Pistä mies asialle ja mene itse perässä?
Jumaliste. Bongasin tarjouksesta Libero-vaipat 2 pkt yht. 16 €. Kysyin mieheltä josko toisi samalla kun käy kirkonkylällä (meiltä siis kauppaan yli 50 km matkaa). Leikkasin tarjouslehdestä kuvan ja vielä kirjoitin post-it -lappusen "TARJOUS Libero teippivaipat koko 3, 2 kpl yht 16€". Eihän tämä voi mennä pieleen? No äijä tulee kaupasta mukanaan 2 pkt Pirkka-vaippoja. Kysyin, että mitä nuo on (kieltämättä äänensävy oli vittuuntunut).. Äijä meinasi että käy vaihtamassa, johon totesin, että se tarjous loppuu tänään eli ei taida onnistua. Ukko kuitenkin lähti ovet paukkuen ilmeisesti vaihtamaan niitä. Tuleehan siinä just se toivottu säästö kun käy ajelemassa sen reilu 100 km mutkan vaihtamassa...?!!
Tekisi mieli toivottaa hornantuuttiin kun tulee takaisin... Tai sitten tästä lähtien mie käyn kaupassa ja hän hoitaa lapset kotona sillä välin. Niin ja tätä on ollut ennenkin, pyydän vaikka tuomaan maitoa, sitä edullisinta, niin tuokin jotain laktoositonta maitojuomaa, joka maksaa varmaan tuplat siihen verrattuna mitä piti tuoda..
Onko teidän miehet tällaisia..?
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:18"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:55"]Tässäkin ketjussa taas puolustellaan vitun tyhmiä, ajattelemattomia lapsimiehiä, jotka aiheuttavat toiminnallaan vain tuhoa. [/quote] Niin se vaikuttaa, että miehen ei tarvi ymmärtää mitään eikä ottaa vastuuta mistään. Jos miehelle antaa palautetta niin miehellä on heti aihetta ottaa ero tai hankkia salarakas. Vaimon pitäis huolehtia kaikki ja pitää suunsa kiinni eikä varsinkaan arvostella kaikkivaltiasta miestä.. Tämä asenne on valtaosassa näistä viesteistä.
[/quote]
Kyllä se mies nalkuttamalla lähtee, älä huoli. Vaippapakettien takia ajelutatte miestä sunnuntaisin 100 km?
Kyllä siinä saattaa miehelle tulla se lähtö mieleen. Itsessänne ei ole mitään vikaa, eihän?
Heikoilla kantimilla teidän parisuhteet, jos tarvii pelätä, että puoliso lähtee vieraisiin jonkun vaippapakettiriidan takia? Mitä jos meneekin niin päin, että mie lähden vieraisiin turhautuneena siitä, ettei aikuinen ihminen osaa lukea tai ymmärrä puhetta..? Niinpä, tuskin. Meillä on jo sovittu ja todettu, että molemmat ovat väsyneitä ja tuli ylilyönti. Naureskeltu, ettei äijää enää päästetä ostoksille. Ja mies odottaa, että ipanat olisi jo kohta nukkumassa.. ;) että tällaista meidän nalkutuskriisitaloudessa tänään.. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:18"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:55"]Tässäkin ketjussa taas puolustellaan vitun tyhmiä, ajattelemattomia lapsimiehiä, jotka aiheuttavat toiminnallaan vain tuhoa. [/quote] Niin se vaikuttaa, että miehen ei tarvi ymmärtää mitään eikä ottaa vastuuta mistään. Jos miehelle antaa palautetta niin miehellä on heti aihetta ottaa ero tai hankkia salarakas. Vaimon pitäis huolehtia kaikki ja pitää suunsa kiinni eikä varsinkaan arvostella kaikkivaltiasta miestä.. Tämä asenne on valtaosassa näistä viesteistä.
[/quote]
Kyllä se mies nalkuttamalla lähtee, älä huoli. Vaippapakettien takia ajelutatte miestä sunnuntaisin 100 km?
Kyllä siinä saattaa miehelle tulla se lähtö mieleen. Itsessänne ei ole mitään vikaa, eihän?
[/quote]
Aloitusviestin perusteella se mies sai ihan itse päähänsä lähteä.
Ja huom minähän en miestä ajeluttanut yhtään mihinkään. Päinvastoin sanoin, että ei lähde vaihtamaan koska se on silkkaa tyhmyyttä. Oma mokansa se oli, kun piti osoittaa mieltään. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:55"]
Tässäkin ketjussa taas puolustellaan vitun tyhmiä, ajattelemattomia lapsimiehiä, jotka aiheuttavat toiminnallaan vain tuhoa.
[/quote]
Tuhoa? Tuhoa?
Jumalauta, ämmä ostaa ne vaipat ihan itse jatkossa! Ei helvetti mitä idioottiämmiä.
Ei ole mikään ihme että palstalla on niin paljon katkeria yh-luuskia.
[/quote]
Jumalauta analfabeetti, lue se kommentti, jossa kerrotiin, miten ap:n mies oli aiemmin pilannut sepelit ja huushollin ulkoseinän typeryydellään. Ja ääliömies ajeli vielä edestakaisin oman idioottimaisuutensa takia eikä siltikään osannut ostaa niitä oikeita vaippoja. Miehet nyt vain ovat ihan helvetin tyhmiä, MOT.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:24"]
[/quote]
[/quote]
Vitun pälli lassukka, mies lähti ihan itse ajelemaan. Tuollainen idioottimainen lapsimies ei naista tai kehuja ansaitse.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:24"]
[/quote]
[/quote]
Vitun pälli lassukka, mies lähti ihan itse ajelemaan. Tuollainen idioottimainen lapsimies ei naista tai kehuja ansaitse.
[/quote]
VITUN FEMAKKOHUORA, TURPA KIINNI SAATANAN KELVOTON LIMAVITTU
[/quote]
Typerä lassukka, sä et ole huoraa tai vittua koskaan nähnytkään. Mene muualle itkemään, alemman tason mikomunamies.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:14"]
Tässäkin ketjussa taas puolustellaan vitun tyhmiä, ajattelemattomia lapsimiehiä, jotka aiheuttavat toiminnallaan vain tuhoa.
[/quote]
Tuhoa? Tuhoa?
Jumalauta, ämmä ostaa ne vaipat ihan itse jatkossa! Ei helvetti mitä idioottiämmiä.
[/quote]
Juuri näin, parin centin säästön takia ajetaan mies vieraisiin : ) Kyllä se mies nalkuttamalla lähtee, uskokaa pois.
[/quote]
Kyllä se vaimo jatkuvalla perseilyllä lähtee, uskokaa pois. :)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:03"]
Miksi teette näistä aina vaan sukupuolikysymyksiä? Tasa-arvon perään on ihan turhaa huudella, jos ei myönnetä, että tuollaisilla ominaispiirteillä ei ole tekoa sukupuolen kanssa. Tai ehkä voi ollakin jokin ero siinä, miten usein jotakin tiettyä toimintamallia esiintyy miehillä vs. naisilla, mutta yksilöiden kohdalla sillä ei ole merkitystä.
Oletko koskaan kokeillut puhua tästä asiallisesti jo ennen kauppaanlähtöä, ja silloinkin hyvissä ajoin, ei silloin kun lähtökiire on jo päällä? Asiallisesti voisit ainakin kysyä miksi mies päätyy tuomaan väärää tuotetta? Tuskin ilkeyttään?
[/quote]
Kumma juttu silti, että mä en tunne yhtään naista, joka ei toisi kaupasta pyydettäessä täsmälleen sitä mitä pitikin. Sen sijaan tunnen monta miestä, omani mukaan luettuna, jolle pitää kirjoittaa TARKAT ohjeet mukaan ja silti saattaa tulla eioota, vaikka itse tasan tarkkaan tiedän kaupassa ko. tuotetta olevan.
Ilmeisesti kyseessä onkin jonkunlainen mielenosoitus tai yleinen välinpitämättömyys omaa vaimoa kohtaan. Olen joutunut monesti huomauttamaan siitäkin, että minullekin saa olla yhtä kohtelias kuin työkavereille ja naapurin eukolle, en ole mikään huonekalu jota voi potkaista ohi mennessään ja vittuilla päälle.
Vooooi. Pienellä pyhävulvalassukalla loppui taas argumentit. Tässä taputus päälaellesi ja rapsutus leuan alle: *tap tap raps raps*
Ja se taisikin olla intiimein naisen kosketus sinulle lapsuuden jälkeen?
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:32"]
[/quote]
Tuhoa? Tuhoa?
[/quote]
Jumalauta analfabeetti, lue se kommentti, jossa kerrotiin, miten ap:n mies oli aiemmin pilannut sepelit ja huushollin ulkoseinän typeryydellään. Ja ääliömies ajeli vielä edestakaisin oman idioottimaisuutensa takia eikä siltikään osannut ostaa niitä oikeita vaippoja. Miehet nyt vain ovat ihan helvetin tyhmiä, MOT.
[/quote]
HAISTA HIEKKAVITTUFEMAKKOHUORA PITKÄ PASKA. VALUUKO VITTUSI MIESVIHAKIIMASTA?
[/quote]
Jonne! Nyt joudut kyllä nukkumaan ilman iltapalaa!
Joo, pyhä vulva -paasaajalla ei ole argumentit eikä myöskään naisen anatomia hallussa. Mutta onko mikään ihmekään, kun minkäänlaista henkilökohtaista kokemusta naisista ei ole. Taitaa ottaa koville, kun miesten tyhmyys tuodaan taas kerran julki.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:56"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:46"]
Joo, pyhä vulva -paasaajalla ei ole argumentit eikä myöskään naisen anatomia hallussa. Mutta onko mikään ihmekään, kun minkäänlaista henkilökohtaista kokemusta naisista ei ole. Taitaa ottaa koville, kun miesten tyhmyys tuodaan taas kerran julki.
[/quote]
SEPELIVITTUINEN HUORA PITÄÄ SEN TURPANSA KIINNI. VITTU MIKÄ KUSIPÄÄHUORA!
[/quote]
Mees nyt jo nukkumaan, idiootti. Olet nolannut itsesi pahemman kerran. Ottaako noin koville, kun et saa kannatusta? Itke itsesi uneen, yksinäinen, surkea lapsimies.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:56"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:46"]
[/quote]
SEPELIVITTUINEN HUORA PITÄÄ SEN TURPANSA KIINNI. VITTU MIKÄ KUSIPÄÄHUORA!
[/quote]
Awww, sinua pientä. Imettikö äitisi sinua? Vai mistä tuo sinun naisenkaipuusi johtuu? Isäsi tuskin oli elämässäsi?
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 17:20"]
Miten toi on ees mahdollista?
[/quote]
Niin.. Miten? No en pistä enää asialle kun on noin vaikeaa. Tosin kuvittelin, että jos on suunnilleen piirretty kuva ja väännetty ratakiskosta malli niin menee pakosti oikein, mutta ei.
Sama juttu täällä! Myrskyn aikaan käskin irrottaa katon paviliongista (koska itse olin kipeä) ja hän sanoi ettei varmana tarvitse. Laittoi kiviä jalkojen ympärille! No kuka sitten sai 40 asteen kuumeess seuraavana aamuna käydä repimässä katon pois kun tuuli meinasi viedä koko rakennelman?!?!
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 17:26"]
Sama juttu täällä! Myrskyn aikaan käskin irrottaa katon paviliongista (koska itse olin kipeä) ja hän sanoi ettei varmana tarvitse. Laittoi kiviä jalkojen ympärille! No kuka sitten sai 40 asteen kuumeess seuraavana aamuna käydä repimässä katon pois kun tuuli meinasi viedä koko rakennelman?!?!
[/quote]
Yhyy! Olisit itse irroittanut.
[/quote]
no lue sovinisti tarkemmin!!! Kummankohan on järkevämpi irrottaa, 40 asteen kuumeisen vai terveen miehen?! Ja kyllä, irrotinkin itse sitten lopulta!
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:55"]Tässäkin ketjussa taas puolustellaan vitun tyhmiä, ajattelemattomia lapsimiehiä, jotka aiheuttavat toiminnallaan vain tuhoa.
[/quote]
Niin se vaikuttaa, että miehen ei tarvi ymmärtää mitään eikä ottaa vastuuta mistään. Jos miehelle antaa palautetta niin miehellä on heti aihetta ottaa ero tai hankkia salarakas. Vaimon pitäis huolehtia kaikki ja pitää suunsa kiinni eikä varsinkaan arvostella kaikkivaltiasta miestä.. Tämä asenne on valtaosassa näistä viesteistä.