Harri Moisio ja Vivian Valpuri
Vivian Valpuri paljasti suhteen julkisessa instassaan. Aika reipas ikäero mutta onnea heille, varmaan sopiva pari kun molemmat sosiaalisia ja verbaalisia.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olin yllättynyt. Olen pitänyt Harria fiksuna miehenä.
Fiksutkin miehet on jalkovälinsä armoilla.
Vivian on aina ollut kiinnostunut vanhemmista vähän elämää nähneen oloisista miehistä. Ei ole itsekään mikään huumorintajuton tyttö vaan aika roisikin osaa olla. Tämä pariskunta ei ihmetytä yhtään. Ovat samanoloisia. Vivianin työ- ja someminä ei ihan vastaa oikeeta minää.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olin yllättynyt. Olen pitänyt Harria fiksuna miehenä.
Fiksulta Viviankin vaikuttaa. Ainakin podcastiensa perusteella olen sen kuvan saanut. Hyväsydämiseltä vaikuttaa myös
Toivottavasti saavat lapsiakin yhdessä.
Moisiohan ainakin viimeiset 10v siunannut, kin ei tarvitse enää elää vauva-arkea. Nyt sitten sinappikone 50-vuotiaana :)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saavat lapsiakin yhdessä.
Moisiohan ainakin viimeiset 10v siunannut, kin ei tarvitse enää elää vauva-arkea. Nyt sitten sinappikone 50-vuotiaana :)
Ja toisaalta on myös monesti heittänyt läppää radiossa, että haluaa vielä 50-vuotislahjaksi pojan. Jospa ei olekaan ollut ihan puhdasta huumoria ;)? Tavallisestihan on ollut kallellaan ennemminkin itseään vanhempiin naisiin päin, nyt olisi sitten jopa mahdollista tehdä se toinenkin penska.
Olen vähän mustasukkainen Harrista...
Onko nää eronneet? Vivian poistanut yhteiskuvan (eikös se julkaissutkin saman kuvan kuin moisio omalla feedillään?) ja moisio ei enää seuraa viviania.
Samaa mietin.. Ovat pitäneet myös hiljaiseloa stooreissa. Olispa hauskaa, jos olisi vaan heidän ”ihmiskoe” kuinka kauan kestää et ihmiset alkaa spekuloimaan erosta kun huomaavat nämä 🙂
Toivon,, että some on some ja todellisuudessa rakkaus on edelleen voimissaan ja heillä menee ihanasti ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta eihän heillä nyt edes mikään valtava ikäero ole, ehkä jotain viisitoista vuotta.
Vivian täyttää tänä vuonna 32v. ja Moisio 49v.
Entäs jos ikäero olisi toisinpäin?
Se olisi sairasta.
Kaikkea hyvää heille, mutta en voi olla nauramatta, kun Valpuri puhuu podcasteissa poikaystävästä.
Kyllä on harhaista jos viisikymppinen mies on poika.
Onko todella eronneet? Se hupi ei kauaa kestänyt.
Ovatkohan todella eronneet? Mietinkin, kun jossain uudessa hei baby -podcastin jaksossa tuli vaikutelma että ihan kuin vivian olisi sinkku.
Justiinsa samaa pohdin kun Vivianin instasta oli yhteiskuva poistettu 🤔.
No vähän ihmettelinkin tätä paria. En kuitenkaan niin paljon kuin Jussi Heikelää ja Jenni Aleksandrovaa. Jussihan on myös fiksu tyyppi, Jenni puolestaan total blonde.
Seiskassa oli nyt haastattelu tästä. Ei tää kerro oikein mitään.
Seiska tarttui tuumasta toimeen ja uteli juontajakonkarin kevätkuulumisia.
- Ei minulla ole mitään uutta kerrottavaa. Oikeastaan mistään, Harri tokaisee pirteästi.
Myös parisuhderintamalla kaikki on Harrin mukaan ennallaan.
- Kaikki menee ihan tavallisesti.
Siitäkin huolimatta, että parisuhteentilasta liikkuu kaikenlaisia huhuja?
- Huhuja minä en kommentoi, Harri tuumaa vaitonaisesti.
Tämä Vivian on kylläkin 40v+, ei voi mitenkää olla 32v.