Haluan pitkän, tumman ja komean miehen
Olen 157 cm ja lievästi ylipainoinen, kiloja kertynyt 74 kg. Naama on nätiksi kehuttu. Onko mitään mahiksia saada sporttinen komistus omakseni?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain pitkän, tumman ja komean miehen (ja paljon muutakin hän on) nelikymppisenä eronneena äitinä (alinta kastia siis). Kaikki on mahdollista, ihmisiä me kaikki ollaan.
Löytyikö sellaisesta paikasta, missä oli paljon tummia miehiä?
Alkoiko harmittaa että ne teidän tasoteoriat ei päde oikeassa elämässä?
Vierailija kirjoitti:
167cm ja 84kg. Sain pitkän, tumman ja komean miehen.
Veikkaan, että tässä tapauksessa tumma, komea ja pitkä ei ole ehkä sitä, mitä yleisesti ajatellaan...
Vaalea, normaalipituinen ja -painoinen. Mukava ja täysjärkinen. Siinä omat vaatimukseni. Haluan itseni kaltaisen miehen.
Halusin komean ja tumman, ei niin pitkän miehen. En saanut.
Halusi vain seksiä.
Tässä olisi.
En tosin ole kovin pitkä, enkä ehkä komeakaan, mutta niinhän sitä sanotaan, että työpaikkaakin kannattaa hakea jos 1/3 vaatimuksista täyttyy.
Vierailija kirjoitti:
Luonne ratkaisee. Oikeasti.
Ai jaa, olen nainen ja mulle ratkaisee miehen yleinen älykkyys. Koska sellaisen miehen kanssa en ole milloinkaan pulassa, tapahtuipa mitä tahansa.
Ja älykäs mies saa aina duunia olipa ammatti mikä tahansa, sillä älykäs mies on hoksaavainen ja tarttuu mitä erilaisempiin töihin.
Älykkään miehen kanssa on turvallista olla, koska hänellä on tavaraa siellä korvien välissä ja eikä jää uusissakaan tilanteissa seiskolemaan toimettomana ja toljottamaan silmät päässä seisoen.
Ja älykäs mies ei ole pitkiä aikoja työttömänä, koska hänellä asioiden tajua, hän uskaltaa aina lähteä aina kokeilemaan uusiakin asioita ja aloja, jos omalta alalta duunia ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonne ratkaisee. Oikeasti.
Ai jaa, olen nainen ja mulle ratkaisee miehen yleinen älykkyys. Koska sellaisen miehen kanssa en ole milloinkaan pulassa, tapahtuipa mitä tahansa.
Ja älykäs mies saa aina duunia olipa ammatti mikä tahansa, sillä älykäs mies on hoksaavainen ja tarttuu mitä erilaisempiin töihin.
Älykkään miehen kanssa on turvallista olla, koska hänellä on tavaraa siellä korvien välissä ja eikä jää uusissakaan tilanteissa seiskolemaan toimettomana ja toljottamaan silmät päässä seisoen.
Ja älykäs mies ei ole pitkiä aikoja työttömänä, koska hänellä asioiden tajua, hän uskaltaa aina lähteä aina kokeilemaan uusiakin asioita ja aloja, jos omalta alalta duunia ei löydy.
Sulle ratkaisee siinä vaiheessa miehen älykkyys, kun ensin on läpäisty ulkonäkövaatimukset, jotka ovat paljon tärkeämpiä, kuin tuo vasta myöhemmin tuleva älykkyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain pitkän, tumman ja komean miehen (ja paljon muutakin hän on) nelikymppisenä eronneena äitinä (alinta kastia siis). Kaikki on mahdollista, ihmisiä me kaikki ollaan.
Miksi et sanoisi tätä myös silloin, kun 160 cm 85 kiloinen mies etsii itselleen kaunista ja normaalipainoista naista? Nytkö ne tasoteoriat ovat sitten kyseenalaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et sanoisi tätä myös silloin, kun 160 cm 85 kiloinen mies etsii itselleen kaunista ja normaalipainoista naista? Nytkö ne tasoteoriat ovat sitten kyseenalaisia?
Jos se 160-senttinen 85-kiloinen mies kertoo saaneensa kauniin ja normaalipainoisen naisen niin ehkä sanot sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se 160-senttinen 85-kiloinen mies kertoo saaneensa kauniin ja normaalipainoisen naisen niin ehkä sanot sinäkin.
Silloin avut ovat miehellä jossain muualla. Tai on artisti nimeltä Uniikki.
Naiset ovat oksettavia.
Ainoa hoetaan, että mies ei saa etsiä tasoaan parempaa mutta akat kyllä saa tehdä sitä.
ONNEKSI OLEN SINKKU!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ja ehkä nelikymppisellä eronneella äidilläkin voi olla avut jossain muualla..
Minäkin. Tosin miehen joka on muuttunut transnaiiseksi. Komeasta miehestä saa kauniin naisen hormoneilla yms hoidoilla. Pitkä tosin jää laskuista sen takia, että omaan makuuni nainen, tai siis mies, josta on tullut nainen, on suht pienikokoinen ja siro.
Vierailija kirjoitti:
Sinä ap et tarvitse etkä ansaitse mitään muuta kuin: Pahalle haisevaa paskaa tikun nokassa.
Olet luuseri akka, joka vaadit miehiltä mitä vaan, mutta itselläsi ei ole antaa heille mitään.
Ei edes hymyä puhumattakaan ystävällisyydestä ja hyväsät käytöksestä.
Olet heti valmis nuolemaan hyvänäköisen pärstää ja levittämän jalkasi, mutta itestäsi ei ole yhdenkään kunnollisen ja hyvätasoisen miehen kumppaniksi.
Koska olet tyyppiä: Minä haluan, minä vaadin, minulla on upea vartalo, minuun miehet ovat hulluina, minä saan, minä osaan minä tiedän ja osaan ja hallitsen.
Aatteletko koskaan mitä mies saattaa vaatia naiselta?
Mitä mies haluaa? Mies voi haluta sulta p#rsettä mutta muutoin halveksiin sua jakorasiana.
Mietipä ap joskus asioita monipuolisemmin.
Turhan tarkka analyysi henkilöstä jota et tunne yhtään. Pelkkää arvailua ja v.ttuilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ja ehkä nelikymppisellä eronneella äidilläkin voi olla avut jossain muualla..
Okei, en keksi yhtäkään, jos kyseessä ei ole poikkeuksellisen hyvä ulkonäkö.
Tumma,komea, pitkä = tyyliin Tero Pitkämäki tai ruotsalainen jalkapalloilija Zlatan. Kenen mies näyttää tolta...
Minä olen 157cm ja 105kg ja sain silti pitkän ja komean akateemisen miehen. Itsekin olen akateeminen, mutta mielenterveyssyistä työkyvyttömyyseläkkeellä. Kemia sen ratkaisee.
Niinhän me kaikki halutaan. T. 162cm ja 84kg
Siinä tapauksessa voin suositella itseäni.