Tuttavan outo teinimäinen käytös (+30v)
Tuttavani on ollut aikaisemmin perus kiltti "äitimammanen", ollut 90% elämästään vain kotiäitinä tai työttömänä/työkkärin kursseilla. Perusluonteeltaan kiltti ja empaattnen äiti ja ystävä. Vaatetus ollut jotain perus Seppälää yms. Olen viihtynyt hänen seurassaan, koska hänen kanssaan ei ole pakko tehdä mitään ihmeellistä. Ihan vaan juella niitä näitä kahvikupin ääressä jne. Tärkeintä on ollut aina läsnäolo, ei niinkään tekeminen.
Nyt tämän "äitimammasen" käytös on muuttunut "teinimammaseksi" sen jälkeen, kun hän on saanut osa-aikatöitä muutaman kerran kuussa. Kielenkäyttö on mallia vittu-perkele-vittu-saatana. Vaatetus muuttunut koko mustaan pääkallo yms kuviollisiin vaatteisiin, mitä näkee lähinnä 15-20v teineillä. Hän on ruvennut ostamaan tälläisiä vaatteita myös lapsilleen, ja iloisesti sanonut miten tykkää siitä.. Kun sen oma äiti kauhisteele sen uutta tyyliä.
Kehen hän yrittää tehdä "vaikutusta" nuorempiin työkavereihin? Onko tämä joku ikäkriisi vaihe?Onko minulla mahollisuutta saada enää aikuista tuttavaai takaisin teinimaailmasta?
..Suunnitelmissa hänellä on tatuointi.. Mielenkiinnolla odotan onko se pääkallo tms. Tämä sen radikaali tyyli/käytäytyminen ihmetyttää ja huvittaa.. Kun yli 30v ihminen rupeaa käyttäytymään ku ylä-asteelainen "teini kovis" :DD
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:49"]
Noloa.
Naiset voivat miettiä miten noloa se on kun vertaavat tätä siihen kun keski-ikäinen mies ostaa nahkatakin ja moottoripyörän. Oman sukupuolensa noloutta voi joskus olla vaikea nähdä.
Mutta elämäähän tämä vain on.
[/quote]
Ööö.. 30-vuotias on sun mielestä keski-ikäinen? Mun mielestä on ihan normaalia vaihtaa tyyliä välillä.. Suosittelen ap:llekin.. Ei tarvii olla noin tiukkis.. :-DDDDDD
Ihmisillä on tarve heittää aiemmat roolit pois kolmenkympin tienoilla. Uusi tyyli on lähempänä hänen aitoa itseään, aiempi sisiaalinen maski. Olisit iloinen.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:39"]
Ihmisillä on tarve heittää aiemmat roolit pois kolmenkympin tienoilla. Uusi tyyli on lähempänä hänen aitoa itseään, aiempi sisiaalinen maski. Olisit iloinen.
[/quote]
sosiaalinen, ei sisiaalinen :)
Äitimammanen. Ärsyttävin sana mitä olen pitkään pitkään aikaan kuullut