Sinä joka vietät yksin uuttavuotta
Omasta tahdosta vai tahtomattasi? Ikä ja sukupuoli
Kommentit (80)
Yksin. Just saunoin, söin hyvää ruokaa, join lonkkua ja katson Hobittia. Käyn myöhemmin kävelyllä ja katson raketteja. Poksautan kuohuviinipullon ja juon sen.
nainen 66v
Yksin ja en omasta tahdosta. Nyt lipitän viiniä.
Vierailija kirjoitti:
Tahtomatta/osin omasta tahdosta. Kukaan ei kutsunut mihinkään enkä itsekään jaksanut kysellä. N 49v
Sama täällä. Lisäksi nyt vielä kipeänä yksin. Myös N 49
Ei minua kiinnosta muiden seura, tein valmiista aineksista pitaleipiä kebalihalla, kohta on sauna lämmin. Meen 22.30 nukkumaan kuten viime uv.
M43
Yksin nukkuen vuodenvaihteen yli.
En ole edes kysellyt porukoita viettämään uutta vuotta.
N49 minäkin
Omasta tahdosta. Onneksi tänä vuonna ei ole mitään bileitä, koska ylihuomenna pitää reissata 600 kilometrin päähän. Katson netistä sarjoja, juon punkkua kun käyn pihalla katsomassa parhaat raketit ja ehkä vähän siivoan kämppää.
N44
Mutta juhannukseksi haluan kyllä seuraa löytää. Kunpa jostain vain ilmestyisi joku sielunsisko jonka kanssa voisin jakaa puolet elämästäni ja joka tuntisi samoin myös minusta. Nykyään kavereiden kanssa pitää sopia viikkoja etukäteen, jos haluaa mahtua heidän aikatauluihinsa.
Omasta tahdosta. Oli suunnitelmia tehdä ruokaa ystävillä, mutta seurueessa on yksi, joka on altistunut koronalle. Vaikka hän teki negatiivisen kotitestin tänään, sain tästä silti hyvän tekosyyn perua oman tuloni. Kyllä helpotti.
Mottoni on: paras meno on peruuntunut meno.
N44
Tavallaan vietän yksin. Parisuhteessa elän ja muuten menee hyvin, mutta juhlapyhät on aina tällaisia, että yksin saan istua tv:n ääressä. Että ei se yhdessäolo aina tarkoita sitä, ettei kokisi yksinäisyyttä.
Hyvää uutta vuotta kaikille!
Yksin omasta tahdosta. Juon kuoharia ja katson telkkaria. Ihanaa kun saa vain olla, omassa rauhassa ja hiljaisuudessa, eikä tarvitse pönöttää missään sukukokouksissa.
Omasta tahdosta yksin. Vähän väsähtänyt olo, lienekö omikron iskenyt. N51
Vierailija kirjoitti:
Tahtomatta, kukaan ei kaipaa mun seuraa. 51v. nainen.
Minä olisin kaivannut, mutta yksin joutuu viettämään.
M-54
Omasta tahdostani. En halunnut koronabileisiin. N38
Ihan omasta tahdosta. Tutut naapurit pyysivät drinksuille, mutta en todellakaan mene, kun eilen illalla tulivat vasta ulkomaanreissulta. Kuulemma ovat kutsuneet muitakin kylään.
Kaksin vauvan kanssa. Olisi ollut kiva saada vieraita, mutta jostain syystä vauvaperheessä vierailu uuden vuoden aattona ei ole monille se ykkösvaihtoehto :D
N29
Vähän sekä että. Ei mulla ole tällä hetkellä ketään kenen kanssa haluaisin viettää uutta vuotta yhdessä, muta oliis kiva jos olisi.
Vierailija kirjoitti:
Kaksin vauvan kanssa. Olisi ollut kiva saada vieraita, mutta jostain syystä vauvaperheessä vierailu uuden vuoden aattona ei ole monille se ykkösvaihtoehto :D
N29
Ehkä vauvan kannalta paras niin.
Tahtomattani. Piti mennä yökylään, mutta tuli kutsujan taholta mutkia matkaan. Olisin saanut naistakin, mutta nyt jään ilman 😯
Korkkaanpa tästä sitten punkkupullon!