*~* HAAHUT viikko 38 *~*
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.
[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.
[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.
[b]Helga76[/b] Mies ja Mä molemmat 30v. Asutaan Etelä-Suomessa ja ensimmäistä lasta toivotaan saapuvaksi. Keskeytynyt keskenmeno 07/06. Minä olen tälläinen omituisen huumorintajun omaava blondi, jolla jopa toisinaan päänupissa syttyy " heureka" lamppu. Olen myös " super-tunteellinen" , välillä mennään korkealla ja kovaa, toisinaan ryömitään pohjamudissa.
[b]joonatan05[/b] olen 25 v ja mies 27, meillä suloinen poika 1,5 v. Tuulimuna raskaus todettiin siis 11+1 07/06.
[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.
[b]Juuliar74[/b] Olen 32-vuotias yhden 1.5 v vanhan tytön äiti. Asun mieheni ja tyttöni kanssa Etelä-Karjalassa.
[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05, 12/05 ja 7/06?.
[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.
[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.
[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.
[b]-nelliina-[/b] minä olen 29 ja mies 34 vuotta. Meillä on koululaiset, tyttö ja poika. Eka ja toivottavasti vikakin keskenmeno 7/2006 viikolla 11+0, kohtu tyhjentyi itsestään, ei ollut muuta kuin nestepussi kohdussa. Kohdun koko kuitenkin vastasi viikkoja. Synnytyssairaala olis TAYS.
[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.
[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.
[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.
[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.
[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.
[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.
[b]pumpsu[/b] Minä 24, Mies 26, Ensimmäistä lasta toivotaan, Spontaanit keskenmenot 4/06 ja 8/06 viikoilla 7-8.
[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06
[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.
[b]Shannon-75[/b] meillä on uusperhe, johon kuuluu mun ja mieheni lisäksi 2 poikaa mun edellisestä liitosta 10/96 ja 3/99 sekä tyttö mieheni edellisestä liitosta 2/99. Meillä on myös yksi yhteinen poika 1/04. km 4/06 ja km+kohdunulkoinen 8/06.
[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.
[b]vauvaksi[/b] minä+mies 34+38 v yhden lapsen (vm 04) onnelliset vanhemmat. Kakkosta kuumeiltiin 10 kk ja plussa 07/06 >>keskenmeno rv 12+0. Jatkokuumeilu vielä vähän avoin.
[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.
[b]vm69[/b] Neljäs raskaus päättyi rv 20+5, jolloin synnytin pienen tyttömme. Tämä tapahtui maaliskuussa.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la 8.9.2006
[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la 22.9.2006
[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la 5.10.2006
[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006
[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006
[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006
[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006
[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?
[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?
[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007
[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007
[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007
[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007
[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007
[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007
[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007
[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?
[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007
[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 18.5.2007
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b] nonna80
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat
[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri
[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!
[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois
[b]Nimimerkki:[/b] VM1974
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8
[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset
[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.
[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois
[/quote]
Kommentit (83)
Helga: ei sun lorvimistauti ole tarttunut, mutta kun oli se hääpäivä eilen, niin ei ehtinyt koneella istumaan. Meni ilta ihan kaikin puolin rattoisasti. Tässä kierrossa osui ajoitus ainakin kohdalleen, mutta sehän nyt ei tulosta takaa.
Voin sitten ottaa sen kukan hoidon vastuulleni. Saat rauhassa hieroa niitä herne-maissi-paprikoita rampaan osaasi..
Adette: heitä tännekin pullaa. Työkaveri laittoi just kahvin tippumaan, ja maistuisi varmaan pulla näin aamutuimaan. Toi pullat uunissa on niin ihanan " kahdella tavalla ajaeltava" juttu. Itelläkin on just sellainen tunne, että on pullat uunissa... Nähtäväksi jää, kypsyykö...
Katri: jokos olet pakannut? Muista jättää pieni kolo mua varten... pieni joo, voipi painorajat paukkua...
missäs muut luuraa? Juuliar, sullakin matka lähestyy... ja kun kierto samassa vaiheessa, niin pakko kysyä, onko aika hyödynnetty...?
nyt puolestani minä huutelen, että MISSÄ TE OLETTE??
Nyt ensin viestiä tähän, laittelen illemmalla sen uuden listan kuten puhetta oli.
vm69: Ei olla vielä pakattu. Tuossa on silitelty ja jonkin ajan päästä pitää lähteä viemään meidän koiraa hoitoon miehen vanhempien mökille. Tietääkin sitä, että alkaa olla alkuiltaa kun ollaan takaisin. Aloitellaan pakkailu vasta sitten. Täytyypä muistaa jättää sulle sellanen kolo sinne matkalaukkuun. ;)
ON: Joo, eli matkakuume on jo melkoisen korkealla. Koko ajan on sellanen jännittyneen odottava tunnelma ja miehellä tuntuu olevan sama juttu. Jos kävis useammin etelässä, niin ei varmaan enää tältä tuntuis, mutta kun on tasan yhden kerran aiemmin käyny ja siitäkin jo 12 v, niin ei ihme.
Ikävä vain, että pitää ottaa " rättejä" mukaan, kun menkkojen pitäis alkaa ens viikon puolivälissä. Luultavasti eivät ala, mutta parempi varmistua kuin sitten katua jos alkavatkin.
Toistaiseksi yrityksetkin ovat jääneet tasan yhteen kertaan, joten saa nyt nähdä sitten. En kuitenkaan suuria odottele tästä kierrosta.
Mutta nyt pitää lopetella, laittelen tosiaan sitten illalla sen uuden listan.
Päivänjatkoja kaikille!
Eli menkat edelleen hukassa ja kp 34 (24-32). Eilen veritesti oli negatiivinen. Lääkärinkin piti soittaa eilen mut eipä ole kuulunu. Vituttaa kun toisen kerran peräkkäin ei muista soittaa!!
Mä niin toivoisin et olisin raskaana mut se ei vielä näy. sillä oviksen testasin kp18. Onko mulla enää mitään toivoa??
Mulla ei ole mitään käsitystä missä vaiheessa veritesti antaa plussan, mutta kun kysyit onko sulla toivoa, niin eikös sitä voi pitää yllä kunnes menkat alkaa...?
Minä varmaan ainakin sinun sijassasi toivoisin parasta!! Ja tietenkin toivon sitä nyt sinulle.
Mulla on vain sellainen tunne et raskaana olen. Nimittäin äsken tein apteekin oman testin niin siihen tuli hyvin haalea viiva joka näkyy valoa vasten. Oisko sitten hedelmötys tapahtunut myöhemmin. Nimittäin oviksen tunnen yleensä. nyt kp 18 testasin sen mut kipuja tunsin vasta 6pvä sen jälkeen. Eli sen mukaanhan mulla ei ole menkat edes myöhässä. Niin pitkään kun mekkoja ei näy niin toivo pysyy korkealla.
neuvolan täti sanoi et perus veritesti näyttää tuloksen vasta kun menkat on viikon myöhässä. tää on hermoja vievää ja tressaavaa!! pitäs ottaa rennosti mut mitenpä otat!!??
Täällä taas! *Ihmeitten ihme...*
Jep, työhaastattelussa käyty, taikka lähinnä täyttämässä hakukaavakkeen, josta täti sanoi, että hyvältä näyttää, erittäin hyvältä, koska yllätys yllätys mun oikeesta ammatistani olikin apua tuota paikkaa haettaessa! ( En ois ikinä uskonu.)
Joten ensi viikon kyttään sitten vainoharhaisena puhelinta, että soi soi soi...He soittaa nääs sit jos pääsee suulliselle kierrokselle. ja nii toinen ylläri oli se, et mun ikä on plussaa, et ei he haekkaan tällä kertaa nuoria ihmisiä töihin! Fakta mitä ei kerrottu hakuilmoituksessa ollenkaan, siks en menny sinne " kaikki tai ei mitään" fiiliksellä vaan enemmän rennon rempseästi.
Mietinkin valmiiks, hyi minua, miten sanon näppärimmin itseni irti sit joskus..* Sormet ristiin!*
Eikä seksiäkään herunu eilen =( Äijä otti ja kuukahti sohvalle ja oli niiiiiiin väsyny, et mutis vaan sänkyyn siirtyessään, et käviskö millään huomenna.. No en raaskinu toista alkaa pakolla lämmitteleen vaan annoin nukkua rauhassa. Itsellä menikin yöunet pipariks taas vaihteeks ripuli iitan piipityksiä kuunnelessa. Hermot siis oli koetuksella, taas kerran. Ja mä en käsitä tuota piskiä, se syö hyper allergisen koiran laatu muonaa, ja eilen ei ainakaan oo saanu mitään ekstraa niin miten v**ssa sille voi tulla ripuli???
No mestari varashan se on, joten jos en vaan oo taas huomannu, et jotain luvatonta on mässytelly. *huokaus*
No jopas tulee taas omanapaista jäkätystä, mut tälllainen päivä mulla.
Vm: Hitsi multa pääs jotankin unohtuun, et teil olikin " sellanen" jutska eilen! No ei ihmekkään, et tällä sit notkunu hengailemassa.
Voih, mä niin haluaisin kanssa olla vaimo.. ja äiti.
Jep mä lähen haaveileen häistä ja muista ihanista hörhellyksistä...
Laitetaas nyt vielä tännekin....
Nipsu: Toivottavasti jännä tilanteesi toisi kuitenkin sen plussan! ;)
Joo, pitäkäähän tosiaan lista korkealla ja miten nyt haluatte mihinkin kirjotella. Eli jatkatteko jo uuteen listaan vai mitä teette, mutta se on kuitenkin tehtynä.
Tänään ei juuri pakattavaa enää ole, mutta huomenna tulee vielä lisäystä jonkin verran. Nyt tuossa alkaa olla kahvi valmista, joten heippa mun puolesta vähän reiluksi viikoksi! =)
jos vielä poikkeat lukemassa.
Harmi helga, että miehesi nukahti. Ei tollasia normaalisti harmittele, mutta vauvakuume tekee meistä naisista aika himokkaita... tai outoja tai mitä me nyt sitten ollaankaan.
Mun pitää taas rientää tyttöjä avittaa nukkumaan menossa, hampaat pesemään jne..
Kiitos matkan toivotuksesta. Tässä vielä vähän aikaa koneella olen, mutta kohta painun minäkin sänkyyn. Mies jo meni nukkumaan, mutta mä tiedän etten saa ihan tähän aikaan nukutuksi, niin turhaan meen sinne pyörimään. Paikat siinä vain puutuu.
Vainukolmikko osuuteen sen verran, että tänään olen haistellut savun hajua jostain, samoin myös makkaran sekä metsäsienien hajuja.
Voi pee, että joskus ottaa päähän työmatkustamiset! Niistä on hauskuus kaukana. Saa lähteä ennen aamukuutta matkaan ja sitten puolen yön aikaan palaa kotiin ihan nuupahtaneena. Ja sitten taas aamulla takaisin työpaikalle. Eilen oli siis sellainen reissu, mutta onneksi se ja viimeinen työpäivä ennen lomaa ovat takana :-)
Katri: Oikein hauskaa ja virkistävää lomaa!
vm69: Täällä ollaan taas, " saaneena" minäkin. Sopivat kp:t on nyt hyödynnetty. Täytyy kyllä minunkin myöntää, että ei ole mies viime aikoina pihtaillut. Miehellä on kyllä hieman taipumusta jäädä työhuoneeseen koodaamaan koko illaksi, mutta yleensä olen sen sieltä saanut houkuteltua makuuhuoneen puolelle. Vielä on siis jotakin toivoa jäljellä...
Moila: Onnittelut viimeisen tentin johdosta! Mä sain viime keväänä suoritettua viimeiset kurssit ja sen jälkeen illat ovatkin menneet ihan vain omien harrastusten parissa. Hieno tunne, kun saa jotakin loppuun asti tehtyä ja sitten jää taas aikaa muille jutuille :-)
Jumppis: Onnittelut hyvin menneestä saunareissusta ;-) Kaikesta päätellen en siis taida olla ainoa piinailija ensi viikolla.
Helga: Ai säkin haet töitä. Mä lähetin monen vuoden tauon jälkeen työhakemuksen paikkaan, joka tuntui olevan just mulle tehty. Viikon kuluttua hakemuksen jättämisestä joku konsulttifirman nainen soitti ja sanoi, että mä olen päässyt jatkoon ja sopisiko puhelinhaastattelu just nyt? Tosi hyvin olin valmistautunut. No, ainakin annoin rehelliset vastaukset, kun en kerran ollut ehtinyt mitään hienoja peittelytarinoita kehittelemään... Parin viikon kuluttua pitäisi tietää, pääsenkö seuraavalle haistattelukierrokselle. Hieman jännittää.
ON: Huomenna lähdemme Lontooseen. Kassit on nyt pakattu ja enää pitää keksiä, mitä kassista ottaisi pois siltä varalta, että sattuisin jotakin reissulta ostamaan.
Menossa kp 17 ja olo on ihan sellainen, kuin olisin raskaana. En tiedä, mistä ja miten sitä näin ajoissa voisi asian tietää. Ensimmäistä kertaa elämässäni taisin bongata oviksen tässä kierrossa kp 12, mutta voipi olla harhaa. Toivottavasti aavistus nyt osuisi oikeaan. Onneksi olemme reissulla viikon verran, joten en ehdi joka päivä tätä asiaa ajatella. Ei muuta kuin hyvää viikkoa kaikille ja kirjoittelen viimeistään viikon kuluttua! Ehkä Lontoostakin joku nettikone löytyy enkä malta pysyä poissa tai sitten ei...
Iltaa taasen¿..
Sitten muihin napoihin:
Nipsu: No sullahan on olo varmaan kun tulisilla hiilillä seisois! Toi on kyllä hämmentävää¿ Itse varmaan vinkuisin jo pääsyä johonkin ultraan, josko siellä ¿jotain¿ näkyis?( kait ainakin sen näkee, et onko raskaana, mut ei varmaan muuta?)
Katri: Hauskaa matkaa ja muista rasva¿. (Loma kun loma menee pilalle, jos pääsee kärähtään, mutta jos niin käy, niin etsi jugurttia käsiisi ja läästi sitä punaiselle alueelle ja anna vaikuttaa n.30min.)
Vm: Niih¿ No mä olen aina joka pirun suhteessa ollu se himokkaampi osapuoli, mies vattuileekin mulle, et oon varmaan ollu edellisessä elämässä mies¿ Ja se ämmä.Ja nyt vuorostaan mun sexdraivi on hakusessa, väsyttää pirulauta ihan kiitettävästi! Tarttee kytätä kalenteria, olisko vaan parempi tsempata ja ottaa itseään niskasta kiinni vai missäs vaiheessa kiertoo sitä oikein mennään.
Ja juu, outoja ollaan koko joukko ;)
Juuliar: Hyvää matkaa sulle myös! Ja joo hain töitä, saa nähdä miten käy¿ Kivoja tuollaiset ylläri hyökkäykset puhelimitse. Itselle tuli ihan puskista päiväl se, et piti luetella tuotteita, jotka liittyy haettavan työpaikan konseptiin.. Meinas tulla ihan hieman sellanen Öööööö¿. Olo.
Tsemiä plussaan!
Katri & Juuliar: Tuokaapas niitä plussatuulia reissusta, josko ne tuulet on jämähtäny jonnekin ja lentokoneesta käsin niistä sais parempaa otetta tänne maan kamaralle asti!
Nyt ¿nukkumaan¿¿. ;)
tulin toivottamaan hyvää matkaa, jos vielä käyt täälä ennen lähtöä! Ja ++++++++++++++++++++++-säteitä roppakaupalla mukaan! :)
Muuta juttua toisella kertaa, nyt ei taho ehtiä..
-sani kp3
Johan pomppas... Kieli vyön alla suoraan töistä päästyä nettiin ja mitä mä näenkään...
En mitään!
Haahut vissiin on unohtunu haahuileen ihan omaa elämää ilman netti kaiffareita.. *snif*
Pöh mä menen maate, kun särkee päätäkin, _taas_.. Ei oo aamuvuorot mun juttuja edelleenkään.
T. Helga>Väsy nainen joka on edelleen ilman seksiä.. *Prkl*
Kyllä se on niin että olen raskaana. sillä tänään tein sen acon10 testin päivä pissistä ja heti testiin tärähti tumma punainen viiva. Kaverikin oli paikan päällä ja totesi ettei tuo ole enää muuta kuin plussaa!!!Jee!!!!
Nipsulle hurrrrjasti onnea plussasta!!!!!!!
P.s kait sitten muistat vetää meitä muitakin mukana... =)
Minähän lupasin teille että vedän teidät kaikki tuonne odotus puolelle mukaan vaikka väkisin!
Vähän pelottaa kun on aika kovia alaselkä kipuja. Täytyy ottaa rauhallisesti.
Vähän tuota ajattelinkin.
helga: töissä oli kiirettä, palaveriä sun muuta. Ei ehtinyt palsailemaan.
Ja nyt kotona taas omat iltakiireet. Mutta hengissä ollaan!!
Tää ei oo todellista... Nyt mä olen niiiiiiiiiin väsynyt, että seksit on kaukana mielestä. =(
Mulle ei nää aamuvuorot sovi. Voiskohan niistä saada vapautuksen, jos sanois, et anteeks mut mun perheen perustaminen kärsii, koska en pysy hereillä iltaisin seksin harrastamista varten...
No tjoo... Lämpöjä tuossa puol tosissani mittaillu, ja näyttää jämähtäneen yhden asteen korkeemmalle kuin normaalisti? Tosin oviksen pitäis tehdä tuloaan pikku hiljaa ja senkin takia tarttis saada olo kun omenalle.. Posket punaisiks ja siementä sisälle.
*Hyi mua... ;)*
Jaiks kait se vaan on lähettävä koittaan kepillä jäätä, josko tuo mies sais mut innostumaan muustakin kun nukkumatista!
Ja onkos mun lorvikatarri tarttunu mun näpytysten kautta kaikkiin, mitä häh? Vai minkäs takia sitä ei oikein haahuja pinnalla pidetä...
*odottaa selitysten tulvaa*
Jaaha tää akka nyt lähtee paineleen suihkun kautta sänkyyn tavoitteena olla kuin Jumppis & VM... ;)
Aattelin pitää pääni ja saada ruinattuu seksii, joka toinen päivä... Ja tänään on se toinen päivä. ( No okei, höh se mitään onnistu, mut jos ees joka kolmas päivä, sit ei pitäis välin venyä liian pitkäks, you know people...?)
Jep ja huomenna aattelin kerätä rohkeutta ja käydä yhe työhaastattelussa ihan pokkana näytillä tsekkaamassa mitä sieltä tarjotaan.. Peukutuksia tarvitaan, kun oikeesti mä oon tosi ujo ja en osaa selittää ikinä mitään järkevää yms. esim jos kysytään, et no miks haluaisit vaihtaa työpaikkaa _taas_.. Ööööö, tuota työ ei ollutkaan sellaista kuin luulin? Ei.. noin ei voi sanoo, kun se antaa sen kuvan etten sitoudu vakavasti työhöni.
Plaah, kaitpa jotain keksin..
Nii ja oonko pitäny kylmää jalalla... En, kun nukahdin ihan vahingossa soffal, ku piti hetki olla siinä ja sit mennä pakastinta tonkiin.. Jep katotaan miten muijan käy..
Öitä