Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exseurustelukumppani kontrolloi ja haukkuu

Vierailija
19.04.2015 |

Mies jätti minut, koska koki minun tarvitsevan terapiaa. Hainkin sitä. Olin hyvin rikki. Puolisen vuotta tapailimme silti, mutta samaan aikaan hän jo haki uutta seuraa. On nyt tahollaan onnellinen, löytänyt elämänsä naisen. Silti hän on muutaman kerran pettänyt kanssani. Olen miehessä kiinni enemmän kuin kenessäkään koskaan ja olen sortunut, vaikka mies minua tapahtuneista syyttäkin. Hän on kysellyt kuulumisiani ja miesasioitani jatkuvasti. Nyt hän sai tietää, että olen tutustunut toiseen mieheen, joka ei kuitenkaan ole merkinnyt mitään. En ole seurustellut hänen kanssaan. Hän tivasi tätä, ja on nyt ylidramaattisen loukkantunut, koska mitään ei pitänyt, eikä saanutkaan olla. Olen saanut vaikka kuinka monta viestiä, joissa hän haukkuu minut. Hän on kuitenkin saanut jatkaa elämäänsä, koska hän on terve. Enkä minä ole edes jatkanut, enkä vedättänytkään ketään. Kyseessä ei ollut suhde, ei laastari, eikä mikään muukaan kuin vain uusi tuttavuus, joka oli aivan yhdentekevä.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäasteinen peräänkysely on normaalia?

Entä jos jättää toisen sen vuoksi, että hän on työuupunut ja masentunut, niin miten olisi parasta osoittaa välittämistään sen jälkeen? Tämä mies kertoi heti, että hänellä tulee olemaan vientiä enemmän kuin hän osaa edes kuvitella,iän myötä aina vain enemmän ja että hän etenee varmasti heti, kun kolahtaa. Hän painotti, että minun olisi pitänyt herätä aikaisemmin hakemaan apua. Hän kyseli jatkuvasti miten menee. Hän kertoi, että ehkä sitten, kun olen käynyt riittävästi terapiassa, voisimme katsoa uudelleen, jos hän on silloin vapaa. Hetki sitten, kun olin jo tiukkana, hän toivotteli vihaisena hyvää jatkoa tulevan mieheni kanssa, joka törkeästi korjaa sadon siitä, mitä HÄN oli tehnyt: katsonut masentumistani, pakottanut terapiaan ja tervehtymään ja sitten joku toinen saa korjata hedelmät.

Minä olen kärsinyt jo kuukausia ihan omaa syytäni. Älytöntä.

Vierailija
42/51 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 08:17"]

Niin pitäisi kai tehdä. Hän vain aina jaksaa painottaa, kuinka välittää minusta ja on aina välittänyt ja olisi ollut minulle paras mies ikinä, jos vain olisin osannut käyttäytyä.Todella vaikea päästää irti ja lisäksi toivoisin, että hän ajattelisi minusta hyvää.

[/quote]no sairastumisesi syytä ei tarvitse kaukaa hakea: se on tuo exäsi. Äkkiä välit poikki tuohon ihmiseen tai et pääse ikinä jaloillesi. Puhu siellä terapiassa tästä ihmisestä. Exäsi on itsekin terapian tarpeessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäsi on aivan sairas vallankäyttäjä. Et ole tuohon ihmiseen missään yhteydessä jos haluat itsesi kuntoon. Hän ei sinusta välitä tippaakaan, olet hänelle vain joku jota saa lytätä maanrakoon, kontrolloida ja alistaa. 

Vierailija
44/51 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 06:37"]

Minkäasteinen peräänkysely on normaalia?

Entä jos jättää toisen sen vuoksi, että hän on työuupunut ja masentunut, niin miten olisi parasta osoittaa välittämistään sen jälkeen? Tämä mies kertoi heti, että hänellä tulee olemaan vientiä enemmän kuin hän osaa edes kuvitella,iän myötä aina vain enemmän ja että hän etenee varmasti heti, kun kolahtaa. Hän painotti, että minun olisi pitänyt herätä aikaisemmin hakemaan apua. Hän kyseli jatkuvasti miten menee. Hän kertoi, että ehkä sitten, kun olen käynyt riittävästi terapiassa, voisimme katsoa uudelleen, jos hän on silloin vapaa. Hetki sitten, kun olin jo tiukkana, hän toivotteli vihaisena hyvää jatkoa tulevan mieheni kanssa, joka törkeästi korjaa sadon siitä, mitä HÄN oli tehnyt: katsonut masentumistani, pakottanut terapiaan ja tervehtymään ja sitten joku toinen saa korjata hedelmät.

Minä olen kärsinyt jo kuukausia ihan omaa syytäni. Älytöntä.

[/quote]vi**u mikä idiootti... hän ei ole tehnyt muuta kuin tuottanut pahaa oloa. Niin kauan kuin olet häneen yhteydessä, missään yhteydessä, hän tulee kontrolloimaan sinua. Exäsi ei kuulosta terveeltä ihmiseltä, pysy kaukana tuollaisesta. 

Vierailija
45/51 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies epäili sitä joskus itsekin, että huonon vointini ja hänen välillään olisi yhteys. Oloni paheni koko ajan, vaikka rinnallani oli maailman ihanin(?) ja minulle parhainta mahdollista toivonut mies. Toisaalta työkuviot muuttuivat ja oli hyvin raskasta sovitella ne arjen kanssa. Mies kertoi kaikille auttaneensa minua parin vuoden aikana todella paljon, esimerkiksi lasteni kanssa - kenties viitisen kertaa. Hän painotti aina, ettei varmasti ole mikään lastenvahti ja näin ajattelin toki itsekin. Isot työhaasteet ja vastuu lapsista teki kuitenkin sen, että yhteistä aikaa oli vähän. Kun sitä sain järjestettyä, tuntui mies valittavan, miksei sitä voisi olla enemmän. Hän eli samaan aikaan vuorovanhempana ja hänellä oli paljon vapaa-aikaa. Kaukaa hän valitti, etten ole sitä riittävästi hänen kanssaan jakamassa.Kun olin loppu ja kysyin, että kai riitän, kai olen tarpeeksi, hän totesi, että ei tällainen ole sitä, mitä hän haluaa. Toisaalta hän valitti, että olen sairas, kun koen riittämättömyyttä. 

Olen saanut viikonlopun ajan viestejä, kuinka olen valehteleva, kaksinaamainen peluri, pelottavan sekaisin ja sairas. Totta on, että olen voinut todella pitkään hyvin huonosti ja kyllä unettomuus ja huono syöminen tekevätkin sekopäiseksi, sekä ikävä tai riippuvuus jotakin sellaista kohtaan, joka ei minulle tee edes hyvää, vaikka mies näin aina kertoi. Hän oli minulle parasta ikinä, en vain käyttänyt sitä hyväkseni, vaikka kultalautasella tarjottiin.

Itse hän ei uudesta elämästään ja upeasta, loppuelämänsä kumppanista kertonut minulle, koska ei halunnut satuttaa minua. Hän oli kuitenkin edelleen yhteydessä säännöllisesti.

Vierailija
46/51 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos.

Niin, olen ollut v**n tyhmä alunperinkin, kun en osannut olla tai koska luotin mieheen ja hänen puheisiinsa siitä, kuinka tämä kaikki on nyt valtavan ainutlaatuista. Ei ollutkaan. Kertakäyttöistä ja hän vaihtoi lennosta. Viimeiseen viiteen vuoteen hänellä on neljäs loppuelämän ihmissuhde menossa, tosin yksi ei noista ehkä niin vakava, koska intohimoa ei ollut riittävästi.

Vierailija
47/51 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite annat ton tapahtua!

Vierailija
48/51 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. mä olen samassa tilanteessa kuin sinä. Jos haluat antaa jonkun meiliossun, niin voitais ehkä keskenään jutella näistä asioista, jospa se auttaisi? Itellä on tällä hetkellä vain nimelläni oleva osoite, mutta voin luoda illalla töiden jälkeen uuden, jos sinua kiinnostaisi luottamuksellinen keskustelu kohtalotoverin kanssa?

Rakkaudella Nella

Vierailija
49/51 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan vapaa valitsemaan: tahdotko elää omaa elämääsi ja rakentaa omaa tulevaisuuttasi?

Toistaiseksi et ole valintoja sitä kohti tehnyt. Olet jostain syystä antanut päätäntävallan elämääsi ja ajatusmaailmaasi _entiselle_ seurustelukumppanillesi. Miksi tahdot sitoa itsesi menneeseen? Elämä eletään eteenpäin.

Vierailija
50/51 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Nella,

Hyvä ajatus: piristavaapostia@gmail.com

Voimia, meille.

Vierailija
51/51 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset