Mitä mieltä naiset olette jos miehellä on rintakarvat?
???
Kommentit (28)
Jos niitä on yli 20, hyvä. Jos alle, voisi ehkä ajella ne vähät pois. Sopivan karvainen rinta on ehdottomasti paras.
Siis eikö useimmille miehille kasva rintakarvoja ihan luonnostaan? Ei niitä tarvitse ajella pois, ellei harrasta uintia kansainvälisellä tasolla. Iän myötähän karvoitus vielä tuuheutuu ja seurustelun alkuvaiheessa olleet muutamat selkäkarvat kasvavat nekin kunnon pöheiköksi.
Jos on kovin feminiininen mies, niin niitä karvoja ei sitten vaan ole. Ei tällaisessakaan tapauksessa tarvita mitään rintakarvaperuukkeja, vaan luontaisen parinmuodostuksen kautta tällekin miehelle löytyy kumppani, joka pitää naisellisista miehistä.
Olkaa siis miehet reippaasti omia itsejänne. Kaikenlaisille miehille löytyy ottajia ja kukaan ei voi kaikkia miellyttää, joten ihan turha yrittää muuttaa itseään naisten kotkotuksien mukaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:00"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 17:43"]Kuinka niin "jos"? Totta kai aikuisella miehellä on rintakarvat ja toivottavasti riittävästi karvaa muuallakin! [/quote] Nykyään miehet sheivaavat jopa jalkakarvansa ja suihkuttavat parfyymiä persekarvoihin. Siksi käytin sanaa "jos". Omasta mielestäni se on hieman outoa. Ap
[/quote]
Kyllä mun poikaystävät ovat poistaneet rintakarvoja jo yli 20 v sitten. Tykkään kyllä enempi karvoista kuin ilman.
Mä tykkään :)
Mua ei haittaa jos mies on ilman rintakarvoja luonnostaan, tai rintakarvoilla, mutta jos mies vaikkapa vahaa rintakarvansa pois, niin sitten on kyllä jo ällöä
Rintakarvat on ihan jees, jos ei ole mikään tuuhea pöheikkö, vaan sellainen sopiva ja luonnollinen määrä karvaa.
Rakastan käpertyä oman mieheni karvaisen rinnan päälle ja silitellä niitä karvoja! <3