Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion saada varatun miehen omakseni

Vierailija
23.05.2015 |

Kihloissa on, mutta mitä sitten? Olen sellainen nainen, että otan kenet haluan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:47"]No kyllä tajuan sitten ,mikset enää voi olla tekemisissä vaikka se sattuukin. En siis olisi todella halunnut sinusta muutakuin ystävän. Tais tyttöystäväs kieltää hengailun ;) Harmi, koska tavallaan rakastan sua. Silleen henkisellä tasolla
[/quote]
Haista huora vittu. Lopulta kun keskusteltiin asiasta kunnolla, mieskin tajusi, ettei tuo teidän "rakkaus" tee hyvää meidän suhteelle.

Vierailija
2/21 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaan. Sitten kun tulee elämääsi seuraava suru, vaikka syöpä, tiedät sydänmessäsi mistä se karma on peräisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sä luulet...

Vierailija
4/21 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoset huorat pitäis polttaa elävältä, olet sisäisesti todella ällöttävä nauta, toivottavasti mies on fiksu ja kiertää kaukaa sut.

Vierailija
5/21 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan en ole yhtä itsevarma kuin sä, mutta sama suunnitelma mullakin ja kaikkeni aion tehdä että onnistun. Toiminut on ainakin tähän saakka.

Vierailija
6/21 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs ajattelit tämän suunnitelmasi toteuttaa?

Vierailija
7/21 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies on pettäjä. Ei käy kateeksi.

Vierailija
8/21 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 21:26"]

[/quote]

No sanotaanko vaikka näin, että on helppoa olla hurmaava kun on koko sydämestään palavasti ihastunut! Kun muutenkin olen ihan suhteellisen viehättävä ihminen.

Vierailija
9/21 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 21:26"]

[/quote]

No sanotaanko vaikka näin, että on helppoa olla hurmaava kun on koko sydämestään palavasti ihastunut! Kun muutenkin olen ihan suhteellisen viehättävä ihminen.
[/quote]
Sisäisesti olet petolinnun perse.

Vierailija
10/21 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se mies on sulle sitten tosi uskollinen, hah!

Vierailija
11/21 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä saat. Pääsetkö jo tänään hakemaan? Voin maksaa matkakulutkin.

Vierailija
12/21 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies lähtisi sun tai kenen tahansa muun matkaan niin sitten saisi lähteä. Tekisi sen sitten varmasti uudelleenkin kun löytyy taas joku kiva pikku ihastus ja alkuhuuma on teiltä jo laskenut.

Vierailija
13/21 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 12:23"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:47"]No kyllä tajuan sitten ,mikset enää voi olla tekemisissä vaikka se sattuukin. En siis olisi todella halunnut sinusta muutakuin ystävän. Tais tyttöystäväs kieltää hengailun ;) Harmi, koska tavallaan rakastan sua. Silleen henkisellä tasolla [/quote] Haista huora vittu. Lopulta kun keskusteltiin asiasta kunnolla, mieskin tajusi, ettei tuo teidän "rakkaus" tee hyvää meidän suhteelle.

[/quote]Juu...;p Ei mullekkaan

Vierailija
14/21 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä tyhmät av-akat haukkuvat aloittajaa? Ensinnäkään teillä ei ole huumorintajua, aloitusviesti oli hauska provo. Toisekseen jos nyt joku nainen onnistuisi viettelemään teidän miehenne niin eiköhän se ole miehen oma valinta jos lähtee naisen matkaan.

Vierailija
15/21 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot mun entinen hyvä ystävä, voin sanoa ettet vieläkään onnistu. Mieheni on näyttänyt mulle kaikki lähettämäsi viestit. Ei lämpee sulle :P

Vierailija
16/21 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin yhden varatun, joka taitaa olla kiinnostunut, mutta ei minusta ole sellaiseen. Ei riitä röyhkeys. No työpaikalla on kyllä toinen kiinnostunut, joka taas on eronnut joitain vuosia sitten. Pikkuhiljaa olen lämmennyt sille. Taitaa olla menoa mulle. Ja eiköhän se ihastuskin unohdu ajan myötä :)

Vierailija
17/21 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minunkin kihlatulla on tällainen ottaja. Tuon kun nappaa, niin toteutuu oikein kunnolla karman laki, kun arki astuu kuvaan ja oikea luonne paljastuu. Että eipä paljon paina.

Vierailija
18/21 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelläkin olisi ottaja, siinäpähän ottaa jos on ottaakseen. Mieheni tietää ettei suhteessamme olla pakosta ja jos siltä tuntuu että haluaa jotain muuta, niin ovi on auki. Jos näin kävisi, en jäisi kaipailemaan. Ei semmoista miestä joka loukkaisi noin kovasti voisi enää katsella nurkissa.

Vierailija
19/21 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset haluavat miehen, jolla on noin löyhä moraali eikä kykyä sitoutua tai kestää arkea? Eikö toiset naiset näe sitä, että mies pettää todennäköisesti heitäkin kun arki astuu kuvaan?

Vierailija
20/21 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa vanha sanonta remember how you got him coz that's how you'll lose him.

Onnea valitsemallesi tielle.