Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

rehellisiä vastauksia seksiä koskien, kiitos

Vierailija
19.04.2015 |

Ollaan ukon kanssa seurusteltu muutama kuukausi ja käsitys hyvästä seksistä poikkeaa meillä aika rajusti. Miehen exät ovat kuulemma nauttineet useiden tuntien seksisessioista ja kyenneet useampaan orgasmiin yhdynnän aikana.

Miten naiset, onko tämä yleinen fakta, ja minä olen poikkeus kun mulle puoli tuntia ja yksi orgasmi riittää? Olisi kiva saada rehellisiä vastauksia, jottei mies luulis mun olevan joku haluton luonnonoikku.

Varmaan sanomattakin selvää, että minulla on lapsia ja aika kaksistaan on rajallista. Näemme ja harrastamme seksiä kuitenkin päivittäin, mutta tämä ei tunnu riittävän.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:11"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:04"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:59"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:41"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:35"]

Kenellä on aikaa noin pitkiin seksisessioihin?

Harvemmin naisella, joka hoitaa perheen taloustyöt ja huolehtii lapsista.

[/quote]

Kellä ei? Kyllähän nyt tunti pari on kellä vaan aikaa seksiin. Taloustyöt hoidetaan luonnollisesti puoliksi. Työhön menee 8 h, joten jää vielä 16 h vapaa-aikaa. Tietenkin osa siitä menee nukkumiseen, mutta onhan se outoa jos ei ole paria tuntia illassa aikaa. Telkkaria ei ole pakko katsoa joka päivä, ei edes joka viikko. Kotityöt hoituu koneiden avulla ripeästi.

[/quote]

Asutko työpaikan vieressä? Kaikki ei asu. Silloin myös työmatkaan menee aikaa. Työhön voi siis katsoa kuluvan työmatkasta riippuen n. 8,5 - 10 tuntia per päivä. Kotiintulo voi olla esim. klo 16.30-18. Töiden jälkeen usein syödään, harrastetaan mahdollisesti liikuntaa tai jotain muuta, katsellaan telkkaria tai ollaan tietokoneella (tiedän, ei välttämätöntä, mutta monelle henkisesti tärkeää rentoutumisen kannalta). Sitten on vielä kotityöt, joihin kuluu aikaa, vaikka kone peseekin astiat ja pyykit, pitää ne sinne kuitenkin laittaa ja pois ottaa. Ruuan laittoon menee oma aikansa, ellei ihan valmiseinesruokaa syö. Jos on lapsia, ei ole realistista olettaa harrastavansa seksiä, kun nämä ovat kotona ja valveilla.

Tällöin seksille on aikaa lähinnä siinä vaiheessa, kun lapset nukkuvat. Ja sehän on lapsista ja heidän iästään riippuen n. klo 20-23.30 tai jotain sitä luokkaa. Tuossa kahdeksan maissa on varmasti vielä ns. omia hommia kesken, esim. osa kotitöistä tai harrastuksista. Aikuiset luultavasti menevät itse nukkumaan n. klo 22-00, riippuen moneltako aamulla on herätys, ehkä osa menee jo ennen kymmentä.

Montako tuntia sait tähän mahtumaan seksiaikaa?

[/quote]

Järjestelykysymys. Ruokaa ei tartte joka päivä tehdä, kun tekee kunnon satsit pakkaseen valmiiksi. Kotitöitä voi tehdä yhdessä, menee perheellisellä maks tunti illassa. Pienet lapset voi laittaa aikasin nukkumaan ja sitten miehen kanssa yhdessä tunniksi pariksi naimaan. Jos on isompi lapsia, niin voi sanoa, että äiti ja isä haluaa olla rauhassa ja makuuhuoneen ovi lukkoon. Telkkari ja netti kiinni ja nauttimaan parisuhteesta. Ei voi olla noin vaikeaa. Aina löytyy aikaa niille asioille joita pitää tärkeänä.

[/quote]

Hah hah hah :D :D

Tää lihavoitu kohta on niin hauska!!! Kaikesta näkee, ettei kirjoittajalla ole omia lapsia :D :D

[/quote]

Niin, aina löytyy kyllä tekosyitä, miksei ole muka "aikaa" joillekin asioille. Kuitenkin kye on ennenkaikkea järjestelystä.

Vierailija
42/78 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:00"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:45"] Siis mitä järkeä panna tuntitolkulla???!!! Itselleni riittää hyvin yksi orkku - joskus saattaa erehdyksessä tulla toinenkin - ja sen jälkeen onkin kiva rentona helliä ja halailla, makoilla sylityksin ja jutella syntyjä syviä. Tuo mies ei vaikuta kovin syvälliseltä...Ei jatkoon. [/quote]   Koska se tuntuu hyvältä!!!!!! Ja on ihanaa!!!!!!! Mitä järkeä missää on!!!!??? [/quote] Mikä siinä on niin ihanaa? Eikö se sitten ole jo tylsää toistoa? Yksi hyvä orgasmi jo tyydyttää hyvin syvästi, sen jälkeen naiminen on toistoa. Mutta kukin tyylillään: Sinä et taida kaivata sitä hellyyttä ja syvää keskusteluyhteyttä mikä on parhaimmillaan kiihkeän seksin jälkimainingeissa.

[/quote]

Se, että teillä naiminen on tylsää toistoa orgasmin jälkeen, ei suinkaan tarkoita että se olisi sitä kaikilla. Ja hellyyttähän koko seksiakti on, ainakin meillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tilastoista lähdetään, niin keskivertoparilla tutkimusten mukaan yhdynnän kesto taisi olla jotain luokkaa 8 min...naisista taas orgasmin yhdynnässä pystyy nyt googlettamattomieni muistikuvien perusteella alle puolet edes sen yhden kerran?

Vierailija
44/78 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:18"]

No jos tilastoista lähdetään, niin keskivertoparilla tutkimusten mukaan yhdynnän kesto taisi olla jotain luokkaa 8 min...naisista taas orgasmin yhdynnässä pystyy nyt googlettamattomieni muistikuvien perusteella alle puolet edes sen yhden kerran?

[/quote]

Varmaan just sen takia on vaikeaa saada sitä orgasmia kun yhdyntä ei kestä tarpeeksi kauaa joillakin. Jotkut miehet vain ovat niin itsekkäitä että laukeavat minuuteissa.

Vierailija
45/78 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin riittää 30min, pitää ehtiä nukkuakin :D

Vierailija
46/78 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuohon 30min sisältyy lämmittelyy ja molemmille orkut.

Vierailija
47/78 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:20"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:18"]

[/quote]

Varmaan just sen takia on vaikeaa saada sitä orgasmia kun yhdyntä ei kestä tarpeeksi kauaa joillakin. Jotkut miehet vain ovat niin itsekkäitä että laukeavat minuuteissa.

[/quote]

Riippuu myös todella monista muista tekijöistä. Eksä jyysti joskus 45 min putkeen mutta en päässyt lähellekään. Nykyisellä on kaikki tarvittavat avut ja saan monta kertaa aktin aikana.

Vierailija
48/78 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites toi parin tunnin (päivittäisen) naima-ajan järjestäminen menee jos toinen tai molemmat tekevät vuorotyötä? Meillä ei ole vielä keksitty ratkaisua tähän, kun miehellä alkaa työt klo 7 aamulla, mä teen pelkkää iltavuoroa ja olen kotona klo 22.30 jälkeen. Riippuu miten mies jaksaa arki-iltana, joskus saatamme vetäistä pikaiset, useimmiten emme. Viikonloppuina on realistisempaa edes ajatella tuntien seksisessioita.

Vierailija
49/78 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus saan useemman kun yhen, mutta en todellakaan joka kerta. Tuntien "seksi"sessiot on kivoja, jos on reilusti aikaa, eikä tarvii herätä aamulla aikasin. Ei sillonkaan tietysti joka sekunti panna, vaan välillä pussaillaan, halaillaan, jutellaan ja hyväillään toista.

N21

Vierailija
50/78 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sain aloituksestasi sen käsityksen että ette vielä asu yhdessä? Jos sinulla on lapsia ettekä asu yhdessä, niin tuntuu jotenkin kohtuuttomalta ajatella että ehtisitte päivittäin harrastaa tuntien seksisessioita. Mieheltä vähän realismia kehiin!

Vierailija
51/78 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdään kerran viikkoon seksin merkeissä ja kyllä meillä menee helposti 1-1,5h, sen jälkeenkin vielä halailua ja pusut telessuihkussa ja sohvalla.
Saan useampiaorgasmeja ja voisin muutamankin tällaisen seksi session viikossa haluta jos aika riittäisi.

Vierailija
52/78 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:00"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:45"] Siis mitä järkeä panna tuntitolkulla???!!! Itselleni riittää hyvin yksi orkku - joskus saattaa erehdyksessä tulla toinenkin - ja sen jälkeen onkin kiva rentona helliä ja halailla, makoilla sylityksin ja jutella syntyjä syviä. Tuo mies ei vaikuta kovin syvälliseltä...Ei jatkoon. [/quote]   Koska se tuntuu hyvältä!!!!!! Ja on ihanaa!!!!!!! Mitä järkeä missää on!!!!??? [/quote] Mikä siinä on niin ihanaa? Eikö se sitten ole jo tylsää toistoa? Yksi hyvä orgasmi jo tyydyttää hyvin syvästi, sen jälkeen naiminen on toistoa. Mutta kukin tyylillään: Sinä et taida kaivata sitä hellyyttä ja syvää keskusteluyhteyttä mikä on parhaimmillaan kiihkeän seksin jälkimainingeissa.

[/quote]

Se, että teillä naiminen on tylsää toistoa orgasmin jälkeen, ei suinkaan tarkoita että se olisi sitä kaikilla. Ja hellyyttähän koko seksiakti on, ainakin meillä
[/quote]

Yksi päästä varpaisiin säväyttävä orgasmi on hyvin syvä kokemus! Melkeinpä pyhä, joka luonnostaan vie seuraavaan vaiheeseen eli syvään keskusteluun, joka juontaa juurensa siitä yhteisestä henkisestä kokemuksesta. Tiedän, että joillekin seksi on vain fyysistä. Tiedän senkin, että nymfomaani on henkilö, joka ei koskaan saa syvää tyydytystä ja janoaa siksi lisää. (Turhaan.)

Vierailija
53/78 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin pitkiä sessioita ja monta orgasmia, mutta miestä ei kiinnosta. Harvoin on seksiä edes peräkkäisinä päivä, saati että kaksi kertaa samana iltana :( meidän räpellykset kestää max. 20 minuuttia. Mies ei halua opetella muuhun ja on mieluummin ilman seksiä kokonaan. Harkitsen pettämistä kunhan selviän tästä raskaudesta ja vauva-ajasta.

Vierailija
54/78 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten palstamammat jaksaa ulista minuuttimunista? Huvittavaa.

Vierailija
55/78 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:33"]

Mites toi parin tunnin (päivittäisen) naima-ajan järjestäminen menee jos toinen tai molemmat tekevät vuorotyötä? Meillä ei ole vielä keksitty ratkaisua tähän, kun miehellä alkaa työt klo 7 aamulla, mä teen pelkkää iltavuoroa ja olen kotona klo 22.30 jälkeen. Riippuu miten mies jaksaa arki-iltana, joskus saatamme vetäistä pikaiset, useimmiten emme. Viikonloppuina on realistisempaa edes ajatella tuntien seksisessioita.

[/quote]

Illalla sun töiden jälkeen?

Vierailija
56/78 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:49"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:00"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:45"] Siis mitä järkeä panna tuntitolkulla???!!! Itselleni riittää hyvin yksi orkku - joskus saattaa erehdyksessä tulla toinenkin - ja sen jälkeen onkin kiva rentona helliä ja halailla, makoilla sylityksin ja jutella syntyjä syviä. Tuo mies ei vaikuta kovin syvälliseltä...Ei jatkoon. [/quote]   Koska se tuntuu hyvältä!!!!!! Ja on ihanaa!!!!!!! Mitä järkeä missää on!!!!??? [/quote] Mikä siinä on niin ihanaa? Eikö se sitten ole jo tylsää toistoa? Yksi hyvä orgasmi jo tyydyttää hyvin syvästi, sen jälkeen naiminen on toistoa. Mutta kukin tyylillään: Sinä et taida kaivata sitä hellyyttä ja syvää keskusteluyhteyttä mikä on parhaimmillaan kiihkeän seksin jälkimainingeissa. [/quote]   Se, että teillä naiminen on tylsää toistoa orgasmin jälkeen, ei suinkaan tarkoita että se olisi sitä kaikilla. Ja hellyyttähän koko seksiakti on, ainakin meillä [/quote] Yksi päästä varpaisiin säväyttävä orgasmi on hyvin syvä kokemus! Melkeinpä pyhä, joka luonnostaan vie seuraavaan vaiheeseen eli syvään keskusteluun, joka juontaa juurensa siitä yhteisestä henkisestä kokemuksesta. Tiedän, että joillekin seksi on vain fyysistä. Tiedän senkin, että nymfomaani on henkilö, joka ei koskaan saa syvää tyydytystä ja janoaa siksi lisää. (Turhaan.)

[/quote]

Mulle seksi ei ole vain fyysistä ja saan todellakin tyydytyksen seksistä. Se on ihanaa ja tyydyttävää. Silti seksi kestää meillä sen 1-3 h per kerta sisältäen useamman yhdynnän. En ole nymfomaani. Miksi haukut seksistä pitäviä naisia nymfoiksi? Osaatko keskustella haukkumatta?

Vierailija
57/78 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan halunnut tuntien seksiprojekteja. Silloin kun olen ollut todella tyydyttävissä suhteissa, olen saanut orgasmin tosi pian, ja silloin kun olen ollut epätyydyttävissä seksisuhteissa niin se ei ole jyystön pitkittämisestä koskaan parantunut. Jos on ollut kivaa, on ollut kivaa heti, ja jos ei ole ollut kivaa niin ei se siitä ole vatkaamalla kohentunut.

Vierailija
58/78 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:45"]

Ja sitten palstamammat jaksaa ulista minuuttimunista? Huvittavaa.

[/quote]

Minä ulisen, koska nautin pitkästä yhdynnästä. Kaikki näköjään eivät.

Vierailija
59/78 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:19"]

Itse en ole koskaan halunnut tuntien seksiprojekteja. Silloin kun olen ollut todella tyydyttävissä suhteissa, olen saanut orgasmin tosi pian, ja silloin kun olen ollut epätyydyttävissä seksisuhteissa niin se ei ole jyystön pitkittämisestä koskaan parantunut. Jos on ollut kivaa, on ollut kivaa heti, ja jos ei ole ollut kivaa niin ei se siitä ole vatkaamalla kohentunut.

[/quote]

Mutta kun ei se seksi ole vain sitä orgasmia! Itse nautin siitä tunteesta kun miehen elin liikkuu pimppini sisällä. Ja siitä tunteesta haluan nauttia mahdollisimman pitkään, orgasmista riippumatta. Silloin jos mun seksikumppani on oikea, haluan erittäin pitkää yhdyntää. On ihanaa käydä monta kertaa tunnin aikana orgasmin partaalla.

Vierailija
60/78 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli tuntia riittää hyvin, joskus vähempikin. Saan aina yhdynnässä, mutta vain kerran. Vaatisin tauon useampaan orgasmiin.