Harri Moisio ja Vivian Valpuri
Vivian Valpuri paljasti suhteen julkisessa instassaan. Aika reipas ikäero mutta onnea heille, varmaan sopiva pari kun molemmat sosiaalisia ja verbaalisia.
Kommentit (88)
Hairahtui nyt silikoni typykkään. Luulin fiksummaksi. Ennustan että typykkä tekee lapsen Moision kanssa ja sitten tulee ero.
Exäkin oli setämies. Tuntematon ennen tätä nyt saa enemmän seuraajia. On tarkkaan miettinyt miten hyötyy suhteesta.
Harri on UROS💋 Vivian on ihan symppis. Onnea heille.
Mä luulin Moisiota vanhemmaksi, on jotenkin kuluneen näköinen. Mä olin 34v. kun tapasin 16 vuotta vanhemman miehen ja olemme olleet melkein 10 vuotta yhdessä. Miehen vanhinta lasta olen kahdeksan vuotta vanhempi.
Kelpaa setämies kun on Harri Moisio.
Toinen setä kirjoitti:
Hairahtui nyt silikoni typykkään. Luulin fiksummaksi. Ennustan että typykkä tekee lapsen Moision kanssa ja sitten tulee ero.
Ei sillä muijalla mitään silareita ole 😂!
Eikös ton Vivianin eksäkin ollut joku +40v mies? Tykkää seistä, mut mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös ton Vivianin eksäkin ollut joku +40v mies? Tykkää seistä, mut mikäs siinä.
Hahahahhahaaaaaa, tuliko anonyymille arvostelijalle pikku typo???
Seistä = Sedistä? Niinkö tarkoitit :D
Eroavat vuoden sisällä ja yhteinen ilmoitus: eroamme parhaina ystävinä ja olemme kulkeneet ihanan yhteisen polun. Harri oli liian vanha ja väsynyt ja lisäksi ei tarpeeksi rikas...
Vivian on musta symppis ja fiksu. Viis ikäerosta, jos itse ovat sen kans ok. Kaikkea hyvää heille. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on sitten mammojen maailma romahtanut heti vuoden alusta kun Moisio on todistettavasti varattu.
Terveisin Naispelko28
😂😂😂😂 minun piti googlettaa, kuka on tämä Moisio. Valpurin tiesin joskus bloganneen.
Moisio on tuttu monesta yhteydestä jo pitkältä ajalta, tää nainen taas mulle täysin vieras. Enpä noita bloggareita sun muita tunne.
Ei edes vuotta kestä. Harri kyllästyy lapsen kitinään ja ei jaksa leikkiä isäpuolta molemmille...
Ikäero vaikuttaa moneen asiaan. Ero tulee varmasti kun Vivian löytää tyyliin sopivamman. Ei tule hyviä kuvia vanhasta miehestä ilman filtteriä....
Moisio voisi olla isä Vivianille.
Ihan sama jo ikäero toisinpäin. Ei tule kestämään.
Harrihan on ihan söpö, mutta olin yllättynyt naisvalinnasta, ei jotenkin vaikuta samantyyliseltä ihmiseltä.
Minäkin olin yllättynyt. Olen pitänyt Harria fiksuna miehenä.
Kerrankin tiedän keistä on kyse.