? Tarkoituksesi on vain ja ainoastaaan miesvihan lietsominen palstalla. [/quote] Uutinen sulle; joka kierto menkat eivät ole samanlaisia! Saatan tarvita eri kokoisia tamponeja vaihtelevan määrän joten ihan varmasti niitä voi ostaa samalla kun sitä kaljaakin kerran kauppaan menee!

[/quote]Ihan varmasti niitä voi olla kotona varastossa eri kokoja. Vai onko sinulla niin pieni asunto ettei sinne mahdu tamppoonipaketteja?

Vierailija
42/81 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:56"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:53"]Enemmän ihmetyttäisi mies, joka tuollaisia kehtaa ostaa. Todella noloa ostaa jotain naisten vaippoja. [/quote] Meinaat että kaikki ei tajua että ne tulee esimerkiksi vaimolle? Voin kertoa ihan omasta kokemuksesta että enemmän kannattaa hävetä niiden jotka jatkuvasti hakevat lähikaupasta vaikkapa kaljaa, heistä myyjälle voi tulla jotain mielikuviakin, ei siitä että vie vaimolle tamponeja, kun ne nyt vaan kuuluu aika luonnollisesti naisen elämään.

[/quote]

Joo. Naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:56"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:53"]Enemmän ihmetyttäisi mies, joka tuollaisia kehtaa ostaa. Todella noloa ostaa jotain naisten vaippoja. [/quote] Meinaat että kaikki ei tajua että ne tulee esimerkiksi vaimolle? Voin kertoa ihan omasta kokemuksesta että enemmän kannattaa hävetä niiden jotka jatkuvasti hakevat lähikaupasta vaikkapa kaljaa, heistä myyjälle voi tulla jotain mielikuviakin, ei siitä että vie vaimolle tamponeja, kun ne nyt vaan kuuluu aika luonnollisesti naisen elämään.

[/quote]

Joo. Naisen.
[/quote]
Ja sillä miehellä on sillon nainen! Ei kenellekään tule mieleen että se mies ostaisi niitä itselleen.

Vierailija
44/81 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mulla on mies olla on munaa ostaa mulle siteitä tms. Onpa tuo oma-aloitteisesti ostanu mulle muutaman kerran kengätkin. Tietää että oon kenkäfriikki ja tietää mun maun ja ilokseni kokokin on natsannut. Ihana mies, mutta ei todellakaan mikään nyhverö.

Vierailija
45/81 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:17"]

Mä kans joudun käydä ite ostamassa vaikka mies olis just käynyt kaupassa. Yks kerta menkat alko viikon etuajassa, enkä ollut ostanut tamponeja. Mies ei voinut siltikään käydä ostamassa, vaikka mä halailin vessanpönttöä.

[/quote]

susta tulee invalidi kerrasta? ja ostat joka menkoille erikseen ne pillurättisi? varastossa ei voi niitä olla?

Vierailija
46/81 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:28"]

Onneks mulla on mies olla on munaa ostaa mulle siteitä tms. Onpa tuo oma-aloitteisesti ostanu mulle muutaman kerran kengätkin. Tietää että oon kenkäfriikki ja tietää mun maun ja ilokseni kokokin on natsannut. Ihana mies, mutta ei todellakaan mikään nyhverö.

[/quote]

eli loisit miehesi lompakolla jopa pillurättien suhteen?

Vierailija
47/81 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamponien ostamisessa on ainaostaan se epämiellyttävää kun jos ostaa väärää niin ne ei välttämättä tule käytetyksi. Kaltaiselleni pihille ihmislle se on isoa asia :D

Toinen mitä ihmettelen on se että miksi niitä aina ostetaan vain yksien menkkojen setti kerrallaan? Esim. vessapaperia meillä on kaapissa ~2-3kk erä. Jos aiheesta sanoo vaimolle niin hänen mielestä se maksaa paljon ostaa kerralla enemmän, itse lasken rahoja aina vuosikulutuksen mukaan enkä sen mukaan mitä yksi kauppareissu maksaa.

Vierailija
48/81 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:37"]eli mies maksaa kaiken teille, jopa vitturättinne? lompakollaloisijat teidän, mutta tämä on jo kuvottavaa.
[/quote]

Onkohan sulla mitään kokemusta parisuhteesta saati avioliitosta? :D

Vierailija
49/81 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:39"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:37"]eli mies maksaa kaiken teille, jopa vitturättinne? lompakollaloisijat teidän, mutta tämä on jo kuvottavaa. [/quote] Onkohan sulla mitään kokemusta parisuhteesta saati avioliitosta? :D

[/quote]

tiedän sen, että av-mammojen mielestä miehen rahat ovat yhteisiä, ei naisten.

mutta että vittutupponnekin pitää maksaa. eikö edes hävetä?

Vierailija
50/81 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää puhua noin ällöttävästi pillutupoista ja räteistä? Mikä tässäkin keskustelussa on niin vaikeaa ja tunteita kuohuttavaa, ettei voi asiallisesti jutella? Ihme porukkaa, stressaako niin paljon ovelle kolkutteleva maanantai, että pitää olla kuvottava? Tuleeko siitä hyvä mieli itselle?

Tottakai mies oli nössö, kun ei tamponeja kehdannut ostaa. Olisi sanonut, että unohti, se ois ollu hyväksyttävämpi syy. Naisena kuitenkin harmituksen jälkeen toteaisin, että menen sitten itse ja painelisin ostamaan ne tamponit. Lapsia ei tartte kauppaan ottaa mukaan, sen verran formulahäiriötä mies saa sietää, kun kerran jätti tamponit ostamatta. Ap:n asemassa ostaisin myös kerralla vähän enemmän, jos rahatilanne antaa myöden, ettei tuu ensi kuussa samaa ongelmaa.

Vierailija
51/81 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:39"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:37"]eli mies maksaa kaiken teille, jopa vitturättinne? lompakollaloisijat teidän, mutta tämä on jo kuvottavaa. [/quote] Onkohan sulla mitään kokemusta parisuhteesta saati avioliitosta? :D

[/quote]

ai parisuhteeseen kuuluu se, että mies on tossun alla ja maksaa ja ostaa sun vitturättisi?

Vierailija
52/81 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:17"]

Mä kans joudun käydä ite ostamassa vaikka mies olis just käynyt kaupassa. Yks kerta menkat alko viikon etuajassa, enkä ollut ostanut tamponeja. Mies ei voinut siltikään käydä ostamassa, vaikka mä halailin vessanpönttöä.

[/quote]

susta tulee invalidi kerrasta? ja ostat joka menkoille erikseen ne pillurättisi? varastossa ei voi niitä olla?
[/quote]
Oon ensimmäisen päivän joskus tosi kipee. Enkä osta joka menkoille tamponeja erikseen ja odotin niiden alkavan vasta seuraavalla viikolla, joten ei tullut varauduttua.

Vierailija
53/81 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:43"]

Miksi pitää puhua noin ällöttävästi pillutupoista ja räteistä? Mikä tässäkin keskustelussa on niin vaikeaa ja tunteita kuohuttavaa, ettei voi asiallisesti jutella? Ihme porukkaa, stressaako niin paljon ovelle kolkutteleva maanantai, että pitää olla kuvottava? Tuleeko siitä hyvä mieli itselle?

Tottakai mies oli nössö, kun ei tamponeja kehdannut ostaa. Olisi sanonut, että unohti, se ois ollu hyväksyttävämpi syy. Naisena kuitenkin harmituksen jälkeen toteaisin, että menen sitten itse ja painelisin ostamaan ne tamponit. Lapsia ei tartte kauppaan ottaa mukaan, sen verran formulahäiriötä mies saa sietää, kun kerran jätti tamponit ostamatta. Ap:n asemassa ostaisin myös kerralla vähän enemmän, jos rahatilanne antaa myöden, ettei tuu ensi kuussa samaa ongelmaa.

[/quote]

vittusi on sinun ongelmasi. jos olet niin pösilö, että et osaa pillutuppoja pitää varastossa, niin on ihan sun ja sun vitun ongelma, ei miehen.
[/quote]

Taas nää ikisinkut täällä huutelee, ei mitään aavistusta naisista tai parisuhteesta :D Vähän käy kyllä sääliks. Kun se suhde käden kanssa on kuitenkin vähän eri kuin naisen kanssa :D

Vierailija
54/81 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:49"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:43"] Miksi pitää puhua noin ällöttävästi pillutupoista ja räteistä? Mikä tässäkin keskustelussa on niin vaikeaa ja tunteita kuohuttavaa, ettei voi asiallisesti jutella? Ihme porukkaa, stressaako niin paljon ovelle kolkutteleva maanantai, että pitää olla kuvottava? Tuleeko siitä hyvä mieli itselle? Tottakai mies oli nössö, kun ei tamponeja kehdannut ostaa. Olisi sanonut, että unohti, se ois ollu hyväksyttävämpi syy. Naisena kuitenkin harmituksen jälkeen toteaisin, että menen sitten itse ja painelisin ostamaan ne tamponit. Lapsia ei tartte kauppaan ottaa mukaan, sen verran formulahäiriötä mies saa sietää, kun kerran jätti tamponit ostamatta. Ap:n asemassa ostaisin myös kerralla vähän enemmän, jos rahatilanne antaa myöden, ettei tuu ensi kuussa samaa ongelmaa. [/quote]   vittusi on sinun ongelmasi. jos olet niin pösilö, että et osaa pillutuppoja pitää varastossa, niin on ihan sun ja sun vitun ongelma, ei miehen. [/quote] Taas nää ikisinkut täällä huutelee, ei mitään aavistusta naisista tai parisuhteesta :D Vähän käy kyllä sääliks. Kun se suhde käden kanssa on kuitenkin vähän eri kuin naisen kanssa :D

[/quote]

oma käsi ja irtopano on parempi vaihtoehto, kuin olla tossukkaeläin ja maksella pillurättejä.

Vierailija
55/81 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, pillurätti - huutelija on aika söpö ja selvästi innoissaan kun keksi uuden sanan :D otapa nyt ne iltalääkkeet niin saattaa helpottaa.

Vierailija
56/81 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:39"]

[/quote]

ai parisuhteeseen kuuluu se, että mies on tossun alla ja maksaa ja ostaa sun vitturättisi?
[/quote]

Joo, avioliittoon kuuluu ihan arkiset kauppareissut kyllä. Vai ajattelitko että laitetaan vauva maksamaan itse vaippansa? Ja se maksaa itse vaatteensa ja maitonsa? Siis kyllä perheessä on useimmuten tapana ostaa yhteisesti asioita, esim. mulla ja miehellä on esimerkiksi yhteiset wc-paperit ja tiskiharjat, hammastahnat ja niin päin pois mitkä kumpi vaan ostaa kaupasta :) Miten voi olla olemassa tollasia miehiä joille menkat on niin hirvee juttu... Jestas.

Vierailija
57/81 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:43"] Miksi pitää puhua noin ällöttävästi pillutupoista ja räteistä? Mikä tässäkin keskustelussa on niin vaikeaa ja tunteita kuohuttavaa, ettei voi asiallisesti jutella? Ihme porukkaa, stressaako niin paljon ovelle kolkutteleva maanantai, että pitää olla kuvottava? Tuleeko siitä hyvä mieli itselle? Tottakai mies oli nössö, kun ei tamponeja kehdannut ostaa. Olisi sanonut, että unohti, se ois ollu hyväksyttävämpi syy. Naisena kuitenkin harmituksen jälkeen toteaisin, että menen sitten itse ja painelisin ostamaan ne tamponit. Lapsia ei tartte kauppaan ottaa mukaan, sen verran formulahäiriötä mies saa sietää, kun kerran jätti tamponit ostamatta. Ap:n asemassa ostaisin myös kerralla vähän enemmän, jos rahatilanne antaa myöden, ettei tuu ensi kuussa samaa ongelmaa. [/quote]   vittusi on sinun ongelmasi. jos olet niin pösilö, että et osaa pillutuppoja pitää varastossa, niin on ihan sun ja sun vitun ongelma, ei miehen. [/quote] Taas nää ikisinkut täällä huutelee, ei mitään aavistusta naisista tai parisuhteesta :D Vähän käy kyllä sääliks. Kun se suhde käden kanssa on kuitenkin vähän eri kuin naisen kanssa :D

[/quote]

ai sellainen parisuhde, jossa mies on tahdoton tossu? ja mies on aina väärässä ja sika? ennemmin se oma käsi siinä tapauksessa.

Vierailija
58/81 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:52"]Haha, pillurätti - huutelija on aika söpö ja selvästi innoissaan kun keksi uuden sanan :D otapa nyt ne iltalääkkeet niin saattaa helpottaa.
[/quote]

Nii on! Ihan ku meidän lapsi kun sanoo höpöttää vessasanoja ja hihittelee :DD

Vierailija
59/81 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:53"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:39"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:37"]eli mies maksaa kaiken teille, jopa vitturättinne? lompakollaloisijat teidän, mutta tämä on jo kuvottavaa. [/quote] Onkohan sulla mitään kokemusta parisuhteesta saati avioliitosta? :D [/quote]   ai parisuhteeseen kuuluu se, että mies on tossun alla ja maksaa ja ostaa sun vitturättisi? [/quote] Joo, avioliittoon kuuluu ihan arkiset kauppareissut kyllä. Vai ajattelitko että laitetaan vauva maksamaan itse vaippansa? Ja se maksaa itse vaatteensa ja maitonsa? Siis kyllä perheessä on useimmuten tapana ostaa yhteisesti asioita, esim. mulla ja miehellä on esimerkiksi yhteiset wc-paperit ja tiskiharjat, hammastahnat ja niin päin pois mitkä kumpi vaan ostaa kaupasta :) Miten voi olla olemassa tollasia miehiä joille menkat on niin hirvee juttu... Jestas.

[/quote]

se vittu on sun, ei miehen. miksi miehesi pitäisi pitää huolta siitä, että kun sun vittu vuotaa, niin sinne on tukkeita? eikös se olisi noin niinkuin ihan sun oma asiasi?

Vierailija
60/81 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:54"]

[/quote]

ai sellainen parisuhde, jossa mies on tahdoton tossu? ja mies on aina väärässä ja sika? ennemmin se oma käsi siinä tapauksessa.

[/quote]

Jani-Petteri nukkumaan, huomenna jaksat sitten koulunpenkille :-) p.s. tamponit maksaa n. 2 euroa, tosin se on varmaan suuri lovi sinun viikkorahaasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan