Mirenasta...
Tiedustelisin kuinka nopeasti olette raskautuneet mirenan poiston jälkeen?? Vuosi sit laitatin kierukan kun meidän perheen piti olla kasassa... Lapset nyt 6, 4 ja kohta 2 vee. Mies yllätti mut viime viikolla kyselemällä voisiko meille tulla vielä yksi perheenjäsen!!!!!!!!!! Tässä nyt mietitään poistoa. Mulla ennen pikät kierrot, pco ja kaikki lapset saaneet alkunsa clomeilla, onneksi niillä sit parista ekasta kierrosta:) Nyt ei ole kohta vuoteen ollut vuotoa... Saiskohan sen clomireseptin heti kun menkat alkais vai kauankohan sitä pitäis odotella?
Kommentit (4)
Kierukka oli n.3,5v. ja vuotoa ei juuri ollut. Poisto 27.4. ja plussatesti 16.9. :) Eli tyhjennysvuoto/menkat n. 2 vko poiston jälkeen ja siitä lähtien suht säännöllinen kierto. 4. kokonainen kierto siis mun laskujen mukaan tärppäs. Onnea uuteen yritykseen :)
toivoa voisi siis ollakkin!! Jotenkin ajatus on alkanut kääntymään poiston kannalle, kyllähän meille yksi vielä mahtuis :) Kuumetta pukkaa...
Tarrasukkia teille ja ehkä minäkin pian pääsen teidän perässä masua kasvattelemaan :)
poiston jälkeen plussasin. meillä jokainen raskaus on lähteny alulle heti ekasta kierrosta..
Mulla ehti olla Mirena 3-vuotta. Kun laitatin sen ajattelin että meidän lapsiluku on täynnä kun lapsia oli 3. Aikaisemmilla yrityksillä olen tullut helposti 1-3 kierrosta raskaaksi. Nyt vähän jännitin miten käy Mirenan poiston jälkeen kun en ollut koskaan ennen käyttänyt hormonaalista ehkäisyä. Vajaa 3 viikkoa poiston jälkeen tuli tyhjennysvuoto mitä kesti melkein viikon. Sen jälkeen kuukautiset tuli parin päivän heitolla eli varsin säännöllisesti. Mirenan aikana olin viimeisen kaksi vuotta täysin vuodoton. Meillä oli Merenan poiston jälkeen hyvää aikaa harkita(6kk) ja kun päätettiin alkaa yrittää, tulin ensimmäisestä kierrosta raskaaksi.