Mies ei ostanut mulle tamponeja :(
Ei kuulemma kehdannut//halunnut. Ja kyttää tyhmää formulaa joten jouduin sitten lähtemään lasten kanssa kauppaan että mies saa olla rauhassa! Että kun ärsyttää.
Kommentit (81)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:32"] Joo, ukko on 40v ja oikeasti vituttaa ettei voinit sitten ostaa pyynnöistä ja kauppalapusta huolimatta. Kun ei kuulemma ole hänen ongelmansa... [/quote] Ukollasi on asennetta. [/quote] Ap, muista ettet koskaan osta kaupasta miehelle mitään. Sanot vaan sitten kun aukoo turpaansa että "MUSSA ON ASENNETTA".
[/quote]
Ap on avauksesta päätellen yks vinkunaama. Ei se ole mitään asennetta.
[/quote]
Ja mies lapsellinen, "ku emmä kehtaa, daa". Siinäpä vasta asennetta.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:22"]
Ei kuulemma kehdannut//halunnut. Ja kyttää tyhmää formulaa joten jouduin sitten lähtemään lasten kanssa kauppaan että mies saa olla rauhassa! Että kun ärsyttää.
[/quote]
Ei kai hän mikään sinun palvelijasi ole. Osta itse pimppitöpselit
[/quote]
Minäkään en sitten osta sille enää ruokaa, kaljaa tai motään muutakaan kun en ole miehen palvelija. Jätän samantien sen kalsarit sinne makkarin lattialle tai mihin ne jättääkään, pesköön itse.
Enemmän ihmetyttäisi mies, joka tuollaisia kehtaa ostaa. Todella noloa ostaa jotain naisten vaippoja.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:53"]Enemmän ihmetyttäisi mies, joka tuollaisia kehtaa ostaa. Todella noloa ostaa jotain naisten vaippoja.
[/quote]
Meinaat että kaikki ei tajua että ne tulee esimerkiksi vaimolle? Voin kertoa ihan omasta kokemuksesta että enemmän kannattaa hävetä niiden jotka jatkuvasti hakevat lähikaupasta vaikkapa kaljaa, heistä myyjälle voi tulla jotain mielikuviakin, ei siitä että vie vaimolle tamponeja, kun ne nyt vaan kuuluu aika luonnollisesti naisen elämään.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:38"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:33"]Haha. Miksi miehesi pitäisi ostaa sulle tamponeja? Oletko kehitysvammainen, vai etkö tiedä koska niitä tarvitset tai koska ne loppuu? Tarkoituksesi on vain ja ainoastaaan miesvihan lietsominen palstalla. [/quote] Uutinen sulle; joka kierto menkat eivät ole samanlaisia! Saatan tarvita eri kokoisia tamponeja vaihtelevan määrän joten ihan varmasti niitä voi ostaa samalla kun sitä kaljaakin kerran kauppaan menee!
[/quote]
Yhyy! Edelleenkin, et osaa itse varautua, ja haukut miestäsi siitä? Idari.
[/quote]
Hahaa! Sähän oot niin täydellinen ettei sulta koskaan lopu kesken kaljat tai röökit tai mitä te wt:t nyt elämässänne puuhaattekaan. Et varmaan ole koskaan unohtanut myöskään ostaa vessapaperia, talouspaperia, shampoota, leivinpaperia, tuorekelmua, uutta tiskiharjaa? On kuule aika arkinen asia kun menkat sattuu oleen muutaman päivän kerran kuussa, ei yhtään sen kummempi kuin noi mitä luettelin. Ja varmasti olet jotain unohtanut oi täydellisyys.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:57"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:38"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:33"]Haha. Miksi miehesi pitäisi ostaa sulle tamponeja? Oletko kehitysvammainen, vai etkö tiedä koska niitä tarvitset tai koska ne loppuu? Tarkoituksesi on vain ja ainoastaaan miesvihan lietsominen palstalla. [/quote] Uutinen sulle; joka kierto menkat eivät ole samanlaisia! Saatan tarvita eri kokoisia tamponeja vaihtelevan määrän joten ihan varmasti niitä voi ostaa samalla kun sitä kaljaakin kerran kauppaan menee! [/quote] Yhyy! Edelleenkin, et osaa itse varautua, ja haukut miestäsi siitä? Idari. [/quote] Hahaa! Sähän oot niin täydellinen ettei sulta koskaan lopu kesken kaljat tai röökit tai mitä te wt:t nyt elämässänne puuhaattekaan. Et varmaan ole koskaan unohtanut myöskään ostaa vessapaperia, talouspaperia, shampoota, leivinpaperia, tuorekelmua, uutta tiskiharjaa? On kuule aika arkinen asia kun menkat sattuu oleen muutaman päivän kerran kuussa, ei yhtään sen kummempi kuin noi mitä luettelin. Ja varmasti olet jotain unohtanut oi täydellisyys.
[/quote]
Ylimielinen paska akka, joka ei hatarapäänä muista omia asioitaan ja yrittää syyttää miestään. Toivottavasti miehesi antaa sinun kuulla muutaman valitun sanan, kun formulat ovat ohitse.
[/quote]
No se on yksiselitteisen törkeetä hatarapäätä olla ostamatta kauppalistan tuotteita! Ihan mielenkiinnosta, kestääkö joku akka sua oikeasti? Olet kyllä niin ei jatkoon- tapaus.
Siis apua mitä noloja ukkoja tällä kommentoimassa :----D varmaan samoja jotka kikattelee ja punastelee kondomeja ostaessaan.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:22"]Siis apua mitä noloja ukkoja tällä kommentoimassa :----D varmaan samoja jotka kikattelee ja punastelee kondomeja ostaessaan.
[/quote]
No ihan just niitä :D
Kuinkahan moni näistä tamppooninvinkujista tekee miehilleen kortsu- ja kaljaostoksia?
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:56"]Kuinkahan moni näistä tamppooninvinkujista tekee miehilleen kortsu- ja kaljaostoksia?
[/quote]
Kortsuja ei käytetä, mutta jos käytettäis niin miksen ostaisi? Ja kyllä ostan kyllä miehelle sitä oluttakin jos pyytää kun olen kauppaan menossa.
mäkin oon vanhan paketin kanssa käyny niitäkin hakemassa. jee!!
miksi miehen pitäisi ostaa puolestanne ne pillutupot?
Siis miksi ihmeessä katselette miestä joka ei kehtaa ostaa tamponeja? Melko epävarma yksilö täytyy olla.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:31"]
Siis miksi ihmeessä katselette miestä joka ei kehtaa ostaa tamponeja? Melko epävarma yksilö täytyy olla.
[/quote]
AV-mammat kehui toisessa ketjussa, kuinka ne ei kehtaa ostaa edes vessapaperia?
Miksi ne pillutupot olisi miehen ostettava? Kysyn vaan.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:26"]miksi miehen pitäisi ostaa puolestanne ne pillutupot?
[/quote]
Ihan siinä missä ostan ukolle paskapaperia!
No huhhuh minkä sodan tästäkin saatte aikaiseksi :D kyllä aikuisen miehen kuuluu uskaltaa ostaa tamponeja jos nainen niitä pyytää ja mies on muutenkin menossa kauppaan. Eri asia jos tamponit ovat ainut kaupasta haettava asia ja mies ei ole liikkumassa kotoonta mihinkään, siinä vaiheessa jokainen ostakoon itse tamponinsa :D
Ap, suosittelen puhumaan miehellesi tästä, ei valittaen vaan rakentavasti. Kysyt mikä siinä on noloa ja koitat pitää pinnasi vaikka asia ärsyttääkin, meillä naisilla on tapana nalkuttaa ja se ei tuo muutosta parempaan :) jos ei asia mene perille niin jätät kaljat ostamatta jatkossa - se kun on niin noloa ja kassalla vielä luulevat, että juot kaiken itse ;)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:31"]
[/quote]
AV-mammat kehui toisessa ketjussa, kuinka ne ei kehtaa ostaa edes vessapaperia?
Miksi ne pillutupot olisi miehen ostettava? Kysyn vaan.
[/quote]
No vittu miksi naisen pitäisi erikseen lähteä kauppaan pelkästään tamponeja ostamaan, kerta mies voi ostaa ne samalla? Vittu tätä miesten logiikkaa parhaimmillaan.
Voi luoja!! Jos mun mies jättäis ostamatta mulle siteitä kauppareissulla jos ne listassa lukis, ihan tahallaan ja vielä siksi ettei KEHTAA ostaa ja sitten vielä pitäs mukelotkin itellä raahata mukaan kauppaan em.syistä, niin se ois entinen mies. Voi jeesus ja perkele, että voi aikunen mies olla lapsellinen!! Eipä oo onneksi ikinä tarttenu keskustella edes moisesta. Onko mun mies sitten jotenkin kummajainen, kun tuo apteekista mulle hiivalääkkeenki tarvittaessa? Eikä siitäkään oo ikinä tarttenu edes keskustella. :O
Mä kans joudun käydä ite ostamassa vaikka mies olis just käynyt kaupassa. Yks kerta menkat alko viikon etuajassa, enkä ollut ostanut tamponeja. Mies ei voinut siltikään käydä ostamassa, vaikka mä halailin vessanpönttöä.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:32"] Joo, ukko on 40v ja oikeasti vituttaa ettei voinit sitten ostaa pyynnöistä ja kauppalapusta huolimatta. Kun ei kuulemma ole hänen ongelmansa... [/quote] Ukollasi on asennetta. [/quote] Ap, muista ettet koskaan osta kaupasta miehelle mitään. Sanot vaan sitten kun aukoo turpaansa että "MUSSA ON ASENNETTA".
[/quote]
Ap on avauksesta päätellen yks vinkunaama. Ei se ole mitään asennetta.