rehellisiä vastauksia seksiä koskien, kiitos
Ollaan ukon kanssa seurusteltu muutama kuukausi ja käsitys hyvästä seksistä poikkeaa meillä aika rajusti. Miehen exät ovat kuulemma nauttineet useiden tuntien seksisessioista ja kyenneet useampaan orgasmiin yhdynnän aikana.
Miten naiset, onko tämä yleinen fakta, ja minä olen poikkeus kun mulle puoli tuntia ja yksi orgasmi riittää? Olisi kiva saada rehellisiä vastauksia, jottei mies luulis mun olevan joku haluton luonnonoikku.
Varmaan sanomattakin selvää, että minulla on lapsia ja aika kaksistaan on rajallista. Näemme ja harrastamme seksiä kuitenkin päivittäin, mutta tämä ei tunnu riittävän.
Kommentit (78)
Jos minun vaimoltani kysyy, niin parasta seksi on silloin, kun sitä on mahdollisimman harvoin mahdollisimman lyhyt aika. Sekin sitten pimeässä peiton alla lähetyssaarnaja-asennossa, jossa naisen ei tarvitse tehdä mitään.
Kyllä minun mielestäni seksi voi olla mind-blowing vaikka ilman ainuttakaan orgasmia! Ja jos mies hirveen kauan yli puoli tuntia kestää, niin alkaa tuntumaan, että eikö siitä tunnu miltään ja saatan alkaa jopa toivomaan että tulis jo. Eri asia jos on oikeasti kunnolla aikaa olla kahden kesken tuntitolkulla, niin on tietty mukava käyttää aikaa muuhunkin kun yhdyntään, rauhassa vaihdella asentoja ja paikkoja, harrastaa välillä suuseksiä, jopa ihan vain halailla välillä jne, mutta en jaksaisi pelkkää yhdyntää kuin 1/2-1h :) Joskus saan monesti ja joskus en ollenkaan. Ja mainittakoon vielä että seksi nykyisen kumppanin kanssa on hyvin tyydyttävää, parasta seksiä, mitä olen saanut.
Olet ihan normaali. En tiedä puhuuko miehesi totta. Saan itse joskus useamman, mutta vain joskus ja vaatii useamman kerran
Mitä nopeammin seksi on ohi, sen parempi. Ei mua kiinnosta hinkuttaa kymmeniä minuutteja, kyllä muutamassa minsassa sais mies tulla ja päästäis suihkuun ja nukkumaan.
Seksin päätarkoitus ei ainaakan mulla ole orgasmi. Kyse on paljosta muustakin, kesti se sitten 10 minuuttia tai puolitoista tuntia. Tuntuu vähän liioitellulta että ukkosi "kaikki" entiset naiset olisivat seksin suhteen pitkänmatkanjuoksijoita, joko hänellä niitä entisiä on vain pari ja siksi otanta on vääristynyt tai sitten hän valehtelee. Huomauta miehelle että me ihmiset olemme erilaisia.
n23
Yhdyntää en kyllä jaksaisi putkeen luin maks 10min, johan siinä paikat nirhautuu hajalle jos kauheen kauan jytkyttää. Minulla ainakin vaikka kostun ja liukkariakin käytetään lisänä. Hyvän seksin kesto kokonaisuudessaan esileikkineen on minulla maks 20min. Multa katoo mielenkiinto nopeasti seksiin. En saa orgasmeja yhdynnässä, mutta yksi on ihan ehdoton maksimi, klitoris tulee orgasmin jälkeen todella herkäks ja musta tulee vaan vihanen jos mies yrittää saada mulle jotain multiorgasmeja.
Jokainen nainen on erilainen, koita saada se miehes ny tajuamaan edes se.
Mulla alkaa paikat turtua liian pitkässä sessiossa, eli lyhyempi on parempi. Enkä saa ainakaan heti perään uutta orgasmia.
Minä olen aina ajatellut olevani jotenkin "omituinen" nainen, koska yleensä seksi ilman orgasmia on erittäin epätyydyttävää. Saatan jopa hieman möksähtää, koska olo on pettynyt ja täyttymätön. Yleensä tosin saan orgasmin helposti ja monta yhden aktin aikana. Jos en orgasmia saa, se johtuu liki aina stressistä (seksielämän ulkopuolella siis) ja yleensä siihen auttaa, kun mies saa minut rentoutumaan kunnolla. Myönnän orgasmin olevan minulle jopa tärkeämpi kuin miehelleni, joka kykenee nauttimaan seksistä vaikka joskus se huippu jäisi saavuttamatta.
Mutta monen tunnin kestävää yhdyntää en jaksaisi.
Siis jaksaako joku oikeesti tunnin pelkkää yhdyntää? :o Luulisi että paikat turtuu. Mulle riittää sellaset minuutinkin pikapanot, koska saan orgasmin vähän liiankin helposti...olisi kiva opetella pidättelemään sitä hieman. Olis kivempi nautiskella hieman pidempään :D
N21
Yhdyntä meillä kestää yleensä noin 20 minuuttia. Kauemmin kestää koko sessio jos harrastetaan samalla suuseksiä. Yhdynnässä en saa ikinä orgasmia, ainoastaan suuseksissä laukean. Silloin saan todella voimakkaan orgasmin (paljon rajumman kuin masturboidessa) ja kerran on alkanut pyörryttämäänkin. Orgasmin jälkeen en halua, että klitorikseeni kosketaan, sillä se on tuollaisen voimakkaan orgasmin jälkeen todella arka.
Eli ei, en jaksa panna kuutta tuntia, enkä saa kuuttatoista orgasmia. Toki ihmiset on yksilöitä.
Muuten seksi meillä monipuolista ja tykätään kokeilla uusia juttuja, leluja ja asentoja. Seksi voi siis olla mahtavaa ilman niitä naisen jatkuvia orgasmejakin.
Meillä on miehen kanssa kahdenlaista seksiä; ns. normaalia petiseksiä viikolla, joskus ohi muutamassa minuutissa ja sitten tulee uni. Ja sitten on niitä sessioita joissa seksi kestää useita tunteja. Tietysti tuona aikana on muutakin kuin pelkkää jyystöä.
Mies puhuu potaskaa. Harva nainen on tyytyväinen pitkään höyläämiseen varsinkin jos orkku on tullut jo. Miehellä taitaa olla jotakin ongelmia itsensä kanssa jos tällaista yrittää sinulle puhua. Kiertoon vain, mies on pelkkä ongelma varmasti muutenkin kun ei naisista mitään ymmärrä. Miksi ne entisetkin ovat noin hyvän mieheen kiertoon laittaneet jos kerran kaikki on hyvin?
Seksin kesto vaihtelee, joskus otamme vain yhden kierroksen, useasti meillä on ainakin kaksi yhdyntää per seksikerta. Esileikkiin menee 15 min, yhdyntään 15-40 minuuttia ja sitten usein makoilemme ja sen jälkeen saatamme ryhtyä uuteen yhdyntään. Itse pidän pitkästä yhdynnästä ja nautin itse yhdynnän tunteesta suunnattomasti. Seksiä normaalisti joka toinen päivä.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:15"]
Mies puhuu potaskaa. Harva nainen on tyytyväinen pitkään höyläämiseen varsinkin jos orkku on tullut jo. Miehellä taitaa olla jotakin ongelmia itsensä kanssa jos tällaista yrittää sinulle puhua. Kiertoon vain, mies on pelkkä ongelma varmasti muutenkin kun ei naisista mitään ymmärrä. Miksi ne entisetkin ovat noin hyvän mieheen kiertoon laittaneet jos kerran kaikki on hyvin?
[/quote]
Älä viitsi puhua kaikkien naisten suulla. Itse pidän pitkästä yhdynnästä ja nimenomaan siitä höyläämisestä. Mulla yhdyntä on se juttu. Kaikkien ei tartte samanlaisesta pitää, mutta on väärin olettaa, että kaikki toisaalta olisivat samanlaisia kuin sinä.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:06"]
Siis jaksaako joku oikeesti tunnin pelkkää yhdyntää? :o Luulisi että paikat turtuu. Mulle riittää sellaset minuutinkin pikapanot, koska saan orgasmin vähän liiankin helposti...olisi kiva opetella pidättelemään sitä hieman. Olis kivempi nautiskella hieman pidempään :D N21
[/quote]
Jaksaa kyllä. Itsellä ei paikat puudu. Ihmiset ovat erilaisia.
Miesten yleisiä harhaluuloja on, että pitäisi kestää sen 30-90 minuuttia. Siinä ajassa suurin osa naisista on valmiita nukkumaan. Itsellä suurin haluttomuuden ja "pihtailun" syy on se, että taas joutuu siihen tuntikausien sessioon. Jos tietäisin, että hommassa menisi esileikkineen se 10-30 minsaa, suostuisin monta kertaa viikossa. Äitinä ja työssäkäyvänä on pakko saada nukkua ja arvostaa sitä. Tuntikausien pano on poissa uniajasta.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:32"]Miesten yleisiä harhaluuloja on, että pitäisi kestää sen 30-90 minuuttia. Siinä ajassa suurin osa naisista on valmiita nukkumaan. Itsellä suurin haluttomuuden ja "pihtailun" syy on se, että taas joutuu siihen tuntikausien sessioon. Jos tietäisin, että hommassa menisi esileikkineen se 10-30 minsaa, suostuisin monta kertaa viikossa. Äitinä ja työssäkäyvänä on pakko saada nukkua ja arvostaa sitä. Tuntikausien pano on poissa uniajasta.
[/quote]
Miksi et sano että haluat nopeampia sessioita? Miksi ihmiset aina valittavat, mutta eivät edes yritä vaikuttaa asioihin millään tavalla?
Kenellä on aikaa noin pitkiin seksisessioihin?
Harvemmin naisella, joka hoitaa perheen taloustyöt ja huolehtii lapsista.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:32"]
Miesten yleisiä harhaluuloja on, että pitäisi kestää sen 30-90 minuuttia. Siinä ajassa suurin osa naisista on valmiita nukkumaan. Itsellä suurin haluttomuuden ja "pihtailun" syy on se, että taas joutuu siihen tuntikausien sessioon. Jos tietäisin, että hommassa menisi esileikkineen se 10-30 minsaa, suostuisin monta kertaa viikossa. Äitinä ja työssäkäyvänä on pakko saada nukkua ja arvostaa sitä. Tuntikausien pano on poissa uniajasta.
[/quote]
Mutta voitko uskoa että osa meistä naisista haluaa pitkiä sessioita? Minä haluan aina vähintään tunnin session esileikkeineen! Joten ei ole mikään turha harhaluulo. Ihmiset ovat erilaisia.
Mulle riittää semmonen 15 minuuttia. En saa koskaan orgasmia. -N20