Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet eivät yleensä äänestä naisia

Vierailija
19.04.2015 |

Mutta kuitenkin olettavat, että naiset äänestävät miehiä?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut äänioikeutettu 12 vuoden ajan ja olen joka vaaleissa äänestänyt naista, paitsi vuoden 2012 presidentinvaaleissa toisella kierroksella kun vastakkain olivat Niinistö ja Haavisto.

Teen näin koska olen vakaasti sitä mieltä että maailmasta tulee parempi paikka kun naiset ovat johdossa. Meillä miehillä on ilkeitä persoonallisuuspiirteitä jotka eivät tue vakaan, empaattisen, tasapuolisen ja turvallisen yhteiskunnan rakentamista. Ihmiskunnan historia olkoon tästä todisteena.

Tiedän myös että miehillä on tapana suosia miesehdokkaita vaikka yhtä päteviä ehdokkaita löytyy myös naisten joukosta, siksi tietoisesti uin vastavirtaan ja tuen naisehdokkaita.

Mies, 30-v.

Vierailija
42/42 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:02"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:44"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 17:21"]Mistä aloittajafemakon miesviha kumpuaa? Haluat siis vain naiskansanedustajia? Ja varmaan vielä feministi sellaisia? [/quote]Ei vaan tahdon tasapuolisesti molempia. Oma ehdokkaani on toki feministi mutta vain siksi että itsekin olen. Edustuksellinen demokratia tarkoittaa sitä että etsii edustajan joka edustaa itseä ja omia arvoja. Vai mitä?

[/quote]

No ei ole tasa-arvoa se, et sukupuolella on merkitystä. Tän takia en ole feministi. Ei se tasa-arvon ajaminen ole heidän mielenkiinnon kohteena

[/quote]Niin. Tämä on jännä juttu. Kun vallassa on valtava miesenemmistö, "sukupuolella ei ole väliä". Kun tasa-arvoa yrittää edistää murtamalla tuota enemmistöä on "hirveä femakko joka vihaa miehiä". Kerropa nyt minulle onko sinusta reilua ja edustuksellisen demokratian mukaista se, että kaikkien suurimpien puolueiden puheenjohtaja on mies? Mistä johtuu, että kahdeksan suurimman puolueen puheenjohtajista vain yksi on nainen... ja tämä on sitten änkyräkonservatiivikristitty? Ei se ainakaan tasa-arvoa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla