Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

rehellisiä vastauksia seksiä koskien, kiitos

Vierailija
19.04.2015 |

Ollaan ukon kanssa seurusteltu muutama kuukausi ja käsitys hyvästä seksistä poikkeaa meillä aika rajusti. Miehen exät ovat kuulemma nauttineet useiden tuntien seksisessioista ja kyenneet useampaan orgasmiin yhdynnän aikana.

Miten naiset, onko tämä yleinen fakta, ja minä olen poikkeus kun mulle puoli tuntia ja yksi orgasmi riittää? Olisi kiva saada rehellisiä vastauksia, jottei mies luulis mun olevan joku haluton luonnonoikku.

Varmaan sanomattakin selvää, että minulla on lapsia ja aika kaksistaan on rajallista. Näemme ja harrastamme seksiä kuitenkin päivittäin, mutta tämä ei tunnu riittävän.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:22"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:19"]

Itse en ole koskaan halunnut tuntien seksiprojekteja. Silloin kun olen ollut todella tyydyttävissä suhteissa, olen saanut orgasmin tosi pian, ja silloin kun olen ollut epätyydyttävissä seksisuhteissa niin se ei ole jyystön pitkittämisestä koskaan parantunut. Jos on ollut kivaa, on ollut kivaa heti, ja jos ei ole ollut kivaa niin ei se siitä ole vatkaamalla kohentunut.

[/quote]

Mutta kun ei se seksi ole vain sitä orgasmia! Itse nautin siitä tunteesta kun miehen elin liikkuu pimppini sisällä. Ja siitä tunteesta haluan nauttia mahdollisimman pitkään, orgasmista riippumatta. Silloin jos mun seksikumppani on oikea, haluan erittäin pitkää yhdyntää. On ihanaa käydä monta kertaa tunnin aikana orgasmin partaalla.

[/quote]

Ei ole ei, enkä millään lailla väitä etteikö sinun mieltymyksesi voisi hyvinkin olla pitkä yhdyntä orgasmeistä riippumatta. Vastasin vain oman mieltymykseni mukaan.

Vierailija
62/78 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhutaan ihan siitä aktin osuudesta (joka usein on meillä lähes se kokonaisaika myös), riittää arviolta 10min. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:49"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:00"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:45"] Siis mitä järkeä panna tuntitolkulla???!!! Itselleni riittää hyvin yksi orkku - joskus saattaa erehdyksessä tulla toinenkin - ja sen jälkeen onkin kiva rentona helliä ja halailla, makoilla sylityksin ja jutella syntyjä syviä. Tuo mies ei vaikuta kovin syvälliseltä...Ei jatkoon. [/quote]   Koska se tuntuu hyvältä!!!!!! Ja on ihanaa!!!!!!! Mitä järkeä missää on!!!!??? [/quote] Mikä siinä on niin ihanaa? Eikö se sitten ole jo tylsää toistoa? Yksi hyvä orgasmi jo tyydyttää hyvin syvästi, sen jälkeen naiminen on toistoa. Mutta kukin tyylillään: Sinä et taida kaivata sitä hellyyttä ja syvää keskusteluyhteyttä mikä on parhaimmillaan kiihkeän seksin jälkimainingeissa. [/quote]   Se, että teillä naiminen on tylsää toistoa orgasmin jälkeen, ei suinkaan tarkoita että se olisi sitä kaikilla. Ja hellyyttähän koko seksiakti on, ainakin meillä [/quote] Yksi päästä varpaisiin säväyttävä orgasmi on hyvin syvä kokemus! Melkeinpä pyhä, joka luonnostaan vie seuraavaan vaiheeseen eli syvään keskusteluun, joka juontaa juurensa siitä yhteisestä henkisestä kokemuksesta. Tiedän, että joillekin seksi on vain fyysistä. Tiedän senkin, että nymfomaani on henkilö, joka ei koskaan saa syvää tyydytystä ja janoaa siksi lisää. (Turhaan.)

[/quote]

Mulle seksi ei ole vain fyysistä ja saan todellakin tyydytyksen seksistä. Se on ihanaa ja tyydyttävää. Silti seksi kestää meillä sen 1-3 h per kerta sisältäen useamman yhdynnän. En ole nymfomaani. Miksi haukut seksistä pitäviä naisia nymfoiksi? Osaatko keskustella haukkumatta?
[/quote]

En haukkunut seksistä pitäviä naisia nymfoiksi! Itsekin nautin kovasti seksistä! Nymfomaani vaan on henkilö, joka ei koskaan saa kunnon tyydytystä ja janoaa siksi lisää.

Vierailija
64/78 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:30"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:49"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:00"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:45"] Siis mitä järkeä panna tuntitolkulla???!!! Itselleni riittää hyvin yksi orkku - joskus saattaa erehdyksessä tulla toinenkin - ja sen jälkeen onkin kiva rentona helliä ja halailla, makoilla sylityksin ja jutella syntyjä syviä. Tuo mies ei vaikuta kovin syvälliseltä...Ei jatkoon. [/quote]   Koska se tuntuu hyvältä!!!!!! Ja on ihanaa!!!!!!! Mitä järkeä missää on!!!!??? [/quote] Mikä siinä on niin ihanaa? Eikö se sitten ole jo tylsää toistoa? Yksi hyvä orgasmi jo tyydyttää hyvin syvästi, sen jälkeen naiminen on toistoa. Mutta kukin tyylillään: Sinä et taida kaivata sitä hellyyttä ja syvää keskusteluyhteyttä mikä on parhaimmillaan kiihkeän seksin jälkimainingeissa. [/quote]   Se, että teillä naiminen on tylsää toistoa orgasmin jälkeen, ei suinkaan tarkoita että se olisi sitä kaikilla. Ja hellyyttähän koko seksiakti on, ainakin meillä [/quote] Yksi päästä varpaisiin säväyttävä orgasmi on hyvin syvä kokemus! Melkeinpä pyhä, joka luonnostaan vie seuraavaan vaiheeseen eli syvään keskusteluun, joka juontaa juurensa siitä yhteisestä henkisestä kokemuksesta. Tiedän, että joillekin seksi on vain fyysistä. Tiedän senkin, että nymfomaani on henkilö, joka ei koskaan saa syvää tyydytystä ja janoaa siksi lisää. (Turhaan.) [/quote]   Mulle seksi ei ole vain fyysistä ja saan todellakin tyydytyksen seksistä. Se on ihanaa ja tyydyttävää. Silti seksi kestää meillä sen 1-3 h per kerta sisältäen useamman yhdynnän. En ole nymfomaani. Miksi haukut seksistä pitäviä naisia nymfoiksi? Osaatko keskustella haukkumatta? [/quote] En haukkunut seksistä pitäviä naisia nymfoiksi! Itsekin nautin kovasti seksistä! Nymfomaani vaan on henkilö, joka ei koskaan saa kunnon tyydytystä ja janoaa siksi lisää.

[/quote]

Minä nautin ja saan kunnon tyydytyksen, SILTI haluan tuntien yhdyntää. Voitko käsittää??

Vierailija
65/78 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle riittää se max puoli tuntia, kaikki sen yli on vain puuduttavaa jyystöä kun en edes ole multiorgastinen. Yksi orgasmi riittää kiitos ja onneksi mieskään ei ole mikään sänkymaratoonari

Vierailija
66/78 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me sekstaillaan tosi usein koko yökin mutta itse akti ei kestä niin kauaa, tehdään vaan kaikkea kreisiä toisillemme. Olen tosi halukas ja seksuaalinen ja saan helposti orkut. Olen kuullut lähes poikkeuksetta että useimmat naiset on just sellaisia lauantaina saunan jälkeen pimeessä peiton alla eli mielestäni sinä olet NORMAALI nainen.

Vierailija
67/78 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:13"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:11"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:04"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:59"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:41"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:35"]

Kenellä on aikaa noin pitkiin seksisessioihin?

Harvemmin naisella, joka hoitaa perheen taloustyöt ja huolehtii lapsista.

[/quote]

Kellä ei? Kyllähän nyt tunti pari on kellä vaan aikaa seksiin. Taloustyöt hoidetaan luonnollisesti puoliksi. Työhön menee 8 h, joten jää vielä 16 h vapaa-aikaa. Tietenkin osa siitä menee nukkumiseen, mutta onhan se outoa jos ei ole paria tuntia illassa aikaa. Telkkaria ei ole pakko katsoa joka päivä, ei edes joka viikko. Kotityöt hoituu koneiden avulla ripeästi.

[/quote]

Asutko työpaikan vieressä? Kaikki ei asu. Silloin myös työmatkaan menee aikaa. Työhön voi siis katsoa kuluvan työmatkasta riippuen n. 8,5 - 10 tuntia per päivä. Kotiintulo voi olla esim. klo 16.30-18. Töiden jälkeen usein syödään, harrastetaan mahdollisesti liikuntaa tai jotain muuta, katsellaan telkkaria tai ollaan tietokoneella (tiedän, ei välttämätöntä, mutta monelle henkisesti tärkeää rentoutumisen kannalta). Sitten on vielä kotityöt, joihin kuluu aikaa, vaikka kone peseekin astiat ja pyykit, pitää ne sinne kuitenkin laittaa ja pois ottaa. Ruuan laittoon menee oma aikansa, ellei ihan valmiseinesruokaa syö. Jos on lapsia, ei ole realistista olettaa harrastavansa seksiä, kun nämä ovat kotona ja valveilla.

Tällöin seksille on aikaa lähinnä siinä vaiheessa, kun lapset nukkuvat. Ja sehän on lapsista ja heidän iästään riippuen n. klo 20-23.30 tai jotain sitä luokkaa. Tuossa kahdeksan maissa on varmasti vielä ns. omia hommia kesken, esim. osa kotitöistä tai harrastuksista. Aikuiset luultavasti menevät itse nukkumaan n. klo 22-00, riippuen moneltako aamulla on herätys, ehkä osa menee jo ennen kymmentä.

Montako tuntia sait tähän mahtumaan seksiaikaa?

[/quote]

Järjestelykysymys. Ruokaa ei tartte joka päivä tehdä, kun tekee kunnon satsit pakkaseen valmiiksi. Kotitöitä voi tehdä yhdessä, menee perheellisellä maks tunti illassa. Pienet lapset voi laittaa aikasin nukkumaan ja sitten miehen kanssa yhdessä tunniksi pariksi naimaan. Jos on isompi lapsia, niin voi sanoa, että äiti ja isä haluaa olla rauhassa ja makuuhuoneen ovi lukkoon. Telkkari ja netti kiinni ja nauttimaan parisuhteesta. Ei voi olla noin vaikeaa. Aina löytyy aikaa niille asioille joita pitää tärkeänä.

[/quote]

Hah hah hah :D :D

Tää lihavoitu kohta on niin hauska!!! Kaikesta näkee, ettei kirjoittajalla ole omia lapsia :D :D

[/quote]

Aika monet kuitenkin noin tekevät. En tajua mitä outoa siinä on, että lapsille laitetaan rajat. Ei kaikissa maissa todellakaan lapset paukkaa vanhempiensa makuuhuoneeseen ilman lupaa.

[/quote]

Mitenköhän niissä muissa maissa selitetään lapsille se, että makkarin ovi on lukossa eikä lapset saa yhteyttä vanhempiinsa 2-3 tunnin ajan useita kertoja viikossa? Lastenleffatkaan ei kestä yleensä 90 min kauempaa. Kyllä sitä seksiä pääasiassa harrastetaan silloin kun lapset nukkuvat tai eivät ole kotona. (Meillä kyllä harrastetaan viikonloppuaamuisin lastenohjelmien aikaankin, mutta me ei tarvita sitä kahta tuntia.)

Vierailija
68/78 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-vuotta naimisissa, kolme lasta. Itse nauttisin seksistä pitkän kaavan mukaan vaikka tunteja, mies ei :( yleensä 20-40-minuuttia on session pituus. Siitä yhdyntää varmaan se 20-30 min. Joskus kymmenen minuutin pikapano on jees, mutta mieluiten otan kunnon nautiskelua...

Vierailija
69/78 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin kyllästyn vartin jälkeen ja alan miettimään onko mussa jotain vikaa jos miehellä tuleminen kestää.

Vierailija
70/78 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan pitkään. Mutta opin haluamaan vasta 40+ vuotiaana. 

Vierailija
71/78 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan aina useamman kerran, mutta en jaksaisi tuntiakaan. Esileikkeineen max 30 min on paras, saa olla paljon lyhyempikin.

Vierailija
72/78 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:06"]10-vuotta naimisissa, kolme lasta. Itse nauttisin seksistä pitkän kaavan mukaan vaikka tunteja, mies ei :( yleensä 20-40-minuuttia on session pituus. Siitä yhdyntää varmaan se 20-30 min. Joskus kymmenen minuutin pikapano on jees, mutta mieluiten otan kunnon nautiskelua...
[/quote]Ja vielä lisään, etttä arkiseksiksi riittää lyhyempi hyvin, mutta meillä on mahdollisuus saada lapset hoitoonkin välillä.

Vierailija
73/78 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:02"]

[/quote]

Kellä ei? Kyllähän nyt tunti pari on kellä vaan aikaa seksiin. Taloustyöt hoidetaan luonnollisesti puoliksi. Työhön menee 8 h, joten jää vielä 16 h vapaa-aikaa. Tietenkin osa siitä menee nukkumiseen, mutta onhan se outoa jos ei ole paria tuntia illassa aikaa. Telkkaria ei ole pakko katsoa joka päivä, ei edes joka viikko. Kotityöt hoituu koneiden avulla ripeästi.

[/quote]

Asutko työpaikan vieressä? Kaikki ei asu. Silloin myös työmatkaan menee aikaa. Työhön voi siis katsoa kuluvan työmatkasta riippuen n. 8,5 - 10 tuntia per päivä. Kotiintulo voi olla esim. klo 16.30-18. Töiden jälkeen usein syödään, harrastetaan mahdollisesti liikuntaa tai jotain muuta, katsellaan telkkaria tai ollaan tietokoneella (tiedän, ei välttämätöntä, mutta monelle henkisesti tärkeää rentoutumisen kannalta). Sitten on vielä kotityöt, joihin kuluu aikaa, vaikka kone peseekin astiat ja pyykit, pitää ne sinne kuitenkin laittaa ja pois ottaa. Ruuan laittoon menee oma aikansa, ellei ihan valmiseinesruokaa syö. Jos on lapsia, ei ole realistista olettaa harrastavansa seksiä, kun nämä ovat kotona ja valveilla.

Tällöin seksille on aikaa lähinnä siinä vaiheessa, kun lapset nukkuvat. Ja sehän on lapsista ja heidän iästään riippuen n. klo 20-23.30 tai jotain sitä luokkaa. Tuossa kahdeksan maissa on varmasti vielä ns. omia hommia kesken, esim. osa kotitöistä tai harrastuksista. Aikuiset luultavasti menevät itse nukkumaan n. klo 22-00, riippuen moneltako aamulla on herätys, ehkä osa menee jo ennen kymmentä.

[/quote]

Järjestelykysymys. Ruokaa ei tartte joka päivä tehdä, kun tekee kunnon satsit pakkaseen valmiiksi. Kotitöitä voi tehdä yhdessä, menee perheellisellä maks tunti illassa. Pienet lapset voi laittaa aikasin nukkumaan ja sitten miehen kanssa yhdessä tunniksi pariksi naimaan. Jos on isompi lapsia, niin voi sanoa, että äiti ja isä haluaa olla rauhassa ja makuuhuoneen ovi lukkoon. Telkkari ja netti kiinni ja nauttimaan parisuhteesta. Ei voi olla noin vaikeaa. Aina löytyy aikaa niille asioille joita pitää tärkeänä.

[/quote]

Tää lihavoitu kohta on niin hauska!!! Kaikesta näkee, ettei kirjoittajalla ole omia lapsia :D :D

[/quote]

Aika monet kuitenkin noin tekevät. En tajua mitä outoa siinä on, että lapsille laitetaan rajat. Ei kaikissa maissa todellakaan lapset paukkaa vanhempiensa makuuhuoneeseen ilman lupaa.

[/quote]

Mitenköhän niissä muissa maissa selitetään lapsille se, että makkarin ovi on lukossa eikä lapset saa yhteyttä vanhempiinsa 2-3 tunnin ajan useita kertoja viikossa? Lastenleffatkaan ei kestä yleensä 90 min kauempaa. Kyllä sitä seksiä pääasiassa harrastetaan silloin kun lapset nukkuvat tai eivät ole kotona. (Meillä kyllä harrastetaan viikonloppuaamuisin lastenohjelmien aikaankin, mutta me ei tarvita sitä kahta tuntia.)

[/quote]

Kuten sanoin, pienemmät lapset nukkumaan, isommille voi selittää ja sanoa suoraan, että vanhempia ei häiritä. Ei ole vaikeaa.

Vierailija
74/78 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:02"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kuten sanoin, pienemmät lapset nukkumaan, isommille voi selittää ja sanoa suoraan, että vanhempia ei häiritä. Ei ole vaikeaa.
[/quote]Näin juuri meillä :) Pienet menee kahdeksalta nukkumaan ja teinit (2 kpl) on syöneet iltapalat siinä jo ja valmistautuvat ihan rauhassa seuraavaan päiväön yläkerrassa, me olemme sitten rauhassa alakerrassa. Ja meitä ei häiritä, sanomme teineille ajoissa jo hyvät yöt, että aikainen aamu on ja lepäämme.

Vierailija
75/78 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:25"]Seksin kesto vaihtelee, joskus otamme vain yhden kierroksen, useasti meillä on ainakin kaksi yhdyntää per seksikerta. Esileikkiin menee 15 min, yhdyntään 15-40 minuuttia ja sitten usein makoilemme ja sen jälkeen saatamme ryhtyä uuteen yhdyntään. Itse pidän pitkästä yhdynnästä ja nautin itse yhdynnän tunteesta suunnattomasti. Seksiä normaalisti joka toinen päivä.
[/quote]

Mitä helvettiä.

Vierailija
76/78 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:20"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:25"]Seksin kesto vaihtelee, joskus otamme vain yhden kierroksen, useasti meillä on ainakin kaksi yhdyntää per seksikerta. Esileikkiin menee 15 min, yhdyntään 15-40 minuuttia ja sitten usein makoilemme ja sen jälkeen saatamme ryhtyä uuteen yhdyntään. Itse pidän pitkästä yhdynnästä ja nautin itse yhdynnän tunteesta suunnattomasti. Seksiä normaalisti joka toinen päivä. [/quote] Mitä helvettiä.

[/quote]

Mitä mitä? Kunhan kerroin omasta seksielämästäni. Siitä on helvetti kaukana.

Vierailija
77/78 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiintoinen "ongelma".

"rullaattorilla" touhuamaan ja nuoret putoo pois leikistä?!

Vierailija
78/78 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto