Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* HAAHUT viikko 38 *~*

18.09.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.

[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]Helga76[/b] Mies ja Mä molemmat 30v. Asutaan Etelä-Suomessa ja ensimmäistä lasta toivotaan saapuvaksi. Keskeytynyt keskenmeno 07/06. Minä olen tälläinen omituisen huumorintajun omaava blondi, jolla jopa toisinaan päänupissa syttyy " heureka" lamppu. Olen myös " super-tunteellinen" , välillä mennään korkealla ja kovaa, toisinaan ryömitään pohjamudissa.

[b]joonatan05[/b] olen 25 v ja mies 27, meillä suloinen poika 1,5 v. Tuulimuna raskaus todettiin siis 11+1 07/06.

[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.

[b]Juuliar74[/b] Olen 32-vuotias yhden 1.5 v vanhan tytön äiti. Asun mieheni ja tyttöni kanssa Etelä-Karjalassa.

[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05, 12/05 ja 7/06?.

[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.

[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.

[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

[b]-nelliina-[/b] minä olen 29 ja mies 34 vuotta. Meillä on koululaiset, tyttö ja poika. Eka ja toivottavasti vikakin keskenmeno 7/2006 viikolla 11+0, kohtu tyhjentyi itsestään, ei ollut muuta kuin nestepussi kohdussa. Kohdun koko kuitenkin vastasi viikkoja. Synnytyssairaala olis TAYS.

[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.

[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.

[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.

[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]pumpsu[/b] Minä 24, Mies 26, Ensimmäistä lasta toivotaan, Spontaanit keskenmenot 4/06 ja 8/06 viikoilla 7-8.

[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06

[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.

[b]Shannon-75[/b] meillä on uusperhe, johon kuuluu mun ja mieheni lisäksi 2 poikaa mun edellisestä liitosta 10/96 ja 3/99 sekä tyttö mieheni edellisestä liitosta 2/99. Meillä on myös yksi yhteinen poika 1/04. km 4/06 ja km+kohdunulkoinen 8/06.

[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.

[b]vauvaksi[/b] minä+mies 34+38 v yhden lapsen (vm 04) onnelliset vanhemmat. Kakkosta kuumeiltiin 10 kk ja plussa 07/06 >>keskenmeno rv 12+0. Jatkokuumeilu vielä vähän avoin.

[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.

[b]vm69[/b] Neljäs raskaus päättyi rv 20+5, jolloin synnytin pienen tyttömme. Tämä tapahtui maaliskuussa.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la 8.9.2006

[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la 22.9.2006

[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la 5.10.2006

[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006

[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006

[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006

[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007

[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 18.5.2007

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b] nonna80

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat

[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri

[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!

[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois

[b]Nimimerkki:[/b] VM1974

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8

[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset

[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.

[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois

[/quote]

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Helga, miten kävi...? Jaksoitko?

Me ei jaksettu eilen mitään! Mentiin Lostin jälkeen nukkumaan, jä Alias kattomatta ja seksit harrastamatta. Mutta ei kai enää tartte painetta meikäläisen ottaakaan, taisi mennä herkät hetket jo ohi.

Vietän perjantaiseen tapaan vapaapäivää, pesukone pyörii jne. Kohta pitäisi jaksaa ulostautua tuon kuopuksen kanssa. Vien sen hetkeksi mummolle ja painun lenkille.

Möllömahat ry jyrää taas. Viime kuussa tää turvotus jäi väliin, mutta nyt taas on sellainen maha tossa edessä, että varmaan jo haittaa juoksemista... Ja olen myös haistellut tarkemmin. Eilenkin työkaverin huoneessa haisi jokin pesuaine. Eli vainukolmikkokin on voimissaan.

Ai niin, kuten huomaatte mun läsnäolostani täällä, en ehtinyt katrin matkalaukkuun sujahtamaan...

Jos en paljon ehdi tänään kirjoittelee, niin hyvää viikonloppua kaikille haahuille!!

Vierailija
62/83 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin Nipsulle isot onnentoivotukset ja niin paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia mukaan et pieni matkassa pysyy!! Ihanaa, et täällä plussaillaan taas. Josko alkais uus plussa-aalto!! Tulkaa kaikki pian tuonne toiselle puolelle, ihan oikeesti, siellä on hiljaista, kun porukka saa vauvansa. Meitä on muutama enää, jotka siel kirjoittelee.

Kaikille haahuille paljon plussasäteitä ja iloista mieltä! Toivotaan, että pian jokainen saisi sen kaipaamansa plussan. Hyvää matkaa kaikille matkaan lähtijöille!

Masunasu kirjoitteli tuonne o-puolelle, että on poikavauvan saanut oliskohan ollut 16.9! Että en muista, miten se meni, milloin poistetaan plussanneiden listasta.

ON: Ihan kuin olisin alkanut tuntea jonkinlaista " elämää" tuolla masussa, ei varsinaisia potkuja vielä. Mutta hyvältä tuntuu, nyt kun on päästy jo kunnolla edellisen raskauden keskenmenoviikkojen toiselle puolelle. Masukin jo vähän pyöristyy. Ultrassa ja lääkärissä kaikki ollut hyvin, seuraava nla parin viikon päästä, kivaa, et pääsee taas sydänääniä kuuntelemaan! Tästä raskaudesta osaa nyt olla tosi onnellinen, kun on se keskenmennyt takana.

Kaikille hyvää syksynjatkoa! Lizie & pikkuinen 15+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa! Nyt huis huis selkäkivuille ja toivotaan tästä pysyvää plussaa...olisit sinäkin sen jo ansainnut! Ja kyllä kaikki muutkin täällä. Nyt ei muuta kun Nipsulle tervetuloa odotuspuolelle raapustelemaan ja odotupuolen ovenrakoon on asetettu magneetti jolla KAIKKI teidät vedetään tuonne toiselle puolelle!!!

ON: Täällä myös kaikki tällä hetkellä kaikki hyvin...toivottavasti jatkossakin. Masu pyöristyy ja joka päivä on _enemmän raskaana_ oleva olo. Kahden km:n jälkeen kyllä se hymy on vieläkin korvissa, että tännekkin asti on päästy. Mieskin on jo höpötellä masulle, silittelee ja suukottelee sitä. Lutunen! =)

Hyvää ja siemenrikasta viikonloppua kaikille! =)

titi75 ja kirmeli rv 15+0 (ultran mukaan 16+0)

Vierailija
64/83 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vm: Joo väsy vei voiton.... Piru sentään mies kyllä yritti kovasti lämmitellä, mut kerkesin ennen häntä sängyn pohjalle ja silmät kerkes lupsahtaan kiinni, ei voinu mittää.

Mut _tänään_... Oltiin tos puuhaillessa vähä niinku sillai, käsikopelolla ohimennen kourittiin.. hih.. ;)

Mutta omassa navassa onkin sitten jänniä juttuja!

Eli aamulla ekalla vessareissulla huomasin, pientä punertavaa limaa veskipaprussa... Siis mitä ihmettä? Kp 10 vissiin menossa, et mä olen taas ihan pihalla kun lumiukko!

Sanokaa joku, et mitä ihmettä nää mun jutut voi merkata, mm. ne tissijuilimiset ja nyt tää lima missä ruskeeta vähä seassa?

Siis jos oisin raskautunu niin se on sit viime sunnuntaina tapahtunu. Ja niin... Möllömaha on täälläkin voimissaan.. Tiiä sit onko tällä kertaa itseaiheutettu, kun menin riisisuklaata naposteleen illal.

Hajujakin oli kehissä tuossa yks päivä, mut en kyl muista mitä haistoin?

No mut nyt meen juomaan siiderin hyvin puuhaillun päivän päätteeks.

Vierailija
65/83 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille!

onnea plussanneille..tais olla nipsu...muistinkohan oikeen...

itellä menossa kp 12 joten lakanoiden hulmuttelua ahkeraan tiedossa...

väsyttää káuheasti ja sain tuossa siivottuakin että taidan pian mennä pikkasen lepäämään ennekuin alkaa ohjelmaa telkkarista.

viikonloppuja kaikille!!

adette

Vierailija
66/83 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Nipsulle! Mukavaa kuulla plussa-uutisia! Liimaa kilokaupalla!

Ja Titille ja Lizielle onnellista odotusta! Ihanaa, että kaikki hyvin ja masut kasvussa. Täältä kovasti mielellään tullaan perässä o-puolelle...

Nyt voi täälläkin taas laskea päiviä, vihdoinkin. Meikäläisen kp 47 nimittäin vaihtu kp 1:een eilen. Oli siis TODELLA jo aikakin. Aika monta negaa tuli testattua tässä pitkässä kierrossa...

Oli eka näin pitkä kierto ikinä, ja tosiaan viime kuun " kemiallisen" jälkeen. Toivottavasti nyt alkais taas " normaali" fysiologia pelittää tällä naisella. Hermo ei kestä muuten.

Nyt voi siis nauttia punaviiniä perjantain ja tädin vierailun kunniaksi! On ehkä ensimmäinen kerta, kun otin jopa tädin ihan ilolla vastaan. Viiniä en aio sen akan kunniaksi enää ikinä nauttia ;)

Viikonloppuja kaikille,

Koala kp 2/28-46 (voi hurja!)

Vierailija
67/83 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea nipsu!! Toivottavasti tämä olisi se plussa mistä palkintona olisi pieni nyytti! bd bd Suojelusenkeleitä ja vauvaliimaa pikkuiselle!! Saitkos sitä lääkäriä kiinni?

Titi ja Lizie: Voi että tämän ajan kulun huomaa teidän ex-haahujen raskausviikoista! Upeaa, että niitä on jo teilläkin noin paljon! Olispa ihana päästä sinne teidän seuraks! Enpä kyllä olis uskonut kun vuodenvaihteen aikoihin neronja, masunasu ja muitakin plussas, ettei niitten kanssa yhtäaikaa odotuspuolella ole.. :( Toivotaan kuitenkin, että teidän aikana sinne vihdoin pääsis.. :)

Helge: joskus oon kuullu, että joillakin tulee oviksen aikoihin punaista tai ruskeaa limaa.. *Hus hus alahan mennä peittoja pöllyttelemään siitä*.. Tissijuilimiseen en kyllä osaa ottaa kantaa (paitsi itelläkin meinaa juilia nyt tosin ihan vähän ja mulla vasta kp 4). Ovikseenhan sekin voi liittyä, mutta jos juilinut jo aikasemmin..??

Koala: tuo kierron venyminen on kyllä ärsyttävää! Mulla veny kans yks kierto 36 päiväseks ja ehin siinä jo negaakin testailla.. Mä luulen, että mulla ei siinä kierrossa ollu ovista ollekaan.. Toivotaan, että nyt on viimesen kertaa täti kylässä ainakaan vuoteen! bd

Liliane: mitäs sinne kuuluu?

Oviksen metsästäjille tsemppiä siihen touhuun ja plussatuulia piinailijoille! Olikos kukaan piinailemassa tällä hetkellä?

on: ei mitään erikoista; ovista odotellessa.. kp 4/~26 Viime kierto oli muuten taas sen normaalin 26 jippii (viimesen vuoden aikana tuo ollut yleisin kierto)! Kun edelliset kierrot olleet 23,22,36... Mulla on ollut nyt pari kuukautta " apuna" omega-3 jossa lisäks foolihappoa ja muita b-vitamiineja ja e-vitamiiniä ja nyt napsin myös sinkkiä ja melbrosia.. Tässä kierrossa oon nyt juonu myös greippimehua.. Saapi nähä onko niistä mitään apua, toivossa on hyvä elää.. ;)

Mukavaa viikonloppua kaikille! :)

Vierailija
68/83 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hip hei hurraa, vaaka mamboa harrastettu ja siemenet liikenteeseen laitettu. =) Ja vieläpä optimaalisessa asennossa¿ heh¿ * Punastelee*

Adette: sekstailu sessioita sinnekin päin ;) Ja sitä ihme väsymystä on ollu tosiaan havaittavissa myös täälläpäin.. Tuleekohan jotain väsymys itiöitä tuulen mukana ympäri suomee?

Koala: Sun kierto kyl tais vipata radaltaan ihan kunnolla, on sen verran pitkä ollu! Toivottavasti tuo jäi ekaks ja vikaks, ettei enää isompia mielenhäiriöitä aiheuta.

Sani: En kyl aikaisemmin oo huomannu oviksen lähestyttyä tuollaista ¿limaa¿, mut onhan ne voinu jäädä huomaamattakin, kun tuskinpa ennen taisin näin tarkkaan tiirailla itseeni sillon joskus!

Ja jep, seksiä harrastettu, ovitikkuihin en kyl vielä oo koskenu.. Hmm.. pitäisköhän huomen aamulla tehä..Ja tissiä, nimenomaan vasenta, on juilinu melkeinpä koko viikon enemmän taikka vähemmän.

Mihis sen foolihapon taas sanottiinkaan vaikuttavan? Muistelisin et silläkin oli jotain hyödyllistä vaikutusta, jo raskaaksi tulon kanssa? Greippimehuun en kyllä pysty sortumaan¿ Jaiks, se on niiiiin hapanta. =/

P.s Jos mä nyt juon sen siiderin kun tosiaan aikaisemmin juomatta, kun tuli " muuta puuhaa" ... ;)

Vierailija
69/83 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh! Mikä viikko takana!

No, nyt se on onneksi ohi ja huomenna pääsee taas viettämään vapaata. Paljon oli tullut viestejä, joten...

Nipsu: Hirmuisesti onnea! Aavistuksesi oli sitten ihan oikeassa. Muistathan, että haet minut plussajunaan mukaan. Asun ihan radan vieressä, joten voin hypätä vauhdissa:)

vm69: Missäs kiertopäivissä menit? Oltiiko aika samoissa, joten ensi viikolla taas hermojen kiristelyä!

Helga: Koska ne sieltä työpaikasta ilmoitteli, oliko maanantaina? Musta tuntuu, että täällä on vähän väsy väistynyt ja uutta energiaa virtaa. Ja jotenkin on sellanen luottavainen olo, että vaikka nyt en tulisi raskaaksi, niin tulen kyllä tulevaisuudessa.

Koala: No, hyvä, että se täti nyt sieltä vihdoinkin tuli. On se kumma, kun kierto noin venyi ja joutui odottelemaan. Nyt uutta yritystä vaan. Mullahan oli myös kemiallinen viime kuussa ja saa nähdä miten kierrolle käy.

Sani: Sinäkö totesit, että ajankulun aina huomaa noista ex-haahujen viikoista? Näin nimittäin on. Itse sitä kuvitteli jo siellä olevansa, mutta plaplaplaaa...you know:)

ON: Kuten Helgalle kirjoitin, on elämä alkanut jotenkin uudella sykkeellä. Kirjoitin silloin kuukausi takaperin, että en jaksa enää elää " josjosjos tuun tästä kierrosta raskaaksi" -ajatuksin ja päätin kehittää itselleni muita ajattelemisen aiheita.

Nyt on koulua ja töitä ja kivaa on. Pitkän ajan jälkeen kouluun osittain palaaminen tuntuu oikealta ratkaisulta. Mukavaa opiskella ihan muita juttuja kuin viime vuosina.

Sitten aloin jälleen treenata " kovaa" eli aamuaerobiset ja kuntosali 5 krt/vko muiden jumppatuntien lisäksi. Nyt neljän viikon jälkeen jo tuloksia rotkasti eli haba kasvanut ja siitähän Jumppakärpänen tykkää!!! Kaksi vuotta sitten aloin treenaan kovempaa (aina kyllä treenannut paljon, mutta voimaharjoittelua) ja aloin pudottaa rasvaprosenttia häitä varten. Vuoden kesti tämä puristus ja lopputulos oli aivan " itseeni tyydyttävä" . Sitten tulinkin raskaaksi ja PAM! Syksyllä paino nousi 7 kiloa, koska motivaatio meni treenaukseen (jumpat pidin, mutta kaikki extra jäi pois) ja lohdutin aikas paljon itseäni kaikella hyvällä. Nyt onneksi saanut itseä niskasta kiinni ja projekti jatkuu.

Tähän pikku Kesä2007 " projektiini" nyt tukeudun ja tottakai toivon, että siihen tulisi pieni keskeytys:) Jos lasta ei tule, niin on ainakin pieni rasvaprosentti:)

Joo ja kp on jo 22/26. Siis mihin nämä päivät menee. Tämä on nyt ensimmäinen kerta, kun ei edes jännitä. Elämässä on jotenkin niin paljon muita juttuja meneillään, että hyvä, kun edes muistaa kiertopäiviä laskea. Tai jotenkin ei jaksa enää stressata niin paljoa. Mutta olen kyllä hyvin tietoinen, että menkkojen pitäisi alkaa keskiviikkona. Nyt olen myös kerrankin vahva eli LUPAAN, ETTÄ EN TESTAILE ENNEN ENSI VIIKON PERJANTAITA! Muistutatte sitten!

Hei ehdotus! Onko muita ensi viikon piinailijoita? Jos vaikka pidetään testipäivä, jos sinne asti päästään?

Ihan sekavaa juttua taas ja alkaako siellä kansalaisopistossa nyt ne pilkkukurssit? Heittelen niitä joka väliin, mutta kai niissäkin joku sääntö on:)

Jotenkin elämäänsä tyytyväinen,

ylävartalo Jumppis ja alavartalo Rampis

Vierailija
70/83 |
23.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sitä taas ollaan. Viime yönä alkoi kovat alaselkä kivut ja sen mukana ruskea vuoto joka muuttui veriseksi. Vuoto alkoi aamulla kuin kovana. Hyytymiä on tullut aikalailla.

Onneksi meni heti näin alussa niin en kerenny oikein iloita edes asiasta. Maanantaina otan heti puhelun kuopioon.

Vierailija
71/83 |
23.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni! Katsoinkin tuolta listasta ja muistin oikein eli sulla näitä alkuraskauden keskenmenoja on ollutkin jo useampia. Mikähän siinä on oikein syynä? Ruvetaanko niitä nyt tutkimaan vai onko jo milläänlailla tutkittu?

Kyllä on raskasta tuommoinen. Ja pakkohan siihen joku syy on löytyä, koska samaa kaavaa noudattavat:(

Haleja Pohjanmaalta,

Jumppis

Vierailija
72/83 |
23.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimiä halauksia Nipsulle. Sinulla on ollut kyllä hurja matka tässä kierrossa... Menin ihan kananlihalle kun luin sinun kuvauksia vuodosta, tulee liian selvästi mieleen oma keskenmeno. Vuoto vie kaiken toivon ja elämän ilon mennessään... fyysisellä kipu ei tunnu miltään muun kärsimyksen osalta... Lämpöä ja lepoa; en voi muuta toivottaa...

Itse odottelen tätin tuloa, että pääsis ymmärrykseen kierrosta. Eilen kolme viikkoa keskenmenosta.

-vauvaksi-

Vierailija
73/83 |
23.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helga joskus kimpaantui samasta asiasta...

Erehdyin lukaisemaan yhtä viestiketjua, jossa ihmisillä oli hirveä ongelma siitä, että minkä sukupuolisia vauvoja syntyy...Aloin ihan näkemään jo punaista. Yhdellä yksi poika ja nyt ihan maassa, kun sai tietää odottavansa toista poikaa. Suuri suru nyt päällä ja yrittää käsitellä tunteet ennen pojan syntymää. Kanssakirjoittajat vaan surkuttelivat, että nämä on vaikeita asioita!!!!

Nämä eivät ole vaikeita asioita! Ja jos jonkun mielestä on, ei varmaan ole sitten elämässä muuta murehdittavaa ja pitää keksimällä keksiä ongelmia...

Yleensä olen aika empaattinen, mutta tähän asiaan ei empaattisuus riitä. Itse voisin ottaa vaikka jalkapallokentällisen poikia tai viisi tyttöä. Ihan sama! Jokainen lapsi on kuitenkin erilainen ja luonteet yksilöllisiä...

Ja jos en äiti-tytär-suhdetta saa kokea, viddu ihan sama. Mulle riittäisi hyvä äiti-lapsi-suhde.

Ärtynyt Jumppis,

jolla on näköjään tylsää, koska jaksaa kiihtyä tällaisista asioista

Vierailija
74/83 |
23.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muillekin mukavaa viikonloppua. Olen täällä satunnaisesti käynyt lueskelemassa kuulumisianne.

Häitä suunnitellaan, ja olen yrittänyt aktiivisesti työntää kuumeilua sivummalle. Nyt odottellaan vielä kahdet menkat ja sitten aloitetaan uusi yritys. Odotan malttamattomana...

Vierailija
75/83 |
23.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppis: Njää¿ sanoivat vaan, et joskus ens viikolla soittelevat, et otappa siitä nyt sitten selvää¿ Mun tuurilla jos soittavat niin se sit tapahtuu vasta perjantaina. Pah.

Voisitko mullekkin antaa osan tuosta sun motivaatiosta? Mä en kykene edes laihduttaan! Mut siihen mulla on hyvä syy.. Se et oon päässy tän ikäiseksi asti laihduttamatta ikinä, niin miten ihmeessä osaan nyt yht äkkiä kattoo syömisiäni?? No en niin mitenkään.. Joskus yritys on hyvä kymmenen, mut sit tulee aina jotain.. ja mä olen sellanen herkkuperse, et morjens.

Mä voin huvikseni testata sun kaa, jos ei näille ihme oirehtimisille tuu loppua jo pikku hiljaa¿

Ja juu¿ Muistan kyllä kimpaantumiseni.. Ah, eikös ihanaa joskus natista?

Nipsu: Ei noin saanu käydä! =( Voimia ja haleja Etelästä päin.

Carpel: Hmmmm oonko mä missannu jotain, kun odotat kahdet menkat vai oliko siinä joku muu syy, kuin lääkärin määrä tuolle pitkähkölle odotukselle?

Oih¿ Häät¿. *Kateellinen*

Ommoo Nappoo¿.

Nyt on sit väännetty seksiä taas aamusta, mut pöh ja höh.. Vähä meni ¿hukkaan¿ moiset suoritukset, koska ovitikkuun ei tullu edes haaleeta haamuakaan! Mikä on ERITTÄIN kummallista, koska oviksen pitäis olla lähetymässä kovaa vauhtia. ja viimeks rupesin näillä paikkeilla saamaan haamuja kehiin jo.

Paskan marjat sentään missähän nyt sitten mättää vuorostaan tässä kropassa?

Paitsi jos oisin raskautunu niin sit ois ymmärrettävää nää kaikki jutut. Mutta siihenhän me emme usko ennen kuin toisin todistetaan!

Uuh¿. nyt syömään rankan työpäivän jälkeen!

Helga jolla kp 10

Vierailija
76/83 |
23.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mihin se yks viesti hävis? en tajua, mut antakee anteeks, kun hölömöilen!

Vierailija
77/83 |
23.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei näkynyt telkkaria koko aamuna ja " jouduin" tekemään työjuttuja. Mies taas töissä, joten tylsää...

Helga: Aamusta mennään sitten lenkille, 45min. Lähdetään liikkeelle n.klo 9.00. Tuun huutelemaan sua sitten aamulla!

Tylsäätylsäätylsää tai siis oishan sitä hommia, mutta ei mitään kivaa...

ON: Aamusta huomasin, että rinnat kipeet, vatsassa vihloo jo toista päivää ja turvottaa eli täti on matkalla. No, ei odotukset ollut kovin korkealla, kun tuntui, että se oviskin jäi jonnekin. Tiedän ainakin pari uutta jippoa, millä innostaa mies ensi oviksen aikoihin. Ja sehän nyt itsekkin sitä ihmetteli, että minkähän takia tulee harrastettua seksiä niin harvoin...niimpä:)

Ensi kierto on sitten mun kierto.

Jumppis päättäväisenä

Vierailija
78/83 |
23.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipsu: Voi miten surullista!! On niin epäreilua tää elämä. Halauksia!!!

Jumppis, olitko se sinä joka hermostuit jostain sukupuoliketjusta? Mulle on käynyt usein samoin. Ärsyttää ihan suunnattomasti sellainen. Mutta ne jotka kuumeilee tiettyä sukupuolta, ei ole koskaan joutuneet kokemaan esim. keskenmenoa. Eikä ne tajua, että jokainen lapsi on lahja. Meillä on kolme tyttöä ja neljäskin olisi ollut tyttö. JA IHAN SAMA, kunpa vaan oltaisiin hänet kanssamme elämään saatu. Kyselit mun kp:tä... taitaa olla 18/28. Tai ainakin lähellä sitä.

Helga: Sulla oli viesteissä tissikivuista jne... Ihmeellisiä, mulla ne on aina liittynyt raskauksiin. Siis aina " ennen" . Nykyisin ne on " muka oireita" ... Joskus jopa ennen oviksen aikoja. Mut mä olenkin ihan kajahtanut tän vauvakuumeen takia. Mäkin viimekierrossa taisin tikuttaa ovista ilman viivoja... muut oireet oli asiaan liittyen havaittavissa, mut liuskaan ei tullu mitään. Jossain vaiheessa tuli haaleita viivoja, ihan outoon aikaan...

Mun on pakko lopettaa, mies kyselee mitä mä teen...kohta se tulee kattelee...

Jatkan joskus...

Öitä kaverit!!!!!!!

Vierailija
79/83 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olittekin jo kaipailleet...teki ihan hyvää pitää vähän palstataukoa, mut paluukin oli mukavaa.

Oli ihana reissu. Ruska oli parhaimmillaan ja keskiviikkona satoi mamman synttärin kunniaksi ensilumikin. Oli vähän outoa lähteä eilen aamulla sieltä räntäsateesta (+0 astetta lämmintä) ja tulla tänne etelän +18 asteeseen.Huomenna sitten töihin...ja autokouluun!!!

Ehdin matkan aikana lukea melkein 4 kirjaa. Menomatkalla luin " Haikara lentää ohi" mikä oli aika masentavaa luettavaa...tunnistin kirjoittajasta itseni aika monta kertaa... mökillä luin sitten Paul Reiserin " Lapsekas parisuhde" . Suosittelen...hyvää isän näkökulmaa vauvan odottamiseen ja elämään pienen lapsen kanssa...

Kyselikö Helga, miten mies suhtautuu yrittämiseen? eillä mies on ihan innoissaan, se että tulee plussa ovistestiin kun sen näkökulmasta tarkoittaa, että silloin ainakin saa. Taidan olla vähän huono vaimo innostumaan, kun muuten jää melkein 1 krt/viikko tahtiin... :(

Kp 13/27-29 meneillään tänään. Ovista tikutin torstaina, jolloin myös puuhailtiin ja sit tänään. Kumpikin näytti negaa. Pientä nippailua oli perjantaina, mutten sitten tiedä oliko sitä itteensä. Jotenkin toi 20 km päivässä vaeltaminen peitti kaikki pikkukrenkat mun kropastani. Täytyy vaan toivoa, et torstaiset simpat olis olleet sinnikkäitä.

Tänään olis sit ohjelmassa pyykin pesua ja intialaisessa syöntiä. Miehen veli lähtee viikon päästä opiskelijavaihtoon Saksaan ja pitäis niiden perheen (miehen veli ja niiden isä) kanssa syöpötellä vielä yhdessä. Jos vaikka illalla ehtis vielä lenkille...

Oli kyllä hyvä loma. Vaeltaminen vei joka ilta voimat niin, et nukahdin aina ennen kymmentä ja heräsin 7.30 maissa. Eka loma, jonka jälkeen ei tuota ongelmia mennä aikaisin aamulla töihin...Kiva mennä kuitenkin. Lapsilla on varmasti ollut ikävä.

Palaillaan ensi viikon pinossa astialle.

Ruskan ihailusta kummasti piristynyt

Nonna

Vierailija
80/83 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipsu: oon tosi pahoillani, että taas kävi noin! :( Hyvä, että meinaat soittaa maanantaina sille lekurille ja vaadi että jotain apuja täytyy saaha! Eihän tuo enää voi olla " vaan huonoa tuuria" , vaan jostain täytyy jotain löytyä ja näin ollen myös apu siihen! Voimia ja jaksamista sinulle!

Helge: foolihappo muistaakseni auttaa pikkuisen päälakihalkion umpeutumiseen tai muuhun sellaiseen raskausaikana, jos sitä on syöny jo ennen raskausaikaa eli ei varmaan raskautumista avita. Korjatkaa jos jollain on parempaa tietoa.. Vitamiineista oon kuullu, että e-vitamiini olis ns hedelmällisyysvitamiini eli siitä ehkä voi apua olla.. Sitä syön ite nyt niissä omega-3 tabuissa ja sit melbrosiassakin on e-vitamiinia.. Mä tykkään greippimehusta, niin ajattelin taas vaihteeks sitäkin kokeilla eli tässä kierrossa on kyl kaikki apukeinot käytössä.. ;) Greippimehua oon joskus aikasemminkin kokeillu ja kyl se limaa on mun mielestä lisänny, mut ei kyl apua raskautumisen suhteen oo kuitenkaan tuonu. Oon näiltä sivuilta muuten joskus lukenu, että ovistikut voi toisena päivänä näyttää ihan tyhjää ja sit vaikka jo seuraavana päivänä tasavahvaa tai vahvempaa viivaa. Tuo lh:n määrä kait voi vaihella naisen elimistössä ilman järkeviä systeemejä.. ;) Tai sit oisko sulla jo voinu olla sillon ovis ku tuli sitä veristälimaa?

Jumppis: voi ku sä pystyisit antamaan osan tota sun kuntoiluintoas tännekin! Mä aina ajoittain alotan jotain, mut sit into jossain välis lopahtaa.. Oisko sulla antaa hyviä neuvoja? Toivotaan, että kuitenkin jo tämäkierto olis sun kierto, mut jos ei niin sit se ens kierto! :) bd bd +++++++++++++-säteitä!!!!! On tuo semmosta tuo sukupuolen kuumeilu kyl. Kyl mä ymmärrän, että toista sukupuolta toivotaan, mutta sitä en että sitten on pettynyt jos ei sitä sukupuolta lapsi ookaan.. Meillä on kaks tyttöä ja kolmannesta tytöstä olisin tosi onnellinen, niinkuin pojastakin, jos vaan jompikumpi tulis! Ympäristö vaan tuntuu olevan sitä mieltä, että pitäs poika " tehä" kun noita tyttöjä on oikein kaksin kappalein.. :/ Välillä kyllä suututtaa ihmisten puheet ja ajatukset, argh!!! :(

on: kp 6/~26 ja eilen on aloitettu touhuilut taas tälle kierrolle.. Tässä kierrossa päätin ottaa kaikki apukeinot käyttöön rasvahapot, vitamiinit, greippimehut, ovistikut ja loppukierrossa sit vielä punaviini (jos muistan ostaa). Ja vihreää teetä juonkin yleensä aina kupillisen aamuisin.. Toivotaan, että jostain niistä tai kaikista yhessä olis vihdoin apua!!! Pitäkeehän peukkuja! ;)

Mukavaa sunnuntaipäivän jatkoa teille kaikille! :)