Pistä mies asialle ja mene itse perässä?
Jumaliste. Bongasin tarjouksesta Libero-vaipat 2 pkt yht. 16 €. Kysyin mieheltä josko toisi samalla kun käy kirkonkylällä (meiltä siis kauppaan yli 50 km matkaa). Leikkasin tarjouslehdestä kuvan ja vielä kirjoitin post-it -lappusen "TARJOUS Libero teippivaipat koko 3, 2 kpl yht 16€". Eihän tämä voi mennä pieleen? No äijä tulee kaupasta mukanaan 2 pkt Pirkka-vaippoja. Kysyin, että mitä nuo on (kieltämättä äänensävy oli vittuuntunut).. Äijä meinasi että käy vaihtamassa, johon totesin, että se tarjous loppuu tänään eli ei taida onnistua. Ukko kuitenkin lähti ovet paukkuen ilmeisesti vaihtamaan niitä. Tuleehan siinä just se toivottu säästö kun käy ajelemassa sen reilu 100 km mutkan vaihtamassa...?!!
Tekisi mieli toivottaa hornantuuttiin kun tulee takaisin... Tai sitten tästä lähtien mie käyn kaupassa ja hän hoitaa lapset kotona sillä välin. Niin ja tätä on ollut ennenkin, pyydän vaikka tuomaan maitoa, sitä edullisinta, niin tuokin jotain laktoositonta maitojuomaa, joka maksaa varmaan tuplat siihen verrattuna mitä piti tuoda..
Onko teidän miehet tällaisia..?
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 17:52"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 17:43"]
Varmaan ne Pirkka-vaipat ihan yhtä hyviä ja edullisia. Ihan typerästä asiasta raivoot..
[/quote]
En ole raivonnut yhtään mistään - vielä. Tuosta häipymisestä saatan raivotakin kun tulee kotiin. Pirkka-vaipat on sitäpaitsi kalliimpia kuin Liberot, ihan ilman tarjouksiakin.
[/quote]
pisteet hinta/vaippa
1. Libero 4,5 0,21 €
2. Cien 3,9 0,14 €
3. Muumi 3,8 0,15 €
3. Pampers 3,8 0,19 €
4. Pirkka 3,7 0,17 €
5. X-tra 3,6 0,13 €
6. Daily 3,4 0,17 €
Tässä Kuningaskuluttajan vertailua. Joten Pirkka on halvempaa.
[/quote]
No meidän kylällä Libero on sekä Keskon, että S-ryhmän kaupoissa 0,13€/vaippa. Joten olisiko paikkakuntakohtaisia eroja... Ap
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:09"]Maksoiko aloittaja bensakulut ? Pyysitkö edes anteeksi mieheltä ääliömäistä käytöstäsi?
[/quote]
En maksanut bensakuluja kun oli muutenkin kaupan ohi menossa. Tämä toinen reissu oli omaa ääliömäisyyttä joten en tod anna siitä mitään bensarahoja. Itse vaippoihin kyllä annoin rahan mukaan. Ap
Ja en pyydä anteeksi sitä, että hän ei osaa lukea..
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:14"]Tuo on niin tyypillistä. Jos huomaa jonkun tarjouksen ja vaikka kuinka selittää että mikä tuote ja paljonko, niin tulee jotain muuta, ja hyvässä lykyssä useampi. Pitäisi kuitenkin tuonkin älytä että jos ei juuri sitä tarjouserää löydy, niin voi jättää ostamatta sillä kertaa.
[/quote]
Joo tämä minun mies palasi mukanaan 2pkt Liberoa. 1pkt kokoa 2 ja toinen pkt kokoa 3. Tarjouskaupassa ei ollut oikeaa kokoa kuin 1pkt, joten haki toisen pkt väärää kokoa eri kaupasta normaalihintaisena (????!!). Mitä järkeä.....??
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:14"]Tuo on niin tyypillistä. Jos huomaa jonkun tarjouksen ja vaikka kuinka selittää että mikä tuote ja paljonko, niin tulee jotain muuta, ja hyvässä lykyssä useampi. Pitäisi kuitenkin tuonkin älytä että jos ei juuri sitä tarjouserää löydy, niin voi jättää ostamatta sillä kertaa. [/quote] Joo tämä minun mies palasi mukanaan 2pkt Liberoa. 1pkt kokoa 2 ja toinen pkt kokoa 3. Tarjouskaupassa ei ollut oikeaa kokoa kuin 1pkt, joten haki toisen pkt väärää kokoa eri kaupasta normaalihintaisena (????!!). Mitä järkeä.....??
[/quote]
Ósta helvetti itse ne vaipat. Urpo.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 17:35"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 17:26"]
Sama juttu täällä! Myrskyn aikaan käskin irrottaa katon paviliongista (koska itse olin kipeä) ja hän sanoi ettei varmana tarvitse. Laittoi kiviä jalkojen ympärille! No kuka sitten sai 40 asteen kuumeess seuraavana aamuna käydä repimässä katon pois kun tuuli meinasi viedä koko rakennelman?!?!
[/quote]
Juuri näin "kyllä minä tiedän", vaikka ei kuitenkaan tiedä. Meillä mies pommitti lumilingolla piharakennuksen seinään, vaikka olen siitä(kin) sanonut.. No pihakiveyksen sepelit lensi lumen mukana ja rakennuksen seinämaali sai kivan hiekkapestyn lookin.. Kesällä päästään siis maalaamaan. Ikkunoihinkin se oli tähdännyt, ihme, ettei hajonneet nekin. Tuolloin en kuitenkaan sanonut asiasta muuta kuin totesin tämän maalaamisen tarpeen ja pyysin voisiko seuraavan kerran muistaa lingota ne lumet jonnekin muualle kuin kohti rakennuksia.. AP
[/quote]
Sun tekstistä paistaa läpi todellinen epäkunnioitus puolisoasi kohtaan. Mä lähtisin suhteesta saman tien, jos joku olis naputtamassa pienistä asioista jatkuvasti. Valittaminen on toisen alistamista ja se masentaa ja syö itsetuntoa pidemmällä aikavälillä. Oletko ajatellut, että teillä on erilainen ajatusmaailma miehesi kanssa ja esim. tarjousvaipan ostaminen ei ole miehellesi maailman tärkein asia? Ainoa mitä valituksellasi saat aikaiseksi on paha mieli toiselle osapuolelle.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:08"]
Sama juttu täällä! Myrskyn aikaan käskin irrottaa katon paviliongista (koska itse olin kipeä) ja hän sanoi ettei varmana tarvitse. Laittoi kiviä jalkojen ympärille! No kuka sitten sai 40 asteen kuumeess seuraavana aamuna käydä repimässä katon pois kun tuuli meinasi viedä koko rakennelman?!?!
[/quote]
Juuri näin "kyllä minä tiedän", vaikka ei kuitenkaan tiedä. Meillä mies pommitti lumilingolla piharakennuksen seinään, vaikka olen siitä(kin) sanonut.. No pihakiveyksen sepelit lensi lumen mukana ja rakennuksen seinämaali sai kivan hiekkapestyn lookin.. Kesällä päästään siis maalaamaan. Ikkunoihinkin se oli tähdännyt, ihme, ettei hajonneet nekin. Tuolloin en kuitenkaan sanonut asiasta muuta kuin totesin tämän maalaamisen tarpeen ja pyysin voisiko seuraavan kerran muistaa lingota ne lumet jonnekin muualle kuin kohti rakennuksia.. AP
[/quote]
Sun tekstistä paistaa läpi todellinen epäkunnioitus puolisoasi kohtaan. Mä lähtisin suhteesta saman tien, jos joku olis naputtamassa pienistä asioista jatkuvasti. Valittaminen on toisen alistamista ja se masentaa ja syö itsetuntoa pidemmällä aikavälillä. Oletko ajatellut, että teillä on erilainen ajatusmaailma miehesi kanssa ja esim. tarjousvaipan ostaminen ei ole miehellesi maailman tärkein asia? Ainoa mitä valituksellasi saat aikaiseksi on paha mieli toiselle osapuolelle.
[/quote]
Tämä on jo noin sadas miesvihanlietsonta-ketju palstalla. Femakkoja ei kiinnosta vaalit, vaan miesten haukkuminen ja miesvihan julistus palstalla. Miesvihatrollausta.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:08"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tämä on jo noin sadas miesvihanlietsonta-ketju palstalla. Femakkoja ei kiinnosta vaalit, vaan miesten haukkuminen ja miesvihan julistus palstalla. Miesvihatrollausta.
[/quote]
No ehkä teitä ei harmita, jos puoliso tekee välinpitämättömyyttään vahinkoa? Kyllä meidän taloudessa myös mies saa mainita, jos pöljyyttäni esim. hajotan paikkoja. Samoin jos mies pyytää tuomaan rautakaupasta jotain niin soitan kaupasta jos en löydä mitä piti tai ainakin vielä varmistan onko tuote oikea. Minusta sekin on kunnioitusta toista kohtaan että vaivautuu edes kuuntelemaan tai lukemaan sen YHDEN asian mikä kauppalapussa on... Vaikka se ei itselle niin tärkeää olisikaan mutta tietää että toiselle on. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:14"]Tuo on niin tyypillistä. Jos huomaa jonkun tarjouksen ja vaikka kuinka selittää että mikä tuote ja paljonko, niin tulee jotain muuta, ja hyvässä lykyssä useampi. Pitäisi kuitenkin tuonkin älytä että jos ei juuri sitä tarjouserää löydy, niin voi jättää ostamatta sillä kertaa. [/quote] Joo tämä minun mies palasi mukanaan 2pkt Liberoa. 1pkt kokoa 2 ja toinen pkt kokoa 3. Tarjouskaupassa ei ollut oikeaa kokoa kuin 1pkt, joten haki toisen pkt väärää kokoa eri kaupasta normaalihintaisena (????!!). Mitä järkeä.....??
[/quote]
Ósta helvetti itse ne vaipat. Urpo.
[/quote]
Niinhän aioinkin tästä eteenpäin tehdä. Mut nyt kun näitä liian pieniä vaippoja ynnä muita on muutamaksi viikoksi niin eipä tarvi ihan heti olla menossa kaupoille.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:33"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:08"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 17:35"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 17:26"] Sama juttu täällä! Myrskyn aikaan käskin irrottaa katon paviliongista (koska itse olin kipeä) ja hän sanoi ettei varmana tarvitse. Laittoi kiviä jalkojen ympärille! No kuka sitten sai 40 asteen kuumeess seuraavana aamuna käydä repimässä katon pois kun tuuli meinasi viedä koko rakennelman?!?! [/quote] Juuri näin "kyllä minä tiedän", vaikka ei kuitenkaan tiedä. Meillä mies pommitti lumilingolla piharakennuksen seinään, vaikka olen siitä(kin) sanonut.. No pihakiveyksen sepelit lensi lumen mukana ja rakennuksen seinämaali sai kivan hiekkapestyn lookin.. Kesällä päästään siis maalaamaan. Ikkunoihinkin se oli tähdännyt, ihme, ettei hajonneet nekin. Tuolloin en kuitenkaan sanonut asiasta muuta kuin totesin tämän maalaamisen tarpeen ja pyysin voisiko seuraavan kerran muistaa lingota ne lumet jonnekin muualle kuin kohti rakennuksia.. AP [/quote] Sun tekstistä paistaa läpi todellinen epäkunnioitus puolisoasi kohtaan. Mä lähtisin suhteesta saman tien, jos joku olis naputtamassa pienistä asioista jatkuvasti. Valittaminen on toisen alistamista ja se masentaa ja syö itsetuntoa pidemmällä aikavälillä. Oletko ajatellut, että teillä on erilainen ajatusmaailma miehesi kanssa ja esim. tarjousvaipan ostaminen ei ole miehellesi maailman tärkein asia? Ainoa mitä valituksellasi saat aikaiseksi on paha mieli toiselle osapuolelle. [/quote] Tämä on jo noin sadas miesvihanlietsonta-ketju palstalla. Femakkoja ei kiinnosta vaalit, vaan miesten haukkuminen ja miesvihan julistus palstalla. Miesvihatrollausta. [/quote] No ehkä teitä ei harmita, jos puoliso tekee välinpitämättömyyttään vahinkoa? Kyllä meidän taloudessa myös mies saa mainita, jos pöljyyttäni esim. hajotan paikkoja. Samoin jos mies pyytää tuomaan rautakaupasta jotain niin soitan kaupasta jos en löydä mitä piti tai ainakin vielä varmistan onko tuote oikea. Minusta sekin on kunnioitusta toista kohtaan että vaivautuu edes kuuntelemaan tai lukemaan sen YHDEN asian mikä kauppalapussa on... Vaikka se ei itselle niin tärkeää olisikaan mutta tietää että toiselle on. Ap
[/quote]
Edelleenkin, osta itse jatkossa ne vaipat. Olet rasittavan oloinen, ja ihmettelen miten miehesi sinua kestää.
Jos ne on tarjouksessa, niin tottakai ne on loppu. Mies vaan toi jotain vastaavia, etti tarvitse paskaan hukkua ja sinä alat heti kiukutella.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:33"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:08"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 17:35"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 17:26"] Sama juttu täällä! Myrskyn aikaan käskin irrottaa katon paviliongista (koska itse olin kipeä) ja hän sanoi ettei varmana tarvitse. Laittoi kiviä jalkojen ympärille! No kuka sitten sai 40 asteen kuumeess seuraavana aamuna käydä repimässä katon pois kun tuuli meinasi viedä koko rakennelman?!?! [/quote] Juuri näin "kyllä minä tiedän", vaikka ei kuitenkaan tiedä. Meillä mies pommitti lumilingolla piharakennuksen seinään, vaikka olen siitä(kin) sanonut.. No pihakiveyksen sepelit lensi lumen mukana ja rakennuksen seinämaali sai kivan hiekkapestyn lookin.. Kesällä päästään siis maalaamaan. Ikkunoihinkin se oli tähdännyt, ihme, ettei hajonneet nekin. Tuolloin en kuitenkaan sanonut asiasta muuta kuin totesin tämän maalaamisen tarpeen ja pyysin voisiko seuraavan kerran muistaa lingota ne lumet jonnekin muualle kuin kohti rakennuksia.. AP [/quote] Sun tekstistä paistaa läpi todellinen epäkunnioitus puolisoasi kohtaan. Mä lähtisin suhteesta saman tien, jos joku olis naputtamassa pienistä asioista jatkuvasti. Valittaminen on toisen alistamista ja se masentaa ja syö itsetuntoa pidemmällä aikavälillä. Oletko ajatellut, että teillä on erilainen ajatusmaailma miehesi kanssa ja esim. tarjousvaipan ostaminen ei ole miehellesi maailman tärkein asia? Ainoa mitä valituksellasi saat aikaiseksi on paha mieli toiselle osapuolelle. [/quote] Tämä on jo noin sadas miesvihanlietsonta-ketju palstalla. Femakkoja ei kiinnosta vaalit, vaan miesten haukkuminen ja miesvihan julistus palstalla. Miesvihatrollausta. [/quote] No ehkä teitä ei harmita, jos puoliso tekee välinpitämättömyyttään vahinkoa? Kyllä meidän taloudessa myös mies saa mainita, jos pöljyyttäni esim. hajotan paikkoja. Samoin jos mies pyytää tuomaan rautakaupasta jotain niin soitan kaupasta jos en löydä mitä piti tai ainakin vielä varmistan onko tuote oikea. Minusta sekin on kunnioitusta toista kohtaan että vaivautuu edes kuuntelemaan tai lukemaan sen YHDEN asian mikä kauppalapussa on... Vaikka se ei itselle niin tärkeää olisikaan mutta tietää että toiselle on. Ap
[/quote]
Edelleenkin, osta itse jatkossa ne vaipat. Olet rasittavan oloinen, ja ihmettelen miten miehesi sinua kestää.
[/quote]
Miksi? Eikö se lapsi ole miehenkin? Ja periaatteessa kaikki säästö kummankin etu?
Minä pyrin säästämään exänkin rahoja seuraamalla tarjouksia, se on lastenkin hyväksi.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:33"]
[/quote]
Edelleenkin mies toi vappoja sieltä kaupasta. Henkiläkohtaisesti musta toi oli mitätön asia. Kysymys on myös luonnekysymys, siinä missä sinä lasket vaippojen 10 senttien säästöjä toiselle voi merkityksellisempää olla esim. asuntolainojen korkojen pohtiminen tai vakuutusten kilpailutus. Olen siis myös nainen.
t: 42
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:43"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:33"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:08"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 17:35"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 17:26"] Sama juttu täällä! Myrskyn aikaan käskin irrottaa katon paviliongista (koska itse olin kipeä) ja hän sanoi ettei varmana tarvitse. Laittoi kiviä jalkojen ympärille! No kuka sitten sai 40 asteen kuumeess seuraavana aamuna käydä repimässä katon pois kun tuuli meinasi viedä koko rakennelman?!?! [/quote] Juuri näin "kyllä minä tiedän", vaikka ei kuitenkaan tiedä. Meillä mies pommitti lumilingolla piharakennuksen seinään, vaikka olen siitä(kin) sanonut.. No pihakiveyksen sepelit lensi lumen mukana ja rakennuksen seinämaali sai kivan hiekkapestyn lookin.. Kesällä päästään siis maalaamaan. Ikkunoihinkin se oli tähdännyt, ihme, ettei hajonneet nekin. Tuolloin en kuitenkaan sanonut asiasta muuta kuin totesin tämän maalaamisen tarpeen ja pyysin voisiko seuraavan kerran muistaa lingota ne lumet jonnekin muualle kuin kohti rakennuksia.. AP [/quote] Sun tekstistä paistaa läpi todellinen epäkunnioitus puolisoasi kohtaan. Mä lähtisin suhteesta saman tien, jos joku olis naputtamassa pienistä asioista jatkuvasti. Valittaminen on toisen alistamista ja se masentaa ja syö itsetuntoa pidemmällä aikavälillä. Oletko ajatellut, että teillä on erilainen ajatusmaailma miehesi kanssa ja esim. tarjousvaipan ostaminen ei ole miehellesi maailman tärkein asia? Ainoa mitä valituksellasi saat aikaiseksi on paha mieli toiselle osapuolelle. [/quote] Tämä on jo noin sadas miesvihanlietsonta-ketju palstalla. Femakkoja ei kiinnosta vaalit, vaan miesten haukkuminen ja miesvihan julistus palstalla. Miesvihatrollausta. [/quote] No ehkä teitä ei harmita, jos puoliso tekee välinpitämättömyyttään vahinkoa? Kyllä meidän taloudessa myös mies saa mainita, jos pöljyyttäni esim. hajotan paikkoja. Samoin jos mies pyytää tuomaan rautakaupasta jotain niin soitan kaupasta jos en löydä mitä piti tai ainakin vielä varmistan onko tuote oikea. Minusta sekin on kunnioitusta toista kohtaan että vaivautuu edes kuuntelemaan tai lukemaan sen YHDEN asian mikä kauppalapussa on... Vaikka se ei itselle niin tärkeää olisikaan mutta tietää että toiselle on. Ap [/quote] Edelleenkin, osta itse jatkossa ne vaipat. Olet rasittavan oloinen, ja ihmettelen miten miehesi sinua kestää. [/quote] Miksi? Eikö se lapsi ole miehenkin? Ja periaatteessa kaikki säästö kummankin etu? Minä pyrin säästämään exänkin rahoja seuraamalla tarjouksia, se on lastenkin hyväksi.
[/quote]
tolla menolla se nykyinenkin on kohta eksä. sorry vaan, olet todella itsekäs ja rasittava.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:43"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:33"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:08"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 17:35"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 17:26"] Sama juttu täällä! Myrskyn aikaan käskin irrottaa katon paviliongista (koska itse olin kipeä) ja hän sanoi ettei varmana tarvitse. Laittoi kiviä jalkojen ympärille! No kuka sitten sai 40 asteen kuumeess seuraavana aamuna käydä repimässä katon pois kun tuuli meinasi viedä koko rakennelman?!?! [/quote] Juuri näin "kyllä minä tiedän", vaikka ei kuitenkaan tiedä. Meillä mies pommitti lumilingolla piharakennuksen seinään, vaikka olen siitä(kin) sanonut.. No pihakiveyksen sepelit lensi lumen mukana ja rakennuksen seinämaali sai kivan hiekkapestyn lookin.. Kesällä päästään siis maalaamaan. Ikkunoihinkin se oli tähdännyt, ihme, ettei hajonneet nekin. Tuolloin en kuitenkaan sanonut asiasta muuta kuin totesin tämän maalaamisen tarpeen ja pyysin voisiko seuraavan kerran muistaa lingota ne lumet jonnekin muualle kuin kohti rakennuksia.. AP [/quote] Sun tekstistä paistaa läpi todellinen epäkunnioitus puolisoasi kohtaan. Mä lähtisin suhteesta saman tien, jos joku olis naputtamassa pienistä asioista jatkuvasti. Valittaminen on toisen alistamista ja se masentaa ja syö itsetuntoa pidemmällä aikavälillä. Oletko ajatellut, että teillä on erilainen ajatusmaailma miehesi kanssa ja esim. tarjousvaipan ostaminen ei ole miehellesi maailman tärkein asia? Ainoa mitä valituksellasi saat aikaiseksi on paha mieli toiselle osapuolelle. [/quote] Tämä on jo noin sadas miesvihanlietsonta-ketju palstalla. Femakkoja ei kiinnosta vaalit, vaan miesten haukkuminen ja miesvihan julistus palstalla. Miesvihatrollausta. [/quote] No ehkä teitä ei harmita, jos puoliso tekee välinpitämättömyyttään vahinkoa? Kyllä meidän taloudessa myös mies saa mainita, jos pöljyyttäni esim. hajotan paikkoja. Samoin jos mies pyytää tuomaan rautakaupasta jotain niin soitan kaupasta jos en löydä mitä piti tai ainakin vielä varmistan onko tuote oikea. Minusta sekin on kunnioitusta toista kohtaan että vaivautuu edes kuuntelemaan tai lukemaan sen YHDEN asian mikä kauppalapussa on... Vaikka se ei itselle niin tärkeää olisikaan mutta tietää että toiselle on. Ap [/quote] Edelleenkin, osta itse jatkossa ne vaipat. Olet rasittavan oloinen, ja ihmettelen miten miehesi sinua kestää. [/quote] Miksi? Eikö se lapsi ole miehenkin? Ja periaatteessa kaikki säästö kummankin etu? Minä pyrin säästämään exänkin rahoja seuraamalla tarjouksia, se on lastenkin hyväksi.
[/quote]
tolla menolla se nykyinenkin on kohta eksä. sorry vaan, olet todella itsekäs ja rasittava.
[/quote]
Sinä tässä olet rasittava. Minulla ei ole nyksää.
Voi sentään kuinka kyynelehdin. Oikei 50 km kauppaan. Käsivarressaki asutte? Tulkaa pois sieltä korvesta. Täällä on mukavampaa. Vieläkin ehtisin tuohon lähikauppaan (50m).
Kamalia nuo vaippakatastrofit. Toivottavasti eteenne ei ilmaannu jotakin radikaalimpaa, vaikka se kolmas pyörä. Alku ainakin on lupaava.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:50"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:43"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:33"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:08"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 17:35"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 17:26"] Sama juttu täällä! Myrskyn aikaan käskin irrottaa katon paviliongista (koska itse olin kipeä) ja hän sanoi ettei varmana tarvitse. Laittoi kiviä jalkojen ympärille! No kuka sitten sai 40 asteen kuumeess seuraavana aamuna käydä repimässä katon pois kun tuuli meinasi viedä koko rakennelman?!?! [/quote] Juuri näin "kyllä minä tiedän", vaikka ei kuitenkaan tiedä. Meillä mies pommitti lumilingolla piharakennuksen seinään, vaikka olen siitä(kin) sanonut.. No pihakiveyksen sepelit lensi lumen mukana ja rakennuksen seinämaali sai kivan hiekkapestyn lookin.. Kesällä päästään siis maalaamaan. Ikkunoihinkin se oli tähdännyt, ihme, ettei hajonneet nekin. Tuolloin en kuitenkaan sanonut asiasta muuta kuin totesin tämän maalaamisen tarpeen ja pyysin voisiko seuraavan kerran muistaa lingota ne lumet jonnekin muualle kuin kohti rakennuksia.. AP [/quote] Sun tekstistä paistaa läpi todellinen epäkunnioitus puolisoasi kohtaan. Mä lähtisin suhteesta saman tien, jos joku olis naputtamassa pienistä asioista jatkuvasti. Valittaminen on toisen alistamista ja se masentaa ja syö itsetuntoa pidemmällä aikavälillä. Oletko ajatellut, että teillä on erilainen ajatusmaailma miehesi kanssa ja esim. tarjousvaipan ostaminen ei ole miehellesi maailman tärkein asia? Ainoa mitä valituksellasi saat aikaiseksi on paha mieli toiselle osapuolelle. [/quote] Tämä on jo noin sadas miesvihanlietsonta-ketju palstalla. Femakkoja ei kiinnosta vaalit, vaan miesten haukkuminen ja miesvihan julistus palstalla. Miesvihatrollausta. [/quote] No ehkä teitä ei harmita, jos puoliso tekee välinpitämättömyyttään vahinkoa? Kyllä meidän taloudessa myös mies saa mainita, jos pöljyyttäni esim. hajotan paikkoja. Samoin jos mies pyytää tuomaan rautakaupasta jotain niin soitan kaupasta jos en löydä mitä piti tai ainakin vielä varmistan onko tuote oikea. Minusta sekin on kunnioitusta toista kohtaan että vaivautuu edes kuuntelemaan tai lukemaan sen YHDEN asian mikä kauppalapussa on... Vaikka se ei itselle niin tärkeää olisikaan mutta tietää että toiselle on. Ap [/quote] Edelleenkin, osta itse jatkossa ne vaipat. Olet rasittavan oloinen, ja ihmettelen miten miehesi sinua kestää. [/quote] Miksi? Eikö se lapsi ole miehenkin? Ja periaatteessa kaikki säästö kummankin etu? Minä pyrin säästämään exänkin rahoja seuraamalla tarjouksia, se on lastenkin hyväksi. [/quote] tolla menolla se nykyinenkin on kohta eksä. sorry vaan, olet todella itsekäs ja rasittava. [/quote] Sinä tässä olet rasittava. Minulla ei ole nyksää.
[/quote]
ei ole mikään ihme, jos vaippapaketista saat riidan aikaan.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:38"]Jos ne on tarjouksessa, niin tottakai ne on loppu. Mies vaan toi jotain vastaavia, etti tarvitse paskaan hukkua ja sinä alat heti kiukutella.
[/quote]
Vaippoja kyllä oli ennestäänkin, nämä piti ostaa nimenomaan tarjouksen vuoksi. Se tarjous oli homman pointti, mikä jäi nyt hyödyntämättä loppujen lopuksi. Ja tosiaan lapset on yhteisiä ja yhteisellä päätöksellä tehty.. Ja yhteinen huusholli, vaikkakin omat rahat. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:55"]
Tässäkin ketjussa taas puolustellaan vitun tyhmiä, ajattelemattomia lapsimiehiä, jotka aiheuttavat toiminnallaan vain tuhoa.
[/quote]
Tuhoa? Tuhoa?
Jumalauta, ämmä ostaa ne vaipat ihan itse jatkossa! Ei helvetti mitä idioottiämmiä.
Ei ole mikään ihme että palstalla on niin paljon katkeria yh-luuskia.
[/quote]
Juuri näin, parin centin säästön takia ajetaan mies vieraisiin : ) Kyllä se mies nalkuttamalla lähtee, uskokaa pois.
Tuo on niin tyypillistä. Jos huomaa jonkun tarjouksen ja vaikka kuinka selittää että mikä tuote ja paljonko, niin tulee jotain muuta, ja hyvässä lykyssä useampi. Pitäisi kuitenkin tuonkin älytä että jos ei juuri sitä tarjouserää löydy, niin voi jättää ostamatta sillä kertaa.