Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

¤¤¤¤¤¤MARRASMURUJEN MAANANTAI¤¤¤¤¤¤

18.09.2006 |

Uusi viikko, uudet kujeet...

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissapyykkivuori odottaa taas pesua.. Hulluksi meinaan tulla kun joka päivä pitää pestä yön tuotoksia.7-v kastelee kerran pari yössä ja 4v myös kerran.Siinä sitä hommaa riittää.

Nukuin huonosti,jalat olivat todella levottomat.Pitäisi varmaan ostaa sitä magnesiumia?

Meidän 4v on keksinyt ettei halua mennä kerhoon,olisi ollut hänelle kiva jatkaa siellä ja minulla olisi ollut vain yksi lapsi silloin tällöin.. No, joulun jälkeen 2v ja 4v menevät molemmat sinne.Kai sitä on vain taivuttava uhmiksen tahtoon??

Pesin eilen pienimmät vauvan vaatteet,turhan aikaista mutta piti päästä hiplailemaan niitä!

Jas ja pikkuneiti 32+3

Vierailija
2/41 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiseksi viimeista työviikkoa viedään. Tänään V....tuttaa niin, että olisin voinut jättää tulematta töihin kokonaan. Esikoinen sai minut varsin ärtyneeksi ihan vaan känisemällä normaalin määrän. Johan se antaa aihetta saada kohtaus, kun ei saa pyöräilykypärää itse pois päästä. Onko muiden lapset samanlaisia, jos joku asia ei heti onnistu niin hermostutaan? Että on ärsyttävä ominaisuus.

Kun nyt tulin pahalle tuulelle, niin kaikki ärsyttää. Ärsyttää kulkea jossain hiton täti-kaavuissa, kun omat vaatteet ei mahdu. Erityisesti tuo ulkotakki (joka onneksi on vaan lainassa) on aivan äärimmäisen kamala. HALUAN KROPPANI TAKAISIN, nyt heti!!!!! Nämä housutkin, jotka tulee siis vyötärön yli on kun mitkäkin eläkeläisten tukihousut. Viilenis edes ilmat niin voisi pitää neuleita trikoopaitojen päällä. Tosin täällä töissä erityisesti on niin lämmin, ettei neuleuden pitoa voi harkitakaan. Lyhythihainen on varsin sopiva - ilmeisesti tuo verenkierto on tehostunut niin, että on lämmin vaikka olisi jääkaapissa.

Millähän tästä V...tuksesta pääsisi yli? Tuntuu, että tulen koko ajan vaan vihaisemmaksi. Puoliso tulee illalla työmatkalta kotiin ja ilahtuu varmaan suunnattomasti, jos olen näin upealla tuulella. Tekis mieli mennä uimaan ja uida itsensä ihan piippuun (alkoholiakaan kun ei voi ottaa, eikä tupakkaa) - en taida kuitenkaan kehdata lähteä heti kun mies tulee. Täytynee yrittää jaksaa odottaa huomiseen. Hyviä vinkkejä ketutuksen voittamiseksi otetaan kernaasti vastaan...

Toivottavasti muilla on parempi päivä.

Viljonkka74, 31+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä onkin pian 6v uhmis joka ei suostu millään meneen eskariin koska sitä reilu viikko sitten seillä kiusattiin ja opettajakin laittoi aloituksen pojan syyksi vaikka oikeesti poika ei ollut tehnyt mitään ennen kuin suuttui opettajalle syyttämisestä.

Nyt sitten viikko taisteltu kouluun uudelleen saamisesta mutta ei.

Huono se on pakottaakaan kun se ei siellä kuitenkaan sitten pysy vaan lähtee käveleen kotio.

Nyt sitten meni hoitoon pariksi tunniksi että saadaan asiat hoidettua edes joten kuten...

Opettajien kanssa pojalla siis on suurin ongelma kun tulivat syyttelemään ja kuulustelivat sun muuta niin opetajien takia tuo poika ei sinne halua eli kyse ei ole vain toisista oppilaista.

Saa nähdä milloin saadaan tilanne normalisoitumaan...

Omaan oloon ei muuta ihmeellistä kuin että kamalat kutinat nyt alkaneet ja huomenna verikokeet sitten ja tutkitaan onko kutina kuivasta ihosta jota nyt olen kyllä rasvaillukkin vai tuleeko se hepatoosi nyt sitten loppuviikkojen vaivaksi kun diabeteksestä sain hyviä uutisia.

Jos se hepatoosi nyt puhkee niin ei auta kuin mennä sairaalaan laittaan lääkitykset kuntoon,kai siellä joutuu sitten pari yötä oleen kun näin kaukaa olen että lääkitys saataisiin kohdalleen.

Masukki on vilkas edelleen.

Tuossa hepatoosissa on vaan se huono puoli että kaikista tärkeimmän arvon saaminen kestää viikon...

No nyt vuoroa seuraavalle ja lopetan valitukseni tähän.

Rv 31+0

Vierailija
4/41 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille!

Huomasin tuossa et me marrasmurut ollaan melekin luetuimpien joukossa. Synnytys tietty lähestyy ja aika moni on jo äippälomalla et aikaa on.

Vastailen joihinkin kysymyksiin.

Seksiä yhdynnän muodossa ei myöskään meillä ole ollut moneen kuukauteen. Tosiaan neljäs tulossa ja paikat pehmeenä jo varhaisessa vaiheessa, ei uskalla riskeerata. Mulla kans kaks lapsistaalkanu supistelut heti yhdynnän jälkeen. Toki on ollu ihan tarkoituskin ettei menis liikaa yli. Tyttö oli 9 päivää yli teki mitä tahansa.

Vein aamusta labraan pissanäytteet, lääkäri ahlusi tarkastaa ettei ole tulehduksia. Voivat olla osasyynä koventuneisiin supistuksiin.

Maitoa ei tule, mut muutaman tipan saa aikaseks jos puristaa.

Mitäs mieltä olitte Henrin tippumisesta? Mä olisin halunnu pitää sen siellä vielä, toki Mirakin oli ihan jees.

Ketä veikkaatte voittajaks? Ei siellä tänä vuonna Pertun kaltaista aitoo tyyppiä kyllä ole. Luulis et KAri pääsee melko pitkälle, on aika diblomaattinen ja mukava kaikille.

Mut nyt vihdoin aamupalalle, onneks supistukset on hieman helpottanu, välillä kestää kyllä 5 min kerrallaan.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille. Saapi nähdä tuleeko jo jollekin lähtö viikon aikana.

Terkuin : The _ Kirsikka

Vierailija
5/41 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi vielä!

Sinuna ottaisin nyt yhteyttä sinne eskarin opeen ja puhut asian läpi ja poikakin kanntas ottaa yhteiseen keskusteluun. Jos asiat pitkittyy niin ne mutkitttuu ja saatat menettää eskaripaikan.

Ihan kiinnostas tietää mikä päiväkoti? Ymmärrän kyllä jos ei viitsi niemeltä mainita.

Mut tsemppiä sulle ja pojalle!

T:The_ Kirsikka

Vierailija
6/41 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne kuuluu ihan suht hyvää huomenta,viime viikolla olikin useempi päivä ketutuksen puolella...

Saatiin viikonloppuna piha/puutarha talvikuntoon,nyt saa ensilumikin tulla,tosin ei kyllä ihan vielä tarttis...=)! Aina vaan noi viikonloput menee ihan liian äkkiä ja miehen tarttee taas lähtee töihin,plääh...!

Seksi...hmmm...No,mä en oo oikeestaan ikuna ollu kovinkaan aktiivinen sen suhteen ja välillä käy miestä oikein säälix. Nautin kyllä kunhan päästään asiaan,mutta se alottamisen vaikeus...! Nyt onkin sitte raskausaikana aika lailla vakiintunut " käytäntö" , että kerran parissa kolmessa viikossa. Mulle se passaa vallan mainiosti ja eikä toi ukkokaan pahemmin oo nyt valitellu asiasta.

Tänään olis iltapäivällä neuvola,pelottaa taas ne pirun paineet ja painookin on tullu varmaan monta kiloo tai siltä ainakin tuntuu,no toivotaan parasta ja pelätään pahinta=)!

Palailen illemmalla kertomaan kuulumisia!

Koittakaahan pärjätä taas yx maanantai=)!

tiitiäinen78 rv31+3

Vierailija
7/41 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään pitäis käyttää esikoinen neuvolassa, kiva käydä hakeen se rokote kun voi melkein arvata että eiköhän viikon päästä olla kuumeessa. Miten teidän muiden lapsilla? Jos eka mpr on aiheuttanut jotain, ni onko näin ollu myös tokasta?

Eilen silittelin taas vähän lisää pikkupyykkiä. Pitää vielä jotain pestä... ja hankkia... sitten tavaroita paikoilleen. Niitä ruokiakin olin ajatellut jotain tehdä pakkaseen valmiiksi. Onpahan ainakin sitten sieltä ottaa jos joku tulee esikoista vahtiin.

Masussa on ollu pari iltaa kauhee myllerrys ja viime yönäkin siellä pyörittiin. Toivoisin niin kovin, että alkais pysyvästi kääntyyn oikeinpäin, vaikka onhan tässä vielä aikaa.

Viime viikolla oltiin tosiaan mummilassa. Itse ajattelin lähteissä, että en varmaan mene sinnepäin enää ennen pienokaista... tässä kun on kaikkea muuta. Mutta huomasin, ettei väki siellä tajunnu asiaa ollenkaan. Mun vanhemmat luulee varmaan näkevänsä mut vielä monesti ennen jakautumista. En sitten viittiny mainita asiasta enempää, kun nehän ois ruvennu hulluna järkkäileen tänne tulemisia ja muutenkin tunteileen kaikkee.

Sarafan rv 31+4

Vierailija
8/41 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän neljästä lapsesta kolmella oli kuumetta,ihan reilusti. Esikoinen oli vain kovin itkuinen ja mammantyttö muutaman päivän ajan. Onneksi se on ohimenevää :)

Vierailija
9/41 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei niinkään oma kroppa takaisin-tuntemuksia kuten vilijonkalla vaan hermo pinnassa ilman kummempaa syytä. olen siis ollut pari päivää tosi huonolla tuulella; miehelle naksahdellut ihan raivopäänä ja sitten itkenyt heti perään ja kohta hekotan kyyneleet silmissä. tissit on kamalan kipeet ja jotain limaa tuntuu tulevan niin että veikkaan tän olevan hormonaalista juttua.

skitsoilen noita nitrolaastareita- en siis ole vieläkään niitä mahalle lätkäissyt. miehen kanssa eilen pitkään pohdittiin että miten nitron turvallisuus jos vauvalla on jotain sydänhäikkää. meillä on suvussa sydänvikoja paljon, mulla on yksi sisko kuollut ja toinen leikattu sydänvian takia. ja sitä pähkitään että olisko vauvan turvallisempi syntyä kuin saada nitroa. ja mulla itsellänikin on herkkä pumppu- kalsiumsalpaajat (verenpaine lääke) aiheuttaa av-blokin sydämeen ja seurauksena voipi olla äkkikuolema. nitrot toimii kyllä eri tavalla, kuin kalsiumsalpaajat, mutta mietityttää. että kaipa mä äitipolille vielä soitan ja varmistelen.

oksettaa, v*tuttaa, itkettää ja rintoihin koskee. mä olen ihan kypsä koko raskaanaolemiseen.

mom rv32+3 ja

11 yötä lupaan pikkasen liikkua

Vierailija
10/41 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin noustiin vissiin koko porukka väärällä jalalla. Eilen tultiin vähän myöhässä kotiin ja muksut oli ehkä aamulla väsyneitäkin kun kerhoon piti nousta... Aina mä meen ja puen ne ja sitten kiroan, että kohta on kolme " vauvaa" puettavana. Kuopuskin jo osaa pukea, kunhan antaa aikaa. Aamupalakin jäi melkein syömättä. Huomenna kyllä laitan kellon soimaan aiemmin ja teen puuron ja pukevat ihan vaan pienen avun turvin. Esikkohan jo onkin 5v. Toki ovat aina äitin pikkuisia = ).

Koiratkin pyöri jaloissa ja olivat ärsyttäviä. Kämppä odottaa siivoamista ja tiskit tiskaamista! Mies lupasi, etten ennen vauvaa on astianpesukone kytketty (asuttu tässä 5kk) ja pyykinpesukone tuotu varastosta kylppäriin (ja toivottavasti myös kytketty...). Nyt on astiat pesty käsin ja pyykit alakerrassa.

Mies vain viikonloput kotona ja nyt oli ihan koko viikonlopunkin jossain menossa koko ajan. Potuttaa ja tuttu tunne tuo, että koko ajan potuttaa vaan entistä enemmän, kun ei saa otetta tästä arjesta. Lapsille en kyllä päätäni auo eikä tuli pieneen mieleenikään käydä käsiksi tms, mutta ärsyttää etten mitään osaa ja tunnen itseni ihan paskaksi äidiksi = /.

Kiitos, kun sain kaataa tän teidän niskaan.

G: Rinnat oli ennen esikoista varmaan jotain 75 C ja hänen odotusaikanaan hyppäsivät 80 D ja siinä ovat pysyneet.

G:Seksi maistuu aina!

Nyt on lapset kerhossa ja koirat lenkitetty. Ehkä tämä taas tästä iloksi muuttuu. Kerhon jälkeen mennään mummolaan syömään ja kaupoille mummon kanssa.

Effica ja Pyry-Aapeli 33+5

Vierailija
11/41 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei erityisemmin tällä hetkellä v***ta mikään, tosin oma kroppa ois kiva saada ennalleen. oikeestaan koko raskausajan ja kun on maha ollut iso niin on tuntunut et oon joku vyöryvä läskipallo. sitä kukaan kaveri ei oo ymmärtänyt koska raskaana olevat naiset on niin hehkeitä ja uhkeita! pöh !! ehkä jotku toiset mutten minä. viime kerralla neukkaris mulle oli tullu painoa 11 kg lisää, siinä saaki tehä töitä kivasti ennen ku pääsee takas omiin mittoihin.

veljenpojalle pitäis lähtee ostaa 2vee synttärilahjaa ja mennä sit illemmalla hieman juhlistamaan häntä.

maanantai päivän jatkoja! :)

ootellaan rv. 33+3

Vierailija
12/41 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas ihana käydä ulkona poikien kanssa. Heillä on kova yskä ja nuha, joten viikonloppu meni tiiviisti sisällä. Ihanan raikasta tuolla pihalla! Vielä kun jotain jaksaisi siellä tehdä.

Vähän galluppivastauksia, jos muistan aiheita...

Seksiä meillä on harrastettu elokuun alussa viimeksi ja taitaa seuraava kerta tulla vasta synnytyksen jälkeen. Huomasin nimittäin pari päivää sitten erittäin ikävän jutun. Mulla on alapäähän painanut jonkin aikaa (itse asiassa edellisessä raskaudessa vielä enempi mut sillon ei mitään tapahtunu...) ja siellä on pullahtanut todella ruma suonikohju. Toinen häpyhuuli on ihan sinipunainen ja " paakkuinen" . Ei kiva, ulkönäöltään eikä säryltään. :( Onko muilla tämmöistä vaivaa ollu? Paraneehan synnytyksen jälkeen? Miehelle en edes uskaltanutt asiasta sanoa, kun on niin nolo juttu, vaikkakin kai ihan normaalia. Eipä tuo mieskään seksin suhteen ole kovin innokas ollut. Esikoisen aikaan en saanut juuri ollenkaan, kun hän ajatteli vauvan vahingoittuvan... Toista odottaessa sujui aika kivasti koko raskauden nämä hommelit ja nyt sit rakentaminen ja töissä käynti vie miehestäkin puhdin...

Vuavanvaatteet on vielä siskollani lainassa, eli en ole niitä päässyt pesemään ja laittamaan. En tosin edes tiedä mihin niitä laitan kun " vauvanvaatelipasto" on kuopuksen käytössä, eikä hänelle ole vaatekaappia... Mitään uutta ei viitsitä hommata tänne, kun toiveissa on kuitenkin muutto tän vuoden puolella sinne omaan uuteen taloon. Kai mä annan vauvan vaatteiden olla äippäpakkauslaatikossa ja sieltä pengon... Kuopukselle on myös aikeissa ostaa matkasänky jotta pinnis vapautuu vauvelin käyttöön. Oman ison sängyn saapi sit uuteen kotiin.

Mistähän johtuu et mulla on usein maha kipeä. Supisteleekin jonkin verran mut masu on pipi niinkuin rautalääkkeen jälkeen... Nyt en ole pariin päivään rautaakaan syönyt...

Mutta nyt viuoroa seuraavalle ja syömään!

JaaSa 31+1

Vierailija
13/41 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketutuksen piikkiin se täälläkin aamu meni, Lemminkäinen alko myllertää 7 aikaan aamusta parkkipaikkaa ja tätä touhua jatkuukin koko tän vkon ja jos noi pässit naapurit eivät vie autojaan pois parkkikselta niin jatkuu viel ens vkollakin, jokainen talous on saanut hyvin ajoissa tiedon että tästä pvästä lähtien auto pitää viedä toiselle parkkipaikalle että saadaan tuohon uusi asfaltti.

Tyttö piti viedä aamulla 9:ks kerhoon ja itku pääs likalta kun ei takkia osannut päällensä pistää; tai siis vetoketjua kiinni, pienten tappelujen jälkeen eiköhän mun pitänyt auttaa asiassa.

Tyttö saatiin kerhoon ja pojan kanssa lähdettiin Kelaan selvittelemään asioita, äippälomahan kun alkaa ens vkolla ja ei papereita ole kuulunut; syykin selvisi; työpaikalle laitettu lisäselvityspyyntö palkanmaksuista, aloitan varhennettuna loman joten tarttevat lisätietoja jostain, ei Kelassa niinkään vastanneet ja ajatelkaa vasta VIIME vkolla alettu käsittelemään mun hakemusta ja vein sen jo ainakin 1½kk:tta sitten Kelaan, eli on työnantaja " vähän" ollut hidas toimissaan, vein samana pvänä töihin sen Y17 lomakkeen täytettäväks että sillattii. No työnantaja maksaa mulle sen 3kk tällä kertaa, positiivinen yllätys.

Jaahas, täälläkin on vuorossa tuota ihanaa pyykinpesua ja siivoomista, onneks meillä keskiviikkoisin vkosiivouksen teko, tosin joka pvä on jotain pientä, onneks tiskikone tiskaa tiskit ettei käsin tartte enää niitä tiskailla. Montakohan koneellista tulee taas tänään pyykättyä, tosin eka pitää mennä viemään töihin tuo sairaslomatodistus, on sitten sekin hoidettu pois alta.

Jos vaikka alkais herätellä miestä tuolta kattomaan poikaa, että saan ite haettuu likan kerhosta veks ja si lähettyy sinne työpaikalle pikavisiitille ja kattomaan paljonko on TAAS henkilökunta vaihtunut muutaman vkon aikana, edellisen pätkän aikana PEM oli vaihtunu ja nyt vaihtu sitten osastonvastaava ja pari hoitsuakin on kuulemma taas lähtenyt, en tiedä onko tuohon työhön paluuta enää äitisyloman ja hoitovapaan jälkeen, joo olen jo valmiiksi päättänyt että jään hoitovapaalle, tosin miehellä pitää sitten jo olla töitä.

Nyt herättämään mies ja taas reippaillen tuonne kerholle.

Sori valitusvirsi, mutta tällastahan tää meillä tuntuu tänään olevan, kellään ei taida olla tänään hyvä pvä, huomaa että on maanantai

Vierailija
14/41 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HuomentaPäivää kaikille!

Taas on alkanut uusi viikko, lapset on koulussa ja eskarissa ja katsoin aamutuimaan jo yhden elokuvan ja kudoin samalla sukkaa iskälle. Mummojen harrastuksia....

Heräsin viime yönä aivan järkyttävään vatsakipuun - meidän 9-vuotias tulee lähes joka yö meidän sänkyyn ja käyttää minua tyynynään. Pää oli yöllä mahan päällä ja maha-asukki ei tykännyt siitä yhtään. Yritin aamulla puhua pojalle että olisi syytä alkaa nukkumaan omassa sängyssä. Nuorempi pysyy omassa huoneessaan mutta tämä isompi on ollut aina semmoinen hellyydenkipeä ja änkeää aina saman peiton alle kanssani, on kuulemma niin ihanan lämmintä.

Onpa ihmeellinen aamu kun kukaan ei ole vielä soittanut töistä - pitänee itse soitella ja kysellä missä mennään. Sijaiseni joutuu tekemään loppukuun työvuorolistan uusiksi ja varmaan kaipaa neuvoja miten saada työntekijät riittämään kolmeen liikkeeseen yhtä aikaa. Tunnen itseni taas huonoksi ihmiseksi kun vaikeutan muiden elämää... :( Välillä osaan nauttia kotona olosta ja välillä on tosi surkea olo.

BB:stä : hyvä että Hena lähti mutta mitä tekee opettaja bb-talossa? Aika näyttää minkalainen hän on mutta voi olla että opettajan ammattiuskottavuus kärsii sekalaisessa seurassa. En voisi kuvitella esim. itseäni taloon, olen sen verran tiukkapipoinen nipottaja joka varmasti äänestettäisiin heti ulos muita ärsyttämästä. Silti seuraan sarjaa - hyi minua, mutta jokaisella on joku luuranko kaapissaan :)

Mutta nyt vuoro seuraavalle - lähden keittelemään lapsille kalakeittoa.

MrsCruiser 29+5

Vierailija
15/41 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäis olla joku chatti tääl vauvan sivuilla niille joilla ei oo päivisin mitään tekemistä.

Vierailija
16/41 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä hilpeää väkeä pinoutuneena... Ihan tuttuja tunteita täälläkin!! Eilen käytiin kävelyllä ja miestä kovin nauratti, kun hänen takkinsa oli juuri ja juuri mulle sopiva. Samaa takkia käytin esikoisenkin kanssa, mutta silloin vastaava pinkeys oli vasta ihan lopussa. Nyt olis kuitenkin vielä 6 viikkoa aikaa kasvattaa mahaa. Mua ei kyllä naurattanut yhtään.

Jalat on inhottavan turvonneet, en jaksaisi näitä enää! Kihelmöi ja kipuilee koko ajan. Tympeää. Samoin selkä on ikävän kipeä taas. Ja supisteleekin ilkeästi. Ja vihloo alapäätä. Että kaikin puolin kiva päivä :)

Ei vaan, noista vaivoista huolimatta ihan ok fiilis tänään. 60-senttiset vaatteet olen pessyt ja raivannut niille tilaa kaapista, kiva kun on pikkuruisia vaatteita mitä ihailla :) Oli siinä muutama 56-senttinenkin joukossa, mutta nehän ei tule meidän vauvalle mahtumaan kuin jonkun hassun päivän. Ihan kivasti noita vaatteita oli kuitenkin, vaikka alkuun olin vähän epäileväinen, että riittääkö vai pitääkö lähteä vielä itsekin kauppaan. Muutaman vaatteen olen nyt uutena hankkinut, mutta suurin osa tuli kierrosta. Meillä siis sisarusten kesken kierrätetään kaikki vauvanvaatteet, nyt esikoisen jälkeen nuo on olleet jo kahdella vauveliinilla. Aina jokainen ostaa jotain uutta joukkoon.

Mutta eipäs tänään muuta! Aamulla oli taas yötoppissa kuivanutta maitoa, liekö johtunut siitä ekasta vauvaunesta, jonka näin yöllä :)

Marrastoive rv 34+1

Vierailija
17/41 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset vein aamulla hoitoon ja menin itse aamupalalle äitini kahvilaan. Koko aamun oli jotenkin ihme olo, ja sit siel kahvilassa tuli ihan sairaan paha olo. Ehdin ajella kotiin, mut kotona sit suoraan vessaan ja tyhjentää kaiken.... Äsken söin leipää, eikä mitään ongelmaa - saa nähdä oliko vain vauva huonossa asennossa???! Illalla pitäis mennä syöpä Lemin särää, joten pakko testailla päivän mittaan tuntemuksia - kiva syödä ja sit juosta vessaan ;)

Muutoin aamu meni ihan hyvin, ei siis ketuta ;) Posti toi vauva-lehden tilaajalahjankin, jos vaikka opettelis tuota kantoliinaa käyttämään - Kanga-reppuhan miulla jo onkin. Kanga on varmaan edelleenkin kovassa käytössä ihan vauva-aikana. katsotaan sit vähän isomman vaavin kanssa sitä liinaa....

Kävin eilen siellä vaatekutsuilla ja muutamat pikkuostokset tuli mukaan. Rukkaset molemmille, sukkikset ja sukat isommalle, kypärämyssyt molemmille ja vauvalle sisäpipo -sellainen solmu pääläella malli... eli kaikille jotain...

Nyt jos lähtis vähäksi aikaa neulomaan. Kaupassa on käytävä ennen kuin haen tytöt tarhasta, kun aamulla ei pystynytkään menemään...

Päivän jatkoja!

--Mirpa--

Vierailija
18/41 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää, että oon näin koukussa siihen... Miehelle uskottelen, että katson sitä vaan hänen seurakseen ;) Henan lähtö oli hyvä juttu, oli niin ärsyttävän ylimielinenkin siitä, että tuleeko lähtö " En oo yhtään huolissani, pojatkin oli sitä mieltä että kyllä yleisö tykkää tästä sekoilusta..." As if. Ja raukka vielä syytti viinaa kaikesta, kukas sen viinan joi?! Olisko ihan oma moka ollut... Muutenkin ärsyän yli kaiken omien typeryyksien selittämistä viinalla ja humalalla! Ei se ole mikään syy, todellakaan. Hih, sainpas avauduttua tästä tärkeästä aiheesta ;)

Vierailija
19/41 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mua nauratti ku se hena istu marin kaa siinä studiossa ja siinä nauhalta tuli sitä sekoilua, mut sit ne nimeämiset :D hahhaaa, voi luoja et nauroin, jätkän naama alko punottaa kyl niin paljon!! ihan oikeen sille. ja sit se tyttöystävän haastattelu, mä en kyl ois tommosen kaa enää sen jälkeen ku on sekoillut noin rankasti siel talossa. tuntuhan sitä itteensäki tosin hävettävän, kysy sitä nimen vaihtamista :P heh.

nyt pitäis kyllä saada jotain aikaseksi... ei varmaan ihan tän päivän aikana tuu päivä chattia tänne :D

mut ootellaan...

Vierailija
20/41 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ketuta tällä hetkellä mikään...aamulla sen sijaan lasten känyäminen sai aikaan pienen hermopaiseen ohimolle. Ärsyttää kun illalla menee tolkuttomasti aikaa siihen, että herrasväki pääsee pedin pohjalle ja sitten onkin kiva herätä silmät ristissä kouluun...

Meillä oli viikonloppuna menoa ja meininkiä. Lauantaina kävimme teatterissa ja eilen koko perheen voimin elokuvissa. Illalla vielä siivosin meidän makkarin vauvaa varten. Veimme turhaa tavaraa pois, eikä huoneeseen jäänyt muuta kuin meidän parivuode. Koko huone näytti ihan oudolta. Sinne pitää vielä hankkia pinnasänky hoitotasolla ja lipasto vauvan vaatteille niin, että täyttä tulee ihan varmasti.

Katselin Kelan sivuilta, että olen saanut vihdosta viimein sairauspäivärahapäätöksen. Kaipa sieltä sitten pikku hiljaa tulee se äitiyspäivärahapäätöskin. Olettekos te, joilla spr-päiviä on ollut yli 60, joutuneet hommaamaan sen lääkärin B-todistuksen työkyvyttömyydestä ja kuntoutustarpeesta?..katselin vain, että minulla se 60pv tulee täyteen lokakuun alussa, viikkoa ennen äitiysloman alkua. Sekin vielä...

Äitiyspakkausta odotan tulevaksi tällä viikolla, joten pääsen toden teolla pesemään ja silittämään pikkuisia vaatteita. Miehelle jo ilmaisin haluni lipaston hankkimiseen tämän viikon aikana...

Se autokin on vielä hakusessa, eikä näillä näkymin ehditä sitä tehtaalta saamaankaan ennen kuin vasta tammikuun puolella, kun nyt ensin pääsisimme yhteisymmärrykseen siitä, mikä sen merkki on. Joskus ottaa kyllä kieltämättä päähän tämä tehottomuus, joka meitä tuntuu vaivaavan...itsepähän mekin tästä tilanteesta nyt kärsimme. Onpa kivaa.

Vauveli on ollut todella vilkas taas tänään. Taitaa olla jo tukalat oltavat. Potkua satelee lähinnä oikeaan kylkikaareen ja kädet taitavat läpsytellä tuolla alhaalla vasemmalla...

BB:stä: Olipa hyvä kun se Hena lähti. Hän näytti todella yllättyneeltä. Luuliko hän todella, että katsojat tykkää tuollaisesta sikailijasta? Saa nähdä nyt, mitä kuvioita tuo uusi opettajanainen tuo taloon mukanaan.

Jaahas, nyt taidan kyllä lähteä kaupungille vauvanvaateostoksille. Tuntuu siltä, että nyt voisi niitäkin hankkia. Ei meidänkään mussukalle ne kaikista pienimmät kovin kauan varmaankaan mene, kun molemmat lapsemme ovat olleet jo syntyessään yli 50cm pitkiä, kuopuskin 55cm...eli ostanpa sitten kokoa 60-68...

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

Kanelisokeri 31+2