Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

¤¤¤¤¤¤MARRASMURUJEN MAANANTAI¤¤¤¤¤¤

18.09.2006 |

Uusi viikko, uudet kujeet...

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu meni niin, etta hujahti. En ehtinyt edes vastata omiin gallupeihin.

Masu kuvia ei ole viela otettu, pitaisi kylla ruveta ottamaan. Onko kukaan tehnyt sellasta maski systeemia?

Ja synnytyksen jalkeen aion ostaa elavia hummereita ja herkutella todella hyvan viinin kanssa, tiramisua jalkkariksi. Ostaa uusia vaatteita, laukkuja, kenkia. Olen tehnyt listaa kaikesta mita ostan, saa nahda kuka maksaa. Toivottavasti sita palautuu nopeasti. Molempien lapsien jalkeen olen tullut hoikemmaksi, kuin ennen raskautta. Toivottavasti sama trendi jatkuu.

Toissa taas, monet ovatkin ihmetelleet mun toissa jaksamista. Rehellisesti sanoen saan levata paljon enempi taalla kuin kotona.

Sitahan se lapsiperheen arki on, kokoajan vauhti paalla. Parisuhde kylla jai sivummalle kun lapset oli tosi pienia, alle 3V. On helpottanut huomattavasti kun nuorin taytti 4v, ja nyt taas aloitetaan uudelleen¿

Kahden ekan raskauden aikana olin ihan kyltymaton seksin suhteen, mutta nyt kolmannella kerralla evvk.

UNISTA: Ma kans olen nahnyt tosi villeja unia. Viime yona uneksin etta vauva on tytto. Voi kunpa pitaisikin paikkansa.

Ihanaa kuulla etta muillakin on lapsia jotka hermostuvat pienista epaonnistumisista. Ma kun luulin etta meidan 6v on ainut. Paasisi niin paljon helpommalla jos antaisin neidin aina voittaa,

Kaytiin viikonloppuna ikeassa, mutta oli pakko lahtea vaan pois se kaveleminen alkoi painamaan tosi kovaa. Mietin etta jos vauva olisi kaantynyt ja hinkannut paataan kohdun suuta vasten tai jotain. Mutta katilon mielesta vauva on viela paa ylospain ja paikat on kiinni ettei mitaan hataa ole. Ehka tama kuumuus sitten vaan rasittaa. Oltiin lasten kanssa puistossa ja varjossa oli ainakin 30 astetta. En jaksanut mitaan muuta kuin istua ja puuskuttaa.

Nojoo pitaiskohan teha vahan toitakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla