Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pistä mies asialle ja mene itse perässä?

Vierailija
19.04.2015 |

Jumaliste.  Bongasin tarjouksesta Libero-vaipat 2 pkt yht. 16 €. Kysyin mieheltä josko toisi samalla kun käy kirkonkylällä (meiltä siis kauppaan yli 50 km matkaa). Leikkasin tarjouslehdestä kuvan ja vielä kirjoitin post-it -lappusen "TARJOUS Libero teippivaipat koko 3, 2 kpl yht 16€". Eihän tämä voi mennä pieleen? No äijä tulee kaupasta mukanaan 2 pkt Pirkka-vaippoja. Kysyin, että mitä nuo on (kieltämättä äänensävy oli vittuuntunut).. Äijä meinasi että käy vaihtamassa, johon totesin, että se tarjous loppuu tänään eli ei taida onnistua. Ukko kuitenkin lähti ovet paukkuen ilmeisesti vaihtamaan niitä. Tuleehan siinä just se toivottu säästö kun käy ajelemassa sen reilu 100 km mutkan vaihtamassa...?!!

Tekisi mieli toivottaa hornantuuttiin kun tulee takaisin... Tai sitten tästä lähtien mie käyn kaupassa ja hän hoitaa lapset kotona sillä välin. Niin ja tätä on ollut ennenkin, pyydän vaikka tuomaan maitoa, sitä edullisinta, niin tuokin jotain laktoositonta maitojuomaa, joka maksaa varmaan tuplat siihen verrattuna mitä piti tuoda..

Onko teidän miehet tällaisia..?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:03"]

Asiallisesti voisit ainakin kysyä miksi mies päätyy tuomaan väärää tuotetta? Tuskin ilkeyttään?

[/quote]

"Kun et sanonut"

Sanoin varmaan ainakin kolme kertaa.

"No aijaa en kyllä kuullut"

Minun mielestäni tälläinen käytös on ainakin niin selkeä epäkunnioituksen osoitus kuin olla ja voi, ja siksi suutun siitä.

Vierailija
62/68 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat kotimaiset vaipat on Muumi-vaippoja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:32"]

Ainoat kotimaiset vaipat on Muumi-vaippoja :)

[/quote]

Eikö valmistusmaa tee suomalaista tuotetta? Öljyä ja puuvillaa tuotetaan täällä vähänlaisesti.

Vierailija
64/68 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kirjoittanut lapun, jossa selvästi lukee, mitä tuotetta pitää tuoda (ei siis että "vaippoja", vaan "Libero comfort, koko 5, 10-14 kg") niin silloin tuodaan tasan sitä mitä lapussa lukee. Kaikki muu on välinpitämättömyyttä. Jos ei ole juuri sitä lajia, soitetaan ja kysytään, mitä tuodaan tilalle. Mieheen en luottaisi siinä määrin, että sanoisin vain, että tuo vaippoja, ja uskoisin hänen osaavan tuoda sitä oikeaa merkkiä ja mallia, jos ei niitä yleensä ostele.

Vierailija
65/68 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoiko aloittaja bensakulut ? Pyysitkö edes anteeksi mieheltä ääliömäistä käytöstäsi?

Vierailija
66/68 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on mies tuonu monta kertaa kaupasta väärää suklaata, vaikka olen kirjoittanut lapulle "FAZER HASSELPÄHKINÄ SUKLAA" niin ukko tuo jotain Pandaa tai jotain aivan muuta. Joo, suklaa ku suklaa, kaikki kelpaa, mutta kun tuo on mun lempparia ja kun sitä pyydän joskus tuomaan niin jumalauta aina se tuo jotain väärää.

Kerran kirjoitin ostoslistalle mm. "Tomaattimurska" ja erikseen "Tomaatteja" niin ukko toi tomaattimurskan mutta ei oikeita tomaatteja. Sanoin hänelle, että unohdit ne tomaatit. Ja ukko siihen helvetin hölmistyny ilme naamallaan... "Siis mähän toin tomaattimurskaa, tomaattiahan sekin on"... Olin että juuuh.... :D Ei vittu.

Ja kirjoitin myös kerran ostoslistalle "Lasagnelevyt" ja selitin vielä että ihan vain niitä oikeita levyjä, ei muuta, kun kaikki muu tarpeellinen on lasagnen tekoon. Ukko sitten tuli kaupasta ja oli ostanu sellasen lasagnelevyainekset paketin, jossa ei ole kun muutama hassu levy ja ne kastikeainekset... Lähdin itse ostamaan ne oikeat levyt sitten...

Nykyään pyritään kauppareissut tekemään aina niin, että myös minä olen mukana, ihan jo mun mielenterveydenkin kannalta...

Vierailija
67/68 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:09"]

Maksoiko aloittaja bensakulut ? Pyysitkö edes anteeksi mieheltä ääliömäistä käytöstäsi?

[/quote]

Bensakulut? Siis siitä, että mies tuo omalle lapselleen vaippoja?

Vierailija
68/68 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuh... Samaistun niin täysin, ja on tullut kymmeniä kertoja joku väärä tuote miehen kauppareissuilta. Yleensä se on ihan aidosti hölmistynyt ja pahoillaan (mä koetan nykyään hillitä itteni koska muuten mies hermostuu sitten niin siihen omaan pönttöyteensä et kaikilla on paha mieli) ja mä vaan mietin miten tää on mahdollista ja miks mä edelleen annan sen tehdä ostoksia :D Hän on siis työnsä puolesta kätevämpi ostamaan jonkin unohtuneen tai muun ylläriasian, kauppa on hänellä aina lähellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä