Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petettynä suhteessa, voiko suhde parantua?

Vierailija
26.04.2015 |

Eli olen jo aikuinen mies ja jouduin petetyksi suhteessa. Tämän jälkeen suhteessa alkoi alamäki, erosimme hetkeksi ja palasimme yhteen ja sen jälkeen on mennykkin huonosti.

Rakastan kyseistä ihmistä, mutta silti en osaa ajatella tulevaisuutta hänen kanssaan ja tätä on jatkunut jo vuosi. En keksi edes mitään muuta syytä miksi olen hänen kanssaan muutakun sen takia että rakastan häntä, ja kun ollaan kauan aikaa jo "yritetty" vaan suhteessa, eikä tunnu tulevan päätöstä yrittämiselle.

Olen itse ruvennut kiinnostumaan muusta seurasta enemmän, en tarkoita että pettäisin koskaan mutta silti jossain määrin etsin uutta kumppania tai pidän ovia avoimempana kun ennen. Tuntuu epäreilulta, että minulla on tälläinen tunne vaikken koskaan pettäisikkään. Samassa myös tuntuu pahalta, että puolisoni pystyi pettämään minut.

Mitä pitäisi tehdä? Erota vai jatkaa suhdetta, voiko suhde vielä ruveta toimimaan yhtäkkiä vai onko jo menetetty peli? 

Lisään vielä, että olen onnellinen kun olen hänen kanssaan yhdessä mutta sittenkun ollaan erossa rupeen miettimään menneitä ja ahdistun, jonka jälkeen tekisi mieli vaan erota. (Olen hyvä ns. elämään hetkessä ja unohtamaan menneet, mutta sitten jossain kohtaa ne menneet tulee aina mieleen).

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mokoma lumppu. Parempaa tulossa!

Vierailija
2/4 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erota mun mielestä, koska olette jo kerran eronnut niin se jo kertoo paljon. Tuosta ahdistuksen tunteesta on vaikea päästä eroon ja tosiaan jos pystyi sua pettämään niin ei sillä ole sua kohtaan kunnioitusta. Itsetunto tuossa vain murenee kun aina ahdistuu ja miettii riitänkö vai pettääkö uudestaa jne. Ansaitset Naisen ketä kunnioittaa sinua ja teidän suhdetta!

Kiikaroit myös muita mikä on myös väärin vaikka et "pettäisi" muuten, tuo kertoo mun mielestä että olet jollain tasolla luovuttanut kun annat itsesi kiinnostua muista. Joten lopeta suhde ja sitten voit katsella muita luvan kanssa, olet varmasti onnellisempi niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi parantua, vaatii työtä. Lukemani perusteella on kuitenkin menetetty peli niin sanotusti. Toki ketään meistä ei voi tietää suhteen oikeaa laitaa yhden tekstin perusteella. Ja itselleni pettäminen olisi kerrasta poikki, luottamusta on niin vaikea saada takaisin ja epäily tekee hullukis

Vierailija
4/4 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jossain määrin saanut luottamukseni takaisin, mutta joku asia puuttuu vaan suhteesta nykyään. Olen ehkä menettänyt kiinnostustani tai jotain? Niin ja kyseessä on ensirakkaus, en tiedä onko se juuri tämän takia niin vaikea erota.

Olen itsevarma ihminen, mutta toisella osapuolella on huono itsetunto ja välistä tuntuu etten sitä kestä. Olen joutunut petetyksi, koulukiusatuksi ja silti olen itsevarmempi kun suurin osa ihmisistä. Luotan naiseeni, paitsi joskus jos tulee tilanteita vastaan missä hän vaikka lähtee miespuolisten kaverien kanssa johonkin niin se rupeaa epäilyttämään aina. Ainoastaan tilanteet rupeaa epäilyttämään, mutta normaalissa arkipäiväisessä elämässä kuitenkin luotan.

Olen suht. nuori vielä, joten voi tietysti olla etten ymmärrä asian laitaa kunnolla ja vinkit olisivat hyviä tähän tilanteeseen.