Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka vietät yksin uuttavuotta

Vierailija
31.12.2021 |

Omasta tahdosta vai tahtomattasi? Ikä ja sukupuoli

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En täysin omasta tahdosta, mutta osaan ottaa ilon irti yksinkin.

Olen jo tottunut tähän kun on tullut lähes kaikki joulut ja uudetvuodet vietettyä itsekseen. Ainoa asia mikä välillä ahdistaa on se, että pelkään jääväni jostakin paitsi.

N26

Vierailija
62/80 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta tahdosta. En ole mitenkään supersosiaalinen, mutta ystäväni kyllä kutsui bileisiin. En jaksa enkä halua lähteä kuuntelemaan känniääliöiden juttuja, kun haluan pysytellä selvinpäin. Käytin koronatilannetta syynä kieltäytymiselle, en kehdannut sanoa suoraan ettei kiinnosta. Ostin vähän herkkuja ja pötköttelen sohvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta tahdosta. En ole mitenkään supersosiaalinen, mutta ystäväni kyllä kutsui bileisiin. En jaksa enkä halua lähteä kuuntelemaan känniääliöiden juttuja, kun haluan pysytellä selvinpäin. Käytin koronatilannetta syynä kieltäytymiselle, en kehdannut sanoa suoraan ettei kiinnosta. Ostin vähän herkkuja ja pötköttelen sohvalla.

Tämä siis N47

Vierailija
64/80 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mitään koronaa haluaa lähteä hakemaan ja raskas vuosi takana, joten hyvä levähtää nyt hetki.

Vierailija
65/80 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin vietän. Viimeiset 7 vuotta yksin uutta vuotta vietän. En tykkää "pakkojuhlista" ja uusi vuosi kuuluu niihin. Tein tässä porkkanasosekeittoa (gurmeeta :) ja pannaria. Sohvan nurkassa käpristelen ja katson "Kovaa lakia" (tulee 13 jaksoa putkeen) tai äänikirjaa kuuntelen valkkaria juodessa. 

Vaikka olisi ollut kenties jotkut bileet, en olisi lähtenyt. Näin on hyvä.

Töihin vasta maanantaina. 

F

Vierailija
66/80 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastentahtoisesti yksin. Yritin kysyä haluaisiko ihastukseni tehdä jotain yhdessä, vastaus oli ei. Aattelin velloa itsesäälissä ja halata tuota melko hintavaa Prosecco-pulloa. Kun ei mikään romanttinen koskaan onnistu... Yksin täällä on tallattava ja keksittävä se oma onni jostain. N39, edelleen ikisinkku.

Vierailija
67/80 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri kävelyltä ja saunasta. Kävi mielessä, että voisi ajella puolenyön aikaan katsomaan parhaat ilotulitukset. Nyt olen lipittänyt vaan limpparia, niin se olisi vielä mahdollista. Mutta luultavasti väsähdän telkkarin ääreen. Ei pelkkä uusivuosi mitään, mutta kun tää on aina tätä samaa kotona kökkimistä.

Vierailija
68/80 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli ryypätä oikein kunnolla. Viimeksi on tullut otettua kunnon kännit kesällä. Otin äsken jo siiderin ja mietin joisko vähän jotain vahvempaa ja fiilistelis musaa. Huomenna on paska olo jos ratkean, mut jos nyt kuitenkin… Pnettaa ja vtuttaa niin paljon olla yksin

Sinkkunainen

Vierailija
69/80 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti ole täysin yksin (lapset omissa huoneissaan, puuhaavat omiaan), mutta ilman aikuista seuraa kyllä ja hieman yksinäinen.

En omasta valinnastani. Miesystävä on virallisesti, mutta ilmeisesti ei halua tätä koko pakettia. Kävi alkuillasta pyörähtämässä ja lähti verukkeella omaan kotiinsa. Kivempi siellä vetää yksin kaljaa. Lapset kyseli, miksi mies ei jäänyt. Sen kun tietäisi. On varsin epävakaa luonne. Vielä pari tuntia sitten postasi someen, miten hyvin hänellä menee. ”Rakkauselämä kukoistaa ja välit bonuslapsiin hyvät.” Kun tänne pääsi, niin oli ärtynyt ja sitten lähti. Että ota tästä selvää. Tai pikemminkin: taidan ensi vuonna ottaa elämästä selvää ihan jossain muussa seurassa.”

Vierailija
70/80 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ystäviä joiden kanssa voin pitää päivittäinkin yhteyttä mutta ei sellaisia joiden kanssa nähtäisiin juhlapäivinä tai vietettäisiin jotain. Ei haittaa. Ilmeisesti nämä eivät merkitse kenellekään kovin paljon, koskaan ei ole edes puhuttu kenenkään kanssa että nähtäisiinkö.

Vierailija
71/80 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Otin äsken jo siiderin ja mietin joisko vähän jotain vahvempaa ja fiilistelis musaa. "

Ota hyvällä omallatunnolla. Minä ajattelin myös ottaa. Ensimmäinen tammikuuta on kansallinen krapulapäivä, eikä tarvitse harmitella jos huono olo.

Vierailija
72/80 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta tahdosta ja varteenotettavien vaihtoehtojen puutteesta yksin niin ettei tarvitse seurustella kenenkään kanssa. Lapsista nuorimmat tuossa tulevat ja menevät.

En jaksaisi tuoretta seuraa ainakaan tällä hetkellä. Helluntaiheilan kanssa voisi ollakin jo mukavaa alkukankeuden jälkeen. En koskaan ymmärtänyt mitä viehättävää naiset näkevät kankeassa prihassa.

M52

Vierailija
73/80 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän lapsen kanssa, olen yh. Sovimme jo yhden perheen kanssa tapaamisen mutta eivät tulleetkaan sovitusti. En enää tapaa tätä perhettä.

Vierailija
74/80 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain omasta tahdosta, osittain vastentahtoisesti. Viihdyn hyvin itsekseni viinin, telkkarin ja pizzan äärellä. Silti olisi ollut kiva jossain bileissä olla, mutta kukaan ei kutsunut minnekään enkä itsekään saanut aikaiseksi kysellä porukkaa kasaan. Vanhemmille olisin voinut mennä viettämään iltaa mutta siellä ei olisi kehdannut lipittää viiniä. 😄 Menen sinne sitten huomenna käymään.

N30

Vierailija
75/80 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset omissa menoissaan ja isällään joten yksin kotona. Musiikkia, lonkeroa ja herkullista salaattia. En jaksanut lähteä mihinkään vaikka kutsukin kävi vaan otan levon kannalta. N43

Vierailija
76/80 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta tahdostani. Oli tarkoitus tehdä yliopistotehtäviä nyt, kun kerrankin olisi vapaata paremmin töistä, mutta pari naapuria vetää sellaista kotibilettä, että ei pysty keskittymään opiskeluun. Vituttaa.

Nainen, 32 v.

Vierailija
77/80 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tahtomatta, kukaan ei kaipaa mun seuraa. 51v. nainen.

Minä olisin kaivannut, mutta yksin joutuu viettämään.

M-54

Kaivannut mun seuraa? Hmm..

Niin, yksin tässä joutuu olemaan.

Vierailija
78/80 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekis mieli ryypätä oikein kunnolla. Viimeksi on tullut otettua kunnon kännit kesällä. Otin äsken jo siiderin ja mietin joisko vähän jotain vahvempaa ja fiilistelis musaa. Huomenna on paska olo jos ratkean, mut jos nyt kuitenkin… Pnettaa ja vtuttaa niin paljon olla yksin

Sinkkunainen

Avasin rommipullon. Jääny kesästä kun tein mojitoja. Kai tää on vielä ihan juotavaa. Keskiyöksi sitten ulos katsomaan raketteja jos jaksaa.

Vierailija
79/80 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tahtomatta tavallaan. Mulla on kyllä perhe ja ystäviä. Ovat toisaalla. Olen ihan poikki, en olisi jaksanutkaan mitään. Kivoja uudenvuoden juttuja näkyi olevan ihmisillä tässä alueella.

Oli ulkotulia ja glögejä sekä herkkuja ja leffoja. Menee tämä näinkin, mutta luojan kiitos ei tarvi kökkiä yksin kotona kaikkia erikoispäiviä.

Edessä 10 päivän loma. Laitan nukkuun, hyvää uutta vuotta kaikille, toivoa on ! N 37

Vierailija
80/80 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta tahdosta, nuoriso bileissä ja miesystävää näin eilen ja huomenna taas. Uudenvuodenjuhlinta kiinnosti nuorena, nykyään nukuttaa aikaisin eikä jaksa valvoa. N48

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan