Haluan pitkän, tumman ja komean miehen
Olen 157 cm ja lievästi ylipainoinen, kiloja kertynyt 74 kg. Naama on nätiksi kehuttu. Onko mitään mahiksia saada sporttinen komistus omakseni?
Kommentit (45)
Aina saa yrittää. Mutta ei kannata pettyä, ellei saa mitä haluaa.
Ei hyvältä kuulosta mutta saahan sitä unelmoida.
M35
Kaikki naiset haluavat juuri tuollaisen miehen. Tuollaisia miehiä on kuitenkin 1/10 000 jos sitäkään. Sitä paitsi vaikka löytäisit tuollaisen miehen, niin se saattaa olla parin vuoden päästä kalju, sillä on liian pieni penis, sillä ei ole riittävästi rahaa... Mitkä vain syyt nyt yleensä naisille toimivat romantiikan estäjinä.
Vai lievästi ylipainoinen.. Toihan on ihan valtava kilomäärä noihin sentteihin nähden.
Kannattaa käydä koripallomatseissa, jos tykkää pitkistä ja tummista miehistä.
Sain pitkän, tumman ja komean miehen (ja paljon muutakin hän on) nelikymppisenä eronneena äitinä (alinta kastia siis). Kaikki on mahdollista, ihmisiä me kaikki ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Luonne ratkaisee. Oikeasti.
No ei ratkaise noissa mitoissa ja noilla vaatimuksilla.
Voihan joku Mr. Perfect tykätä vähän muhkummasta. Ehkä. Ehkä ei.
Sun pitäisi löytää semmoinen kenet aikoinaan tunsin. Sanoi naisille "syö enemmän että persees kasvaa".
En kyllä tiedä. Mieheksi olet Pena melkoisen lyhyt.
Tukan värillä ei ole väliä. Kuitenkaan en erityisemmin pidä tummasta tukasta. Älykkyys on tärkein ominaisuus. Luonteen jälkeen. Ja olen jo kohta 60 v nainen, en todellakaan enää miestä ottaisi kuin tuttavaksi tai juttukaveriksi.
No jos lupaat laihduttaa, et koskaan pihtaa ja otat pyydettäessä suihin, niin mahikset ovat ihan hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Sain pitkän, tumman ja komean miehen (ja paljon muutakin hän on) nelikymppisenä eronneena äitinä (alinta kastia siis). Kaikki on mahdollista, ihmisiä me kaikki ollaan.
Löytyikö sellaisesta paikasta, missä oli paljon tummia miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset haluavat juuri tuollaisen miehen. Tuollaisia miehiä on kuitenkin 1/10 000 jos sitäkään. Sitä paitsi vaikka löytäisit tuollaisen miehen, niin se saattaa olla parin vuoden päästä kalju, sillä on liian pieni penis, sillä ei ole riittävästi rahaa... Mitkä vain syyt nyt yleensä naisille toimivat romantiikan estäjinä.
Höpö höpö. Olet vain sairaalloisen kateellinen et muuta.
Täällä olis komea 183cm/110kg introvertti "salimake" joutilaana. Olen tosin 40v., masentunut, työtön ja autoton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Olet vain sairaalloisen kateellinen et muuta.
Jaa? Olenko missannut jotain? Naiset yhtäkkiä haluavat vaalean ja kaljun pätkän? Älä viitsi, anonyymilla palstalla.
Sinä ap et tarvitse etkä ansaitse mitään muuta kuin: Pahalle haisevaa paskaa tikun nokassa.
Olet luuseri akka, joka vaadit miehiltä mitä vaan, mutta itselläsi ei ole antaa heille mitään.
Ei edes hymyä puhumattakaan ystävällisyydestä ja hyväsät käytöksestä.
Olet heti valmis nuolemaan hyvänäköisen pärstää ja levittämän jalkasi, mutta itestäsi ei ole yhdenkään kunnollisen ja hyvätasoisen miehen kumppaniksi.
Koska olet tyyppiä: Minä haluan, minä vaadin, minulla on upea vartalo, minuun miehet ovat hulluina, minä saan, minä osaan minä tiedän ja osaan ja hallitsen.
Aatteletko koskaan mitä mies saattaa vaatia naiselta?
Mitä mies haluaa? Mies voi haluta sulta p#rsettä mutta muutoin halveksiin sua jakorasiana.
Mietipä ap joskus asioita monipuolisemmin.
167cm ja 84kg. Sain pitkän, tumman ja komean miehen.
Entäpä jos etsisit tasoistasi seuraa. Niin miehillekkin sanotaan, jos ollaan vaatimassa edes normaalia painoa naiselta.